skip to Main Content

Na društvenim mrežama se često mogu primetiti odredjene novine. Platforme se medjusobno utrkuju koja će duže zadržati korisnika u aplikaciji. Svaki sekund duže proveden na platformi je za sve njih primarni cilj, ali tu su i ostali ciljevi.

Najsvežija novina koja nam dolazi sa Instagrama, primarno i nema za cilj duže zadržavanje korisnika, ali je itekako korisna za sve korisnike, posebno za kreatore i influensere. U pitanju je pinovanje postova.

 

Pinovanje postova na Instagramu

Prošlo je nekoliko meseci od prvog testiranja ove opcije i ona je nedavno postala dostupna za sve. Ova opcija pruža kontrolu izgleda profila, odnosno prvih postova koji se vide prilikom posete profilu.

Sada je u okviru objave (u desnom uglu, klikom na tri tačkice) moguće pronaći opciju “Pin To Your Profile”. Na taj način možete da obeležite, odnosno pinujete maksimalno tri objave (fotografije ili Reels) kako bi se one nalazile iznad svih postova.

snimak ekrana iz kontrolne table Meta Business Suite

Iako još uvek ne postoji mogućnost uredjivanja celog prikaza postova na profilu, ovim korakom primećujemo da Instagram ide ka tome da kreatorima pruži veću kontrolu nad prikazom profila. 

Za sada je moguće pinovati postove ili Reels objave, ali verujemo da bi se to moglo proširiti i na objave proizvoda iz Instagram shop-a, jer to ide u prilog kreatorima, brendovima i influenserima.

karusel postova sa instagrama

Ovo je veoma značajna novina na Instagramu, koja zajedno sa istaknutim pričama (Story Highlights) pruža dosta mogućnosti za prikazivanje bitnih i željenih stvari, pri samoj poseti IG profila.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer