Skip to content

Društvene mreže i marketing na njima su moćno oružje u rukama svakog biznisa, u pokušaju da zadobije što veći broj klijenata. Dobra strategija za društvene mreže može da donese veliki uspeh Vašem biznisu, stvarajući verne pristalice Vašeg brenda. Takođe može Vam doneti potencijalne nove klijente i konverzije.

Strategija za društvene mreže

Donosimo Vam savete kako da društvene mreže rade za Vas i koja je dobitna strategija za društvene mreže.

Gađajte pravo u centar

Prvi korak svake strategije je da kristalno jasno odredite koji su Vam ciljevi. Koliko god Vam ovo izgledalo kao podrazumevana stavka, iznenadili bi se zapravo koliko malo ljudi ima jasno definisane ciljeve pri pravljenju strategije.

Neka Vaši ciljevi budu realni i ostvarivi. Zadajući sebi realne ciljeve moći ćete da se pridržavate prvobitnog plana i nastavićete da preskačete jednu po jednu prepreku.

Takođe je preporučljivo da se ograničite na one društvene mreže i kanale, koji bi najviše odgovarali Vašem brendu. Potrudite se da ne komplikujete priču sa previše ciljeva i meta koje gađate.

Ne zaboravite da dokumentujete Vašu strategiju. Ne samo da će Vam to biti reper za procenu gde se trenutno nalazite, već će i povećati šanse za ostvarivanje ciljeva. Prema nekim podacima ljudi koji imaju zapisane svoje ciljeve 30 puta su uspešniji od onih koji ih nemaju.

Upoznajte svoju publiku

Šta je ono što na Vas ima najveći uticaj kada odlučujete o nekoj kupovini? Kako se odlučujete za vašu omiljenu marku odeće, omiljeni restoran…? Koji faktori su Vaš okidač?

Uvek razmišljajte da se na drugoj strani nalaze ljudi kao i Vi. Vaša publika ima svoja očekivanja, svoje potrebe i razloge, svoje okidače. Iskoristite velike mogućnosti koje Vam uvid u analitiku i demografske podatke pružaju društvene mreže. Istražite koje društvene mreže najbolje koreliraju sa Vašim ciljevima.

Upoznavši navike i očekivanja ciljane publike mnogo lakše ćete moći da im se obratite na pravi način u pravo vreme. Upravo zato je ovo vrlo bitan segment u sprovođenju strategije i osmišljavanju marketinškog plana.

Sve u svoje vreme

Vaša marketing strategija mora da bude dobro vremenski isplanirana. Obavezna stavka je da imate kalendar i raspored planiranih postova. Kada imate unapred planiran content lakše ćete rukovoditi kampanje i nećete upadati u vremenske ćorsokake.

Često postovanje sadržaja koji nije kvalitetan ili u pogrešno vreme svakako će negativno uticati na Vaš nastup na Internetu kao i na mogućnost engagment-a sa Vašim postovima.  A s obzirom na to da se organic reach na društvenim mrežama sve više smanjuje, usled promena u algoritmu, postavljanje dobre strategije je od krucijalne važnosti.

Konzistentno pratite metriku

Neka vaš marketinški tim održi konsultantski sastanak na kome će svi zajedno odlučiti šta treba menjati. Promene svakako mogu biti bolne, ali one su neminovnost. Stvar od kritičnog značaja u ovom svetu neprestanih promena je da imate različite metode i kanale kojima dopirete do svojih klijenata: SEO, društvene mreže, SEM, plaćene reklame, e-mail, itd. Na ovaj način vaš KPI neće biti odmah ugrožen promenama koje sprovede bilo koja platforma.

Kvalitet, kvalitet, kvalitet

Ulažite u kvalitetan content. Kvalitet je jedini parametar koji će Vam obezbediti verne pratioce i potencijalne klijente. Kvalitetan, informativan, edukativan sadržaj je ono što se traži i što će uvek naići na dobar odziv.

Današnji korisnici Interneta ne žele da gube vreme. Samo content od koga imaju neku korist i koji im privuče pažnju će imati uspeha. Ne žalite sredstva da ovaj segment Vaše strategije postavite na najviše lestvice. Verujte, mnogostruko će Vam se vratiti.

Iskoristite sve mogućnosti prezentiranja Vašeg biznisa na Internetu.

Digitizer i naš iskusni tim su tu da Vam u tome pomognu. Kontaktirajte nas za sva pitanja.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top