Skip to content

Ako biste morali da birate između Instagram Story ili Instagram Feed oglasa, šta biste izabrali?

 

Neosporna je tendencija da popularnost Story-ja na Instagram-u sve više preuzima primat u odnosu na postovanje u Feed-u. Razlozi za ovo su brojni. Inastagram Story je vrlo brzo doživeo ogromnu popularnost.

Instagram Story ili Instagram Feed

Sa skorašnjim spajanjem i lansiranjem Facebook Story-ja, ovaj format je izložen 1.16 milijardi Facebook korisnika.

 

Ideja Instagram Story-ja je jednostavna. Namera je bila da se ljudima omogući da brzo i lako dele „trenutke“ svog dana. 

 

One mogu biti u obliku niza fotografija ili video zapisa. A sve što ste stavili na vaš Story postaće slideshow na Instagram-u.

 

Ovo ostaje na vašem profilu dvadeset četiri sata i onda nestaje.

 

Story daje drugačiju vrstu impresije korisnicima Instagram-a od svih drugih objava. Video format je najrazumljiviji i najpopularniji način za komunikaciju sa pratiocima. Priče imaju prirodnu progresiju – početak, sredinu i kraj. Ovaj logični sled događaja zadovoljava gledaoca, jer im to ima smisla.

 

Update 1. Od nedavno Instagram je u okviru Story-ja uveo novu opciju. U pitanju je Story chat. Poenta nove opcije je da možete direktno započeti ćaskanje sa ljudima koji gledaju vaše Insta Stories. 

 

Jednostavno nazvan “Chat”, novi stiker daje opciju svima koji gledaju story da se uključe u ćaskanje. Administrator naloga odobrava sve zahteve pratilaca za pristupanje chat-u.

Nova opcija izgleda kao da je namenjena samo ljudima koji koriste Instagram da bi delili sadržaj sa pravim prijateljima. Mišljenja smo, ipak, da se svakako može pronaći način da se iskoristi i u marketinške svrhe. Interesantna priča može biti razlog za veću interakciju pratilaca sa vašim nalogom.

Video može da ispriča priču bez potrebe za korišćenjem reči. Ne postoji briga da će ljudi pogrešno razumeti jezik, frazeologiju itd.

 

Story  je takođe zabavan način da postanete kreativni jer nudi stikere, gifove, ankete, kvizove i pitanja kojima možete više da uključite svoju publiku u interakciju.


  • Više od 80% registrovanih Instagram korisnika prati neki biznis na toj društvenoj mreži.
  • Oko 60% korisnika Instagram-a tvrde da otkrivaju nove proizvode preko drugih profila.
  • 75% korisnika Instagram-a se angažuje sa kompanijom nakon što vide njihov post.
  • Oko 25 miliona na Instagram-u su biznis profili.
  • Oko 800 miliona Instagram korisnika prati neke biznis profile.
  • Više od 20% korisnika Instagram-a svakodnevno posećuje neki biznis profil.
  • Više od 95 miliona fotografija je postavljeno na Instagram svaki dan.

Kako se izboriti sa ovolikom konkurencijom?

Odgovor je Instagram Story!

Top 3 razloga za korišćenje Instagram Story-ja

  1. Instagram Story koristi svaki dan 500 miliona korisnika (Instagram interni podaci, januar 2019)
  2. Jedna trećina (1/3) od najgledanijih Instagram priča pripada nekom biznisu
  3. 50% biznisa na Instagram-u postavilo je bar jedan Story  tokom meseca

 

Prvi koraci ovde su jednostavni i, ako ne prođe tako dobro kao što ste se nadali, ionako ćete imati čistu situaciju sledećeg dana.

 

Šta zaista možete da izgubite?

 

Story na Instagram-u je danas objavljen i sutra je već nestao – ili ga možete sačuvati na svom profilu koliko god dugo želite.

Da biste maksimalno povećali efikasnost Story-ja, isprobajte sledeće savete:

    1. Geotagovi povećavaju vaš doseg time što vas uključuju u relevantne Story-je za to područje.
    2. Dugačke video zapise možete „iseći“ u kraće segmente pomoću neke aplikacije kao što na primer je CutStory.
    3. Repost-ovanje story-ja od strane influensera povećava njegovu vidljivost.
    4. Ankete prikupljaju povratne informacije ili jednostavno započinju razgovor.
    5. Koristeći kvizove, možete edukovati i zabaviti ciljnu grupu.

Možete potpunije izraziti identitet svog brenda grupisanjem priča koje ste podelili u Highlights sekciju i prikažete ih tako na svom profilu.

 

Story Highlights se pojavljuje ispod vaše biografije. Da biste kreirali Highlight, pritisnite dugme “New” na krajnjoj levoj strani. Odatle možete da izaberete bilo koji segment Story-ja iz vaše arhive, izaberete naslovnu sliku za Highlight i imenujete ga.

Kada završite, vaš Highlight će se pojaviti kao krug na vašem profilu koji će se reprodukovati kao samostalni Story kada god ga neko dodirne.

 

Highlights ostaju na vašem profilu sve dok ih ne uklonite, a možete imati onoliko Highlights-a koliko želite.

Na taj način, predstavljanje proizvoda ili usluga može biti dostupno i lepo prikazano u okviru više sredjenih Highlights-a.

 

Biznis profilima koji imaju preko 10.000 pratilaca, omogućeno je korišćenje hyperlink-a preko Story-ja i samim tim povećanje poseta na sajtu.

Ovo je posebno značajno kod kampanja, predstavljanja novih proizvoda ili usluga i sl., kada želimo da povećamo posete na odredjenom Landing page-u.

Pisali smo ranije da je Instagram objavio da testira opciju za plaćanje direktno preko aplikacije. Ovim potezom on nastoji da zadrži pažnju korisnika unutar platforme, kako bi oni konstantno konzumirali sadržaj sa Instagram-a.

 

S tim u vezi, na kraju možemo slobodno reći da, u bliskoj budućnosti, biznis profili na Instagram-u mogu postati ozbiljan konkurent web sajtovima. 

 

Sa kratkim opisom poslovanja i sredjenom biografijom, pravilno i lepo sredjenim Highlights-ima, kao i konstantnim plasiranjem kvalitetnog i vizuelno primamljivog contenta, Instagram biznis profili mogu postati temelj online brendinga i poslovanja.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš instagram profil.

Made by Mladen Radosavljević –  Senior Account Manager @Digitizer

Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.