skip to Main Content

Svi znamo zlatno pravilo internet marketinga: Sadržaj je kralj. Većina korisnika pametnih telefona ujutru prvo pregleda telefon, pa onda ustane iz kreveta. U većini slučajeva oni se kreću po Facebook feed-u. Zato je korisno da znamo koje su najpogodnije vrste objava na Facebook-u i koje su njihove mogućnosti.

 

Vrste objava na Facebook-u

Među vrstama objava istuču se vesti, članci, slike, video snimci. Za što bolji utisak vašeg posta, presudno je znati kako će se vaš sadržaj prikazivati u različitim tipovima Facebook poruka i imati kontrolu nad vizuelnim uticajem.

U ovom tekstu saznaćete koje su to najpogodnije vrste postova i po čemu se oni razlikuju.

 

Tip 1: Slike

Prema Facebook-u ovaj tip postova generiše i do 180% više interakcije od prosečnog tekstualnog posta. Koristite slike sa što boljom rezolucijom i postavljajte ih u albume kako bi vaši fanovi lakše mogli da ih pronađu.

Obratite pažnju na propratni tekst, prvih 90 karaktera su najbitniji i zato se potrudite da ih što bolje iskoristite. Uvek pokušajte da na svojoj fotografiju pošaljete neku poruku svojim fanovima, a da u isto vreme ne odskačete od svog brenda.

 

Tip 2: Video snimci

Video snimci su među najupečatljivim i napopularnijim formatima objave na Facebook-u. YouTube je izneo podatak da se preko 500 godina YouTube video snimaka svakodnevno pogleda baš na Facebook-u.

Postavljajte uverljiv sadržaj na početku, koristite privlačan intro na početku kako bi ljudi nastavili da gledaju video.

 

Tip 3: Hyperlink

Putem hyperlink-a, Facebook omogućava korisnicima da ostvare vezu sa drugim sadržajem na internetu, tačnije da ih odvede na drugi web sajt, klikom na fotografiju koja je povučena sa linkovanog sajta.

Hyperlink je prava stvar ukoliko želite da uputite vaše fanove na određenu stranicu na vašem sajtu (npr. blog) ili ih uputite na direktnu konverziju na određeni landing page.

 

Tip 4: Carousel

Carousel pruža istu mogućnost kao i hyperlink, uz prednost korišćenja većeg broja različitih fotografija i različitih hyperlink-ova.

Što znači da imate mogućnost da u jednoj objavi uputite vaše fanove na više zasebnih strana. Ovo je korisno kada više različitih proizvoda želite da reklamirate u jednoj objavi što znatno umanjuje troškove.

 

Tip 5: Canvas

Vreme koje ljudi provode na mreži, troše ga na mobilne uređaje i na samo nekoliko aplikacija, uključujući Facebook. Ono što oglašivačima ostaje najviše na umu je koliko je izazovno da na mobilnim telefonima pričaju zanimljive priče o robnim markama i proizvodima na način koji je ugodan ljudima i efikasan u njihovom poslovanju. Podaci im govore da ljudi otkrivaju sadržaj, marke i proizvode u mobilnim aplikacijama, tako da oglašivači traže nove i kreativne načine da dele informacije sa ljudima tamo.

Tako nastaje Canvas koji poredimo sa mini web sajtom. On služi kako bi fanovima bliže predstavili proizvod ili usluge koje nudimo. Pored ovoga, pruža mogućnost da svaki element canvasa (slika, tekst, video) sadrži opciju da klikom na taj element vodi na dodeljeni link.

 

Ovo su po našem mišljenju najbitnije vrste objava na Facebook-u.  Za još edukativnih i informativnih tekstova posetite naš blog.

Made by Andrej Jovanović –  Account Manager @Digitizer

Back To Top