Kao i prethodnih godina, Google objavljuje izveštaj sa najtraženijim pojmovima i trendovima u pretrazi. Liste…
Jedna od osnovnih i najvažnijih stvari kojoj se moramo posvetiti kod pisanja je kako privući pažnju čitaoca.
Mi biramo šta nam privlači pažnju. Kod teksta ono što prvo privuče pažnju čitaoca je naslov. Međutim, iako je naslov dovoljno dobar to ne znači da ste u potpunosti privukli pažnju čitaoca.
Kako privući pažnju čitaoca
Naravno da tekst koji pišete mora biti zanimljiv, ali ono što je najbitnije posle naslova je prva ili prvih nekoliko rečenica. Prva rečenica je nešto kao podnaslov, odnosno to bi trebalo da joj bude uloga u tekstu. Ako je naslov vašeg teksta privlačan, prva rečenica je tu da zadrži pažnju čitaoca.
Kao što smo već u jednom od prethodnih tekstova pisali bitno je da znate šta to “muči” vašeg čitaoca i sa kojim se to problem susreće, jer ste vi tu da ponudite rešenje.
Kako da učinite tekst zanimljivim?
Ispričajte priču, koristite opise, koristite lična iskustva ili iskustva nekoga koga poznajete, bilo šta što će čitaoca zainteresovati. Bitno je da čitalac ima osećaj da ga razumete, da znate sa kojim se problemom susreće, jer ste ga tako dobro opisali. Veoma je bitno da pišete jednostavne, lako razumljive rečenice. Zamislite dok pišete da se obraćate prijatelju i da želite da mu pomognete da reši neki problem.
Ako koristite svoje lično iskustvo u pisanju podrazumeva se da to neće biti bezličan tekst, već naprotiv – tekst sa puno emocija i to je ono što privlači pažnju.
Da biste privukli pažnju čitaoca imate samo nekoliko sekundi. Dobro razmislite šta će pisati u naslovu teksta, kao i kako će glasiti prva rečenica. Ovo ne znači da ostatak teksta može da bude loše napisan. Kada ste već privukli pažnju, potrudite se da je zadržite tako što ćete pružiti korisne informacije o proizvodu ili usluzi koju nudite.
Fotografije kao obavezan deo teksta
Izbor fotografija za tekst je izuzetno bitan deo kopirajtinga. One moraju biti povezane sa temom teksta i moraju biti dovoljno upadljive, da bi kao deo teksta privukle pažnju čitaoca. Postoji mnogo sajtova sa kojih možete besplatno preuzeti fotografije, bitno je da “samo” da dobro izaberete.
Postavite pitanje
Ljudi vole da odgovaraju na pitanja o sebi. Zato nemojte zaboraviti da postavite pitanje ili da im date nešto o čemu bi mogli da razmišljaju, što će ih naterati da možda pročitaju vaš tekst još jednom ili da počnu da razmišljaju o tome kako je baš vaš proizvod ili usluga ono što im je trebalo.
Informacije koje nudite u tekstu su bitne, ali kako ćete ih predstaviti je, u suštini, najbitniji deo.
Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Made by Ana Korolija – Senior Copywriter @Digitizer