U digitalnom marketingu, odabir prave platforme za oglašavanje može da igra ključnu ulogu u uspehu…
Kada neko spomene Google, svima je prva asocijacija reč pretraga. A da li ste znali da Google u svom sastavu ima preko 50 različith proizvoda i usluga koje nudi korisnicima?
Google proizvodi su dizajnirani da vam pomognu da radite, igrate se, budete bolje organizovani, dobijete odgovore na ankete, ostanete u kontaktu sa vašim prijateljima, razvijete vaše poslovanje i još mnogo toga.
Najpoznatiji Google proizvodi i alati
U ovom tekstu spomenućemo koji su najpoznatiji Google proizvodi i alati, koje koriste milijarde ljudi širom sveta.
Google my Business
Google my Business je neophodan svakom ozbiljnom biznisu i značajno utiče na lokalni SEO. Ovo je besplatan alat za preduzeća i služi za upravljanje online prisustvom vašeg preduzeća na Google-u, uključujići i Google Search i Google Maps. Da bi vaši klijenti mogli da vas pronađu, potrebno je da verifikujete svoje preduzeće i unesete podatke o vašem preduzeću.
Google Ads
Svake sekunde, milioni ljudi širom svet pretražuju na Google pretraživaču i većina pretraga uključuje i Google Search oglase. Ovi oglasi mogu da budu izuzetno efikasan način privlačenja relevantnih korisinika na vašu veb stranicu. U Google oglase spadaju još i Google Display oglasi.
Google Display oglasi se prikazuju na milionima veb sajtova i pomažu vam da dosegnete do korisnika dok surfuju svojim omimljenim sajtovima. Pored njih, Google oglašavanje uključuje i Video, Shopping i App oglase.
Google Analytics
Google Analitika je još jedan besplatan alat koji vam pomaže da analizirate posetioce vašeg sajta. Mogućnosti Google analitike su ogromne i preko nje pratimo ponašanje posetioca na sajtu (odakle dolaze na sajt, koliko imaju godina, koji mobilni sistem koriste, koji su njihovi interesi i dr.). Kao i za sve ostale Google alate, dovoljan vam je standardni Google nalog.
Google Search Console
Google Search konzola je zbirka alata koji vam pomažu da nadgledate, održavate i rešavate prisustvo vašeg sajta u rezultatima Google pretrage. Da biste se pojavljivali na rezultatima pretrage ne morate instalirati Google Search konzolu, ali ona vam može pomoći da razumete i poboljšate način na koji Google vidi vašu veb stranicu.
Google Tag Manager
Poslednji alat o kome ćemo danas pisati je Google Tag Manager – GTM. On nam omogućava da primenjujemo tagove (isečci kodova, pikseli za praćenje) na veb stranici ili mobilnoj aplikaciji bez potrebe za modifikovanjem koda veb stranice. Prednost ovog alata je što vam nije potrebna pomoć veb developera da primenjivanje tagova, ali vam je potrebno određeno tehničko znanje.
Morate znati kako funkcioniše Google Analitika, šta su to ‘’događaji’’, koje podatke možemo pratiti sa ‘’događajima’’ i slično. Ukoliko želite da vidite koliko je ljudi popunilo formu na vašem sajtu, koliko njih je kliknulo na broj telefona ili mejl adresu, Google Tag Manager je pravi alat za to.
U ovom blogu spomenuli smo samo mali deo iz lepeze Google-ovih proizvoda. Kompletnu listu možete pronaći sajtu about.google.
Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Made by Nemanja Nedeljković – Senior Account Manager @Digitizer