Skip to content

Ključne reči su jedna od najvažnijih stvari koje uzimamo u obzir kada radimo optimizaciju veb sajta. Jedan od vaših prioriteta treba da bude istraživanje tržišta, pa samim tim i istraživanje ključnih reči.

Kada pronađete prave ključne reči morate znati i kako da ih koristite. Jer prave ključne reči  dovode pred pravu publiku, a samim tim i povećavaju mogućnost za konverziju. Otuda se u industriji ustalio temin poznat kao money keyword.

 

Šta su money keywords?

Za money keywords neko kaže da su to ključne reči sa velikim obimom pretrage i visokom konkurencijom u pogledu rangiranja u Google pretrazi. Drugi smatraju da su to ključne reči koje nemaju veliki obim pretrage na Google-u, ali što je potražnja manja – brže ćete se i lakše rangirati na Google-u, pa ćete praktično biti “vlasnik” određene ključne reči. Ono što je važno jeste da su i jedne i druge ključne reči one koje donose novac, odnosno profit vašem biznisu. Vaše je da izaberete koje ćete ključne reči koristiti.

crtež landing page pored kog su ljudi u različitim aktivnostima

Kako izabrati prave ključne reči?

U izboru ključnih reči veoma je bitno poznavati psihologiju potrošača odnosno vaših potencijalnih klijenata i pretpostaviti koja je njihova namera. Money keywords su one ključne reči koje su povezane sa namerom kupovine. 

Money keywords ili ključne reči koje vam donose novac su obično long-tail ključne reči tj. rečenice koje vaši budući klijenti upisuju u pretraživače. Long-tail ključne reči sastoje se od tri ili više reči. Koristeći long-tail ključne reči, korisnici mogu da dobiju konkretnije rezultate pretrage. Ono što je veoma bitno je da znate šta su to ključne reči zasnovane na pitanjima. Jedan od načina da optimizujete svoj sajt za ključne reči zasnovane na pitanjima je da kreirate stranicu sa često postavljanim pitanjima (FAQ).

Optimizacijom sajta za prave ključne reči, velika je verovatnoća da ćete privući svoje idealne kupce ili klijente na sajt. 

crtež search box-a sa rukom koja pritiska prstom i natip seo na vrhu slike

Šta ljudi zapravo upisuju u pretraživače? Koje reči ili fraze koriste da bi pronašli vašu uslugu ili proizvod? Razmislite o tome, jer će baš te ključne reči pomoći vašim budućim klijentima da vas pronađu.

Da biste naučili kako da izaberete prave ključne reči za vaš sajt potrebno je malo truda. Potrebno je da pretpostavite kako razmišlja vaš idealni klijent i šta je to što on traži na internetu odnosno šta upisuje u pretraživač. Stoga je pravljenje buyer persona-e važan korak u sprovođenju strategije.

Kada optimizujete svoj sajt za određene ključne reči, takođe morate da razmislite o tome na koji način će vaš sajt ove potencijalne klijente pretvoriti u kupce. Ono što nikako ne želite je da vas potencijalni klijent pronađe vašu stranicu, ali ne nađe ono što želi. Dobro izrađen landing page može biti u velike pomoći u tome.

Živimo u vremenu kada je moguće kupiti skoro sve online. Zašto onda ne biste iskoristili mogućnosti koje vam pruža internet i uz malo truda pronašli svoje idealne klijente na ovaj način.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Ana Korolija – Senior Copywriter @Digitizer

Od kada sarađujete sa kompanijom Digitizer?
Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.