Grafički dizajn je zanat kreiranja vizuelnog sadržaja koji prenosi neku poruku.
Primenjujući vizuelnu hijerarhiju i tehnike izgleda stranica, grafički dizajneri koriste tipografiju i slike da bi zadovoljili specifične potrebe korisnika i fokusirali se na logiku prikazivanja elemenata u interaktivnom dizajnu kako bi korisničko iskustvo bilo optimalno.
Iako živimo u eri naprednih tehnologija, grafički dizajn počiva na vekovnim principima teorije boja. Grafički dizajn mora da ostvari konekciju i ostavi utisak na korisnika na prvi pogled. Isto kao i u slučaju web-sajta. Dizajnerska rešenja moraju ne samo da odražavaju biznis koji predstavljaju, već da ispune i očekivanja klijenata.
Grafički dizajn bi trebalo suptilno, bivajući istovremeno i estetski lep i komunikacijski koristan, da prenosi ideale i poruku koju vaš biznis upućuje klijentima. Kroz autoritativno vizuelno prisustvo nagoveštavate klijentima da znate šta oni žele i da mogu da se osećaju sigurno. Jer vrednosti vašeg dizajna reflektuju vrednosti vaših klijenata.
Za nas u Digitizeru grafički dizajn je umetnost i praksa planiranja i projektovanja ideja i iskustava sa vizuelnim i tekstualnim sadržajem. Drugim rečima, grafički dizajn prenosi određene ideje ili poruke kroz vizuelne sadržaje. Ove vizuelne slike mogu biti jednostavnije ili složenije u zavisnosti od vaših potreba i očekivanja.
Izrađujemo za vas knjigu grafičkih standarda koja predstavlja dokument kojim se definišu i uspostavljaju grafički i drugi standardi vezani za vizuelni identitet vaše firme. Mnogo je razloga zbog koji bi svaki biznis trebalo da ima ovu knjigu. Da bi se sprečila pogrešna upotreba boja, tipografije, pozicioniranja logotipa, da bi se poboljšali marketinški rezultati sa efikasnom, pravilnom upotrebom logotipa i dizajna, a time i izgrađivala ličnost brenda.
Usluge našeg dizajnerskog tima:
- dizajn logoa/logotipa
- dizajn bilborda
- dizajn plakata
- dizajn flajera
- dizajn vizit karti
- dizajn memoranduma
- dizajn menija
- dizajn kataloga
- dizajn brošura
Knjiga grafičkih standarda mora da sadrži detaljno uputstvo za primenu i izradu gore navedenog materijala. U zavisnosti od potrebe firme, mi možemo kreirati standarde za još neke elemente vizuelnog identiteta ako to klijent zahteva.