Skip to content

Šta je ono što izdvaja dobar landing page koji posetioca te stranice navede da preduzme korak koji želimo? Da li je to kupovina, prijavljivanje na e-mail listu ili šta je već od interesa za vaš biznis. Veliki broj odredišnih stranica (landing page) se kreira svake godine, ali dobar deo njih ne uspeva u dovoljnoj meri da angažuje svoju ciljanu publiku. Svakako da ne postoji magična formula koja može da garantuje uspešnost landing page-a. Ali svakako postoje neki saveti koji mogu da vam pomognu u odgovoru na pitanje kako napraviti dobar landing page. Pogledajte savete u nastavku teksta!

Landing page je često ključan za uspešnu marketinšku kampanju, jer omogućava da ciljate određene kupce određenim rešenjima za određene probleme. Više o tome koliki je značaj landing page-a pogledajte u ovom našem tekstu. 

 

Šta podrazumeva dobar landing page?

Kada govorimo o odredišnim stranicama, mislimo na stranicu koja je u potpunosti posvećena određenoj vrsti kupaca. Zapravo, kada bismo mogli da napravimo jedinstveni landing page za svakog pojedinačnog korisnika, to bi bilo sjajno. Landing page je obično posvećen određenoj marketinškoj kampanji. Pristupa mu se preko linka u e-mail-u, putem reklama na društvenim mrežama ili najčešće putem PPC (Pay Per Click) oglasa.

 

Ne dajte ljudima ono što žele, dajte im ono što im treba

Kupci lakše plaćaju za stvari koje su im potrebne od onih koje samo žele. Zadatak uspešnog biznisa je da tu prazninu popuni, a uloga dobre odredišne stranice je da dokaže sposobnost da se ta potreba ispuni. Vaš landing page treba jasno da identifikuje koje potrebe postoje u životu vašeg idealnog kupca i da objasni kako i zašto je vaše poslovanje idealno rešenje.

Morate imati na umu da je postupak kupovine veoma emotivan. Zapravo, u studiji jedan profesor sa Harvardskog univerziteta tvrdi da su emocije umešane u odluku o kupovini čak do 95%. Čineći da se kupac emotivno poveže sa vašom ponudom, proizvodom i rešenjem, činite veliki korak ka tome da njegova konača odluka bude pozitivna. Svako voli kada vidi da neko brine o njemu i može da mu pomogne i udovolji nekoj potrebi.

 

Poruka iza reči je glas srca

Imajte na umu na koji način vaša publika govori i komunicira i kako najviše voli da se sa njom razgovara. Da li stil obraćanja treba da bude ležerniji ili formalniji? Da li je moguće koristiti šaljiv ton ili je najbolje ostati ozbiljan? Da li da koristite stručne termine ili bi trebalo pojednostaviti stvari?Pokažite potencijlnim klijentima da ste upoznati sa njihovom zajednicom odabirom odgovarajućeg jezika. Ovako će vaša poruka biti jasno shvaćena, a učinkovitost vašeg landing page-a verovatno mnogo veća.

 

Navedite vrednost unapred

Znanje kako stvoriti vrednost i pružiti je unapred odličan je način za izgradnju odnosa i uzajamnog poštovanja sa ciljanom publikom. Publika će obaviti istraživanje pre nego što donese odluku, čineći koncept pružanja vrednosti kritičnim za bilo koju marketinšku ili prodajnu strategiju. Bez stvaranja vrednosti nemoguće je izdvojiti se iz mase. Stvaranje kvalitetnog sadržaja i pružanje korisnih informacija jedan je od načina da ispunite ovaj zadatak. Iako se ove informacije potencijalnim kupcima nude besplatno, presudno je pokazati im da vaše preduzeće poznaje problem do srži i da za njega ima adekvatno rešenje.

Koristite jasan poziv na akciju (Call To Action)

Dakle, uverili ste posetioca sajta da je vaša ponuda ono što mu treba. Šta sad? Efektivan landing page sadržaće jasan poziv na akciju ili poslednji korak u procesu konverzije. Ovaj poziv na akciju treba jasno da predoči vašoj publici koji je njihov sledeći korak. Postoje različita mišljenja o tome da li je bolje da stranica ima jedan ili više CTA, ali u jednom se svi slažu da on mora da bude jasan i da ne zbunjuje publiku.

Ne morate biti majstor u pisanju reklamnih tekstova da biste stvorili dobar i efikasan landing page. Pridražavajući se ovih osnovnih smernica generisaćete landing page koji izgrađuje vernost i konvertuje čak i one skeptnične posetioce.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer