GOOGLE ADS.
Jedna od ključnih usluga Digitizer-a namenjena skoro svakom biznisu je Google Ads, odnosno Google oglašavanje i to:
- Google search
- Google display i
- Google video kampanje.
Kroz strateško upravljanje ključnim rečima u Google Search kampanjama kao i kroz ciljane vizuelne oglase u Google Display kampanjama omogućavamo vašim potencijalnim klijentima ili kupcima koji pretražuju određene proizvode ili usluge iste ili slične vašim, da direktno posete vaš website i tamo izvrše konverziju ili kupovinu.
Kao Google partneri, posvećeni smo tome da maksimiziramo broj poseta potencijalnih kupaca ili korisnika usluga, uz minimalna ulaganja.
U potpunosti personalizovana usluga našim klijentima je način rada koji nas izdvaja. Svaki klijent, kao i svaki biznis je jedinstven. Zato je i naš pristup potrebama vašeg biznisa jedinstven. Kad razumemo vaše ciljeve, identifikujemo vaše targetirane, segmentirane i ciljane kupce ili korisnike, prilagođavamo strategije google ads oglašavanja kako bismo osigurali željene rezultate. Naša usluga je potpuno u skladu sa GDPR-om.
Cilj Google ads kampanja je jednostavan – povećati prodaju i prihod. Kroz praćenje konverzija, merimo uspeh kampanja i konstantno prilagođavamo strategiju najvišim rezultatima. Radimo na ostvarenju ciljeva, korak po korak.
Naša stručnost i know-how su tu da osiguraju da vaša kompanija bude korak ispred konkurencije. Vaš uspeh je naša misija.
GOOGLE SEARCH.
Šta je Google Search?
GOOGLE SEARCH oglašavanje je takva vrsta Google ads kampanje u kojoj se vaš oglas prikazuje na prvim mestima u rezultatima pretrage kada neko pretražuje termine povezane sa nekom od vaših ključnih reči ili fraza.
Google Search Ads Example
(click to zoom)
Šta je potrebno razumeti i odlučiti pre početka Google Search kampanje?
- Koji su ciljevi kampanje?
Povećanje prodaje, generisanje lead-ova, brendiranje ili nešto drugo? - Koja je ciljna publika?
Ko su idealni kupci? Koje su demografske karakteristike, interesi i ponašanje na internetu vaše ciljne publike? - Koje su relevantne ključne reči?
Koje ključne reči ili cele fraze ili delove fraza korisnici najverovatnije koriste kada traže proizvode ili usluge koje nudite? - Ko su konkurenti i šta imaju da ponude?
Ko su vaši konkurenti i koje su njihove strategije oglašavanja? Kako diferenciramo vaše oglase i ponudu? - Koji je budžet kampanje?
Koliko novca ste spremni da investirate u kampanju i kako ćemo mi rasporediti taj budžet na različite ključne reči i periode prikazivanja oglasa? - Koji su očekivani rezultati?
Kako merimo uspeh kampanje? Da li pratimo broj klikova, konverzija, povrat investicije ili nešto drugo? - Kako pratimo i optimizujemo kampanju?
Kako redovno pratimo performanse kampanje i vršimo potrebne optimizacije kako bismo poboljšali rezultate vaše kampanje? - Koja je glavna poruka vaših oglasa?
Koje informacije ili ponude želite da komunicirate kroz vaše oglase i kako ćemo ih mi dizajnirati da budu privlačni i relevantni ciljnoj publici?
Koje su opcije targetiranja Google Search kampanje?
- Izbor ključnih reči ili fraza.
Ključne reči su osnova Google Search kampanja. Biramo ključne reči ili fraze koje su relevantne za proizvode ili usluge koje kampanja promoviše, odnosno koje vaš biznis nudi. Na primer, ako prodajete patike, ključne reči mogu biti „sportske patike“, „trčanje patike“, itd. - Korišćenje negativnih ključnih reči.
Pored odabira ključnih reči za koje će se vaši oglasi prikazivati, važno je identifikovati negativne ključne reči koje isključuju vaše oglase iz prikazivanja za određene pretrage. Na primer, ako prodajete sportske patike, možda želite da isključite termine poput „besplatne patike“ ili „popust na patike“. - Geografsko targetiranje.
Biramo geografske lokacije gde će se vaši oglasi prikazivati. Ovo omogućava da se oglasi prikažu samo korisnicima u određenom gradu, regionu ili državi. - Targetiranje po uređajima.
Biramo na kojim uređajima (desktop računari, tableti, mobilni telefoni) želimo da se vaši oglasi prikazuju. Na primer, ako imate mobilnu aplikaciju, verovatno želite da ciljate samo korisnike mobilnih telefona. - Targetiranje po vremenu prikazivanja oglasa.
Biramo tačno vreme ili dane kada želimo da se vaši oglasi prikazuju. Ovo nam omogućava da optimizujemo prikazivanje oglasa u vreme kada je verovatno da će vaši korisnici biti aktivni i zainteresovani.
Kako izgleda Google Search kampanja u kratkim crtama?
- Postavljanje kampanje.
Kreiramo novu kampanju u Google Ads platformi, odabirom ciljeva kampanje, budžeta i vremenskog perioda. - Izbor ključnih reči.
Identifikujumo relevantne ključne reči i izraze (fraze) koje potencijalni kupci koriste prilikom pretrage na Google pretraživaču. - Kreiranje oglasa.
Razvijamo tekstualne oglase koji se prikazuju kada korisnici pretražuju ključne reči. Oglasi obično sadrže naslov, opis i URL. - Targetiranje.
Definišemo ciljnu grupu na osnovu demografskih podataka, interesa, lokacije i drugih faktora. - Optimizujemo ključne reči.
Pratimo performanse ključnih reči i izraza i optimizujemo ih kako bi se poboljšali rezultati kampanje. - Retargeting.
Implementira se retargeting kako bi se prikazali prilagođeni oglasi korisnicima koji su već posetili website ili reagovali sa prethodnim oglasima. - Prilagođavanje ponude.
Prilagođavamo ponudu kako bi se postigao bolji rang oglasa i poboljšala efikasnost kampanje. - Analiza rezultata.
Redovno pratimo ključne metrike kao što su broj klikova, konverzije i troškovi kako bi se procenio uspeh kampanje i identifikovali oblasti za poboljšanje.
GOOGLE DISPLAY.
Šta je Google Display?
Google Display kampanja je oblik digitalnog oglašavanja koji se koristi za promociju proizvoda, usluga ili brenda na različitim web lokacijama, mobilnim aplikacijama, a pri tome koristimo adekvatne banere koje napravimo u više formata. Baneri mogu biti image, video ili gif.
Example 320x50px
(click to zoom)
Šta je potrebno razumeti i odlučiti pre početka Google Display kampanje?
- Koji su ciljevi kampanje?
Da li želimo povećanje svesti o brendu, generisanje potencijalnih kupaca, povećanje prodaju ili nešto drugo. - Koja je ciljna publika?
Ko su vaši idealni kupci i koji su njihovi demografski podaci, interesi i ponašanje na internetu. - Kakvu vrstu oglasa koristimo?
Da li koristimo tekstualne, slikovne, video ili interaktivne oglase ili kombinacije i testiranja svega navedenog. - Koje vrste targetiranja koristimo?
Da li će to biti demografsko, interesno, targetiranje po ponašanju ili kombinacija svega toga. - Kako retargetiramo posetioce website-a?
Kako pratimo posetioce vašeg website-a i ponovo ih retargetiramo sa relevantnim oglasima? - Koja je glavna poruka oglasa?
Kako privlačimo pažnju targetirane publike i prenosimo im važne informacije o vašem proizvodu ili usluzi? - Koje su ključne metrike za praćenje uspeha kampanje?
Kako merimo performanse kampanje i procenjujemo njen uspeh? Da li su to broj klikova, konverzija, troškovi po konverziji ili nešto drugo? - Koji je budžet kampanje?
Koliko novca ste spremni da uložite u kampanju i kako ćemo mi rasporediti taj budžet na različite segmente kampanje?
Google Display Banner Example
300x250px
(click to zoom)
Opcije targetiranja Google Display kampanja?
- Demografsko targetiranje.
Ciljamo korisnike na osnovu demografskih podataka kao što su pol, starost, lokacija, jezik i druge karakteristike. - Interesno targetiranje.
Google koristi podatke o interesovanjima korisnika kako bi prikazao oglase relevantne za njihove interese. To uključuje prethodne pretrage, aktivnosti na webu i aplikacijama, kao i interakcije sa sadržajem na Google mreži. - Targetiranje prema ponašanju korisnika.
Ova strategija se fokusira na ponašanje korisnika na internetu, kao što su prethodne interakcije sa oglasima ili sajtovima. Na primer, ciljamo korisnike koji su već posetili određene stranice na našem sajtu ili koji su izvršili određene akcije poput dodavanja proizvoda u korpu. - Specifično targetiranje.
Možemo i odabrati specifične website-ove ili aplikacije sa određenom tematikom na kojima želimo da se prikažu oglasi. Ovo omogućava preciznije ciljanje publike koja posećuje određene online sadržaje. - Targetiranje preko ključnih reči i tematika.
Koristimo ključne reči i određene tematike kako bismo ciljali korisnike koji su aktivni na internetu u vezi sa određenim pojmovima ili temama. - Retargeting.
Implementiramo tagove na website kako bismo pratili posetioce i ponovno ih ciljali i retargetovali sa relevantnim oglasima kada pregledaju druge web lokacije ili koriste određene aplikacije.
Google Display Banner Examples
300x250px
(click to zoom)
Kako izgleda Google Display kampanja u kratkim crtama?
- Postavljamo kampanju.
Kreiramo kampanju u Google Ads dashboardu koristeći odgovarajuće ciljeve, budžet i vremenski period. - Targetiramo ciljnu grupu.
Definišemo ciljnu grupu koristeći demografske podatke, interese, ponašanje na internetu i druge faktore koji će nam pomoći da identifikujemo relevantnu publiku. - Kreiranje vizuelnog kontenta oglasa.
Razvijamo oglase u različitim formatima kao što su slike, video zapisi ili kombinacije sa tekstom, prilagođavajući ih ciljnoj grupi i ciljevima kampanje. - Postavljanje retargetinga.
Implementiramo tagove na website-u kako bismo pratili posetioce. Piksel beleži posete i interakcije korisnika sa sadržajem na sajtu. - Segmentacija publike.
Definišemo segmente publike na osnovu njihovih aktivnosti na website-u, interakcija sa oglasima ili drugih faktora kako bismo ih bolje razumeli i prilagodili našu komunikaciju. - Retargeting ili ponovno targetiranje.
Koristimo segmentirane ciljne grupe kako bismo kreirali prilagođene oglase koji će se prikazivati korisnicima koji su već posetili website ili reagovali sa prethodnim oglasima. - Optimizacija i praćenje.
Redovno pratimo performanse kampanje i vršimo optimizaciju kako bismo poboljšali rezultate. To uključuje prilagođavanje ciljanja, ponude i kreativnih elemenata oglasa. - Analiza rezultata.
Na kraju kampanje analiziramo ključne metrike kao što su broj klikova, konverzija i troškovi kako bismo procenili uspeh kampanje i identifikovali oblasti za poboljšanje.
Google Display Banner Example
300x600px
(click to zoom)
GOOGLE VIDEO.
Šta je Google Video?
GOOGLE VIDEO je u ukratko oglašavanje u video formatu YouTube-u, posebnoj platformi u vlasništvu Google-a.
Oglasi koji se reprodukuju na YouTube-u prilagođeni su interesovanjima gledalaca.
Ukoliko je sadržaj video oglasa usko povezan sa sadržajem koji gledalac gleda na YouTube-u, veća je verovatnoća da će odgledati celokupni oglas ili kliknuti na link ka sajtu.
Oglasi ciljaju ljude koji su nedavno tražili određeni proizvod ili uslugu kako bi adekvatan oglas prikazao adekvatnoj publici.
Google Yotube Video Example
4:3
(click to play)
Šta je potrebno razumeti i odlučiti pre početka Google Video kampanje?
- Koji su ciljevi kampanje?
Šta tačno želimo da postignemo sa video kampanjom? Da li želimo da povećamo svest o brendu, angažman publike, generisati prodaju ili nešto drugo? - Koja je ciljna publika?
Ko su vaši idealni kupci? Koje su demografske karakteristike, interesovanja i ponašanje na internetu vaše ciljne publike? - Koji format videa je najprikladniji?
Da li koristimo TrueView oglase, Bumper oglase ili neki drugi format? Kako izabrani format odgovara vašim ciljevima i ciljnoj publici? - Koje priče ili poruke želite preneti?
Koje informacije ili emocije treba vaš video da komunicira? Kako će ove poruke privući pažnju i angažovati gledaoce? - Koje su ključne tačke ponude?
Koje su glavne karakteristike ili prednosti vaših proizvoda ili usluga koje želite istaknuti u video kampanji? - Koja je lokacija i jezik ciljne publike?
Na kojim geografskim lokacijama oglasi treba da se prikazuju i na kom jeziku? Kako će ovo uticati na efikasnost kampanje? - Koji je budžet kampanje?
Koliki budžet ste spremni da alocirate za Google Video kampanju? Kako raspoređujemo budžet na različite kampanje, formate oglasa i periode prikazivanja? - Kako merimo uspeh kampanje?
Koje metrike pratimo kako bismo procenili uspeh kampanje? Da li će to biti broj pregleda, stopa konverzije, ili nešto drugo?
Opcije targetiranja Google Video kampanja?
- Ciljna publika: Možemo da ciljamo publiku na osnovu demografskih karakteristika kao što su pol, starost, lokacija, jezik i slično. Takođe, koristimo i interesovanja, ponašanje na internetu i druge faktore kako bismo preciznije odredili ciljnu grupu.
- Različiti tipovi ciljanja: Google nudi različite tipove ciljanja za video kampanjei oni uključuju: ciljanje po interesovanjima (poput sporta, mode, tehnologije), ciljanje po ponašanju (na osnovu prethodnih akcija na internetu) ili ciljanje po temama (video sadržaji koji se odnose na određene teme).
- Retargeting: Slično kao i u drugim vrstama kampanja, koristimo retargeting kako bismo ponovno ciljali korisnike koji su već reagovali na vaš video sadržaj ili posetili vaš website.
- Publika sa sličnim karakteristikama: Ciljamo ljude koji su slični vašoj postojećoj ciljnoj publici. Google koristi algoritme kako bi pronašao ljude sa sličnim karakteristikama kao što je vaša trenutna publika.
- Plasman oglasa: Biramo gde želimo prikazati video oglase. To može biti na YouTube platformi, u okviru YouTube pretraga, na drugim video platformama ili u okviru video sadržaja na partnerskim sajtovima.
- Ključne reči i teme: Koristimo ključne reči i teme kako i ciljamo korisnike koji su aktivni na internetu u vezi sa određenim pojmovima ili temama.
Kako izgleda Google Video kampanja u kratkim crtama?
- Postavljanje kampanje: Kreiramo nova kampanju u Google Ads dashboardu koristeći odgovarajući format za video oglase.
- Biramo ciljeve kampanje: Definišemo ciljeve kampanje, kao što su povećanje svesti o brendu, generisanje prodaje ili angažovanje publike.
- Tragetiranje ciljane publike: Određujemo ciljnu publiku koristeći demografske podatke, interesovanja, ponašanje na internetu i druge faktore kako bi osigurali da se oglasi prikazuju relevantnoj publici.
- Kreiranje video oglasa: Razvijamo video oglase prilagođenoj ciljnoj publici i ciljevima kampanje. Video može biti u različitim formatima, kao što su TrueView, Bumper oglasi ili druge vrste oglasa.
- Postavljanje retargetinga: Implementiramo i optimizujemo retargeting kako bi se prikazali prilagođeni oglasi korisnicima koji su već interagirali sa video sadržajem ili posetili određene web stranice.
- Optimizacija kampanje: Redovno pratimo performanse kampanje i vršimo potrebne korekcije i optimizacije kako bi se poboljšali rezultati. To uključuje prilagođavanje ciljanja, ponuda i kreativnih elemenata oglasa.
- Analiza rezultata: Na kraju kampanje ili na kraju meseca analiziramo ključne metrike kao što su broj pregleda, angažovanje publike, stopa konverzije i troškovi kako bi se procenio uspeh kampanje i identifikovale oblasti za poboljšanje.
Jedna lepa i (ne)istinita priča.
Nekada davno na jednoj digitalnoj granici, klijent vizionar je tražio stručnost full service digitalne agencije kako bi se kretao kroz ogroman Google Ads prostor. Agencija je krenula na put i počela da kreira strategiju po meri klijenta i njegovih kupaca koja ne samo da bi maksimizirala vidljivost, već i dovela do opipljivih rezultata.
Prvo poglavlje se odvijalo uz detaljne konsultacije sa klijentima. Stručnjaci agencije su se udubili u poslovne ciljeve klijenta, ciljnu publiku i jedinstvene prodajne ponude. Razumevanjem aspiracija klijenata, postavili su osnovu za custom Google Ads kampanju.
Zatim je stručni tim agencije sproveo opsežno istraživanje ključnih reči, identifikujući najrelevantnije termine kako bi se osiguralo da će oglasi imati odjek kod ciljane publike. Izrađujući privlačne oglase sa stručno biranim kopijem i dizajnirajući vizuelno privlačna kreativna rešenja, imali su za cilj da privuku pažnju u digitalnom prostoru prepunom klijentovih konkurenata.
Priča se nastavila primenom naprednih tehnika ciljanja. Putem demografskog ciljanja, strategija zasnovanih na lokaciji i custom podešavanja uređaja, agencija je usavršila publiku koja će najverovatnije izvršiti konverziju, osiguravajući da svaki prikaz oglasa ima potencijal za značajno angažovanje.
Ali priča se se tu nije završila. Agencija je shvatila da je prilagodljivost u realnom vremenu ključna. Stalno praćenje, A/B testiranje i analiza podataka postali su sastavni delovi ove saradnje, omogućavajući usavršavanje strategije kako se digitalni pejzaž razvijao.
Saradnja je bila glavna tema. Redovno ažuriranje klijenata sa informacijama, transparentna komunikacija i zajedničko donošenje odluka transformisali su odnos agencije i klijenta u partnerstvo. Klijent nije bio samo posmatrač, već i aktivni učesnik u naraciji, pružajući uvide i povratne informacije koje su oblikovale evoluciju kampanje.
Kako su se poglavlja odvijala i nastavljala, Google Ads kampanja je dala i zapažene i rezultate koji nisu bili projektovani. Broj klikova je porastao, konverzije su se umnožile, a povraćaj ulaganja klijenta (čuveni ROI) je nadmašio očekivanja. Posvećenost agencije izvrsnosti, inovacijama i saradnji sa klijentima transformisala je digitalnu strategiju u priču o uspehu.
I tako, u digitalnom carstvu, jedna full service digitalna agencija i klijent ispisali su priču o uspehu – priču u kojoj je Google Ads postao moćno sredstvo za postizanje poslovnih ciljeva, a saradnja je stvorila put ka održivom digitalnom uspehu.
CENOVNIK.
google ads packages
start
from 199€ monthly + 199€ one time payment
google ads packages
pro
from 299€ monthly + 10% from Google Ads budget
google ads packages
elite
from 499€ monthly + 10% from Google Ads budget
Pročitaj još.