Skip to content

Društvene mreže i marketing na internetu su u konstatnom razvitku i evoluiranju, uzimajući nove uloge u svetu u kojem živimo. Ovo istovremeno znači da se menja i način na koji poslujemo.

Marketing na društvenim mrežama – 5 najučestalijih mitova

Premda je ideja marketinga na društvenim mrežama prisutna i prilično razrađena u nekoliko poslednjih godina, ipak se pojavljuju određene zablude vezane za ovu temu.

Mi želimo da raskrinkamo nekoliko ovih mitova kada je marketing na internetu u pitanju.

Morate imati puno pratilaca da bi ste bili uspešni na društvenim mrežama

Pratioci su super stvar- to znači da se vaš brend dovoljno dopada ljudima da se pretplate na vaš feed i dobijanje redovnih ažuriranja.

Kao marketaru svakako će biti primamljivo da uspeh vaše strategije na društvenim mrežama merite prema obimu publike koja vas prati. Ipak imajte na umu da to što vas neko prati nikako ne znači da i čita svaki vaš post. Pratioci su dobar metrički podatak, ali interakcija – engagement je svakako još bolji.

Poenta je dakle da vaša publika ima što veću interakciju sa sadržajem na vašim društvenim mrežama. Obratite više pažnje na metriku engagement-a. Ovo mogu biti deljenja sadržaja, ili odgovori i komentari na postove.

Ostvarite lični odnos

Velika je verovatnoća da većinu klijenata nikada nećete sresti lično. To je neminovnost poslovanja preko Interneta. Ipak, ukoliko nemate ljudsku notu u obraćanju vašoj publici, što se njih tiče možete da budete i robot.

Veoma je važno da svom biznisu date ličnu notu i ton ljudskosti – tako će vaši potencijalni klijenti sigurno imati više poverenja i neće žaliti vremena i novca prema vašem biznisu. Štaviše moći će da povežu vaš brend sa stvarnim ljudima.

Dok su sam saobraćaj i interakcija na sajtu od velike važnosti, podjednako je važno da razvijamo komunikaciju na ličnoj, ljudskoj osnovi. Svako voli da oseti da se i sa druge strane nalazi realna osoba, sa kojom može da stupi u komunikaciju.

Marketing na internetu zahteva aktivan odnos

Odlično je videti brendove koji ulažu napor da budu zastupljeni na svim društvenim mrežama – to pokazuje da imaju vrlo ozbiljan pristup poslu.
Sa funkcionalne tačke gledišta kada korisnici pretražuju neki biznis online prosto su primorani da ga pronađu u nekom obliku, ukoliko je prisutan na više društvenih mreža.
Ipak u stvarnosti nije neophodno biti prijavljen na svaku društvenu mrežu. Štaviše ovo ponekad može biti štetno. Možete se suviše rasplinuti i oslabiti vaše prisustvo na Mreži.
Da bi ste se osigurali da zadržavate fokus na onome što donosi najbolje rezultate, imajte na umu sledeće:

 

  • Demografsko targetiranje- razmišljajte o vašoj ciljanoj persona-i i njihovom ponašanju na Internetu. Na kojoj društvenoj mreži se vaša publika najviše nalazi? Nema smisla mnogo ulagati u sadržaj na Fejsbuku, ukoliko se veći deo vaše klijentele nlazi na primer na Instagramu.
  • Funkcionalnost – svaka društvena mreža ima svoje karakteristike. Na primer Tviter je odličan za započinjanje diskusije, dok je Instagram sa druge strane pogodan za deljenje vizuelnog sadržaja. Koja platforma najbolje odgovara vašem proizvodu ili usluzi?
  • Sprecifična metrika – U odnosu na vaše poslovne ciljeve svakako će vam određeni metrički podaci predstavljati prioritet. To može biti uvećanje saobraćaja na sajtu ili više deljenja vašeg sadržaja na društvenim mrežama. Razmotritr koja platforma će vam najbolje pomoći da ostvarite željne rezultate. Ako, na primer, želite da povećate CTR (click-through rate) možete da razmotrite Fejsbuk reklame, s obzirom da vam one omogućavaju vrlo precizno određivanje ciljane grupe korisnika.

Mator sam ti ja za ovo

Mnogi misle da je upotreba društvenih mreža rezervisana za mlađe generacije. Da li zaista hoćete da kažete da želite da se predate i dignete ruke od nečega u šta ste uložili dobar deo svog radnog veka? Tako smo i mislili.

Društvene mreže i nastup na njima nikako nisu bauk. Danas je na Internetu dostupno pregršt tutorijala, blogova, vebinara, gde možemo da savladamo sve od osnova, pa do naprednih strategija nastupa na društvenim mrežama. Ukoliko želite da budete u toku sa vremenom i ne želite da vas konkurencija pretekne prionite na posao koliko danas.

Najveća konkurencija ste sami sebi. Ako ste dovoljno odlučni i posvećeni vrlo brzo možete da uplovite u vode internet marketinga.

Društvene mreže ne smeju biti odvojene od ostatka vaše marketing strategije

Vaša strategija nastupa na društvenim mrežama će dati najbolje rezultate ukoliko je udružena sa ostalim aspektima kvalitetnog prisustva na Mreži. Budite uvereni da samo sinhronizovana i usklađena strategija daje dobre rezultate i čini marketing na internetu uspešnim.

Ukoliko ste pažljivo proučili demografske podatke o publici koju ciljate, utvrdili najbolje vreme za objavljivanje sadržaja i dalje će vam biti neophodan dobar i kvalitetan saržaj koji će privući klijente i podstaći ih na veći engagement.

Nikako ne želimo da vam kažemo da sve ono što ste do sada znali nije tačno. Hteli smo samo da ukažemo na nekoliko stvari koje će vam pomoći da vaš marketing na internetu bude što bolji.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljkovic – Senior Account Manager @Digitizer

Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.