skip to Main Content

Ključne reči su jedna od najvažnijih stvari koje uzimamo u obzir kada radimo optimizaciju veb sajta. Jedan od vaših prioriteta treba da bude istraživanje tržišta, pa samim tim i istraživanje ključnih reči.

Kada pronađete prave ključne reči morate znati i kako da ih koristite. Jer prave ključne reči  dovode pred pravu publiku, a samim tim i povećavaju mogućnost za konverziju. Otuda se u industriji ustalio temin poznat kao money keyword.

 

Šta su money keywords?

Za money keywords neko kaže da su to ključne reči sa velikim obimom pretrage i visokom konkurencijom u pogledu rangiranja u Google pretrazi. Drugi smatraju da su to ključne reči koje nemaju veliki obim pretrage na Google-u, ali što je potražnja manja – brže ćete se i lakše rangirati na Google-u, pa ćete praktično biti “vlasnik” određene ključne reči. Ono što je važno jeste da su i jedne i druge ključne reči one koje donose novac, odnosno profit vašem biznisu. Vaše je da izaberete koje ćete ključne reči koristiti.

Kako izabrati prave ključne reči?

U izboru ključnih reči veoma je bitno poznavati psihologiju potrošača odnosno vaših potencijalnih klijenata i pretpostaviti koja je njihova namera. Money keywords su one ključne reči koje su povezane sa namerom kupovine. 

Money keywords ili ključne reči koje vam donose novac su obično long-tail ključne reči tj. rečenice koje vaši budući klijenti upisuju u pretraživače. Long-tail ključne reči sastoje se od tri ili više reči. Koristeći long-tail ključne reči, korisnici mogu da dobiju konkretnije rezultate pretrage. Ono što je veoma bitno je da znate šta su to ključne reči zasnovane na pitanjima. Jedan od načina da optimizujete svoj sajt za ključne reči zasnovane na pitanjima je da kreirate stranicu sa često postavljanim pitanjima (FAQ).

Optimizacijom sajta za prave ključne reči, velika je verovatnoća da ćete privući svoje idealne kupce ili klijente na sajt. 

money-keywords-choose-wisely

Šta ljudi zapravo upisuju u pretraživače? Koje reči ili fraze koriste da bi pronašli vašu uslugu ili proizvod? Razmislite o tome, jer će baš te ključne reči pomoći vašim budućim klijentima da vas pronađu.

Da biste naučili kako da izaberete prave ključne reči za vaš sajt potrebno je malo truda. Potrebno je da pretpostavite kako razmišlja vaš idealni klijent i šta je to što on traži na internetu odnosno šta upisuje u pretraživač. Stoga je pravljenje buyer persona-e važan korak u sprovođenju strategije.

Kada optimizujete svoj sajt za određene ključne reči, takođe morate da razmislite o tome na koji način će vaš sajt ove potencijalne klijente pretvoriti u kupce. Ono što nikako ne želite je da vas potencijalni klijent pronađe vašu stranicu, ali ne nađe ono što želi. Dobro izrađen landing page može biti u velike pomoći u tome.

Živimo u vremenu kada je moguće kupiti skoro sve online. Zašto onda ne biste iskoristili mogućnosti koje vam pruža internet i uz malo truda pronašli svoje idealne klijente na ovaj način.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Ana Korolija – Senior Copywriter @Digitizer

Back To Top