skip to Main Content

Možda se pitate da li je influens marketing i dalje aktuelan i da li i dalje može da isporuči dobre rezultate. Nema razloga za brigu! Preko 90% ispitanika u anketi koju je sproveo Influencer Marketing Hub veruje da je influens marketing efikasan oblik marketinga. 

muškarac i dve devojke gledaju u telefon oko kojeg su nacrtane slike broja lajkova i komentara

Influens marketing trendovi za 2022.

U nastojanju da pomognemo da vaše influens marketinške kampanje i u 2022. godini beleže zavidne rezultate, izdvojili smo 5 trendova kako bismo vam pomogli da ostanete informisani i osmislite nove strategije.

 

Brojke više nisu najvažnije 

Influens marketing se više ne odnosi samo na broj pratilaca. Sada je akcenat na kvalitetu angažovanja i povezanosti..

Zbog ovog trenda influens marketinga, logično je i da mikro-influenseri i nano-influenseri imaju sve veći uticaj. Uprkos malom broju pratilaca, ovi influenseri na društvenim mrežama obično imaju bazu publike koja je veoma angažovana. Oni mogu izgledati mali u poređenju sa poznatim ličnostima, ali njihov uticaj na vaše marketinške kampanje može biti ogroman.

Ovaj trend influens marketinga je prvi put postao popularan još 2019. godine, a svakako ima nameru tu i da ostane.

 

Video je i dalje kralj sadržaja

Influenseri kreiraju sve više video materijala i podkasta. Ovaj trend influens marketinga nije iznenađenje ako pogledamo trendove konzumiranja sadržaja širom sveta. Video je kralj već nekoliko godina – posebno kratki video snimci kao što su Instagram Reels, TikTok ​​i strimovi uživo – i ne vidimo da će se taj trend usporiti u 2022.

play dugme između spojenih prstiju

Ovo je ogroman razlog za brendove da nastave da kreiraju video snimke i možda čak posvete veći deo marketinškog budžeta video produkciji. Video marketing na društvenim mrežama je tu da ostane i nastaviće da bude unosan alat za influens marketinške strategije. Podkasti i video sadržaji pružaju prostor za veću interakciju između influensera i njihove publike. Upravo zbog tog ličnijeg odnosa to je odlična prilika za predstavljanje ili promociju proizvoda.

 

Novi alati za influensere

Društvene mreže razvijaju mnoge nove funkcije iz dana u dan, ali većina njih je često orijentisana na influensere. Osim toga, društvene mreže nude nove formate za objavljivanje sadržaja kao što su Shorts ili Reels, zajedno sa novim profesionalnim alatima za generisanje većeg prihoda.

Možemo pomenuti stvaranje Instagram/Facebook prodavnica, kao i Instagram bedževa koji omogućavaju da pokažete podršku kreatorima tokom video snimka uživo. Kada kupite bedž tokom video snimka uživo, pored vašeg imena u komentarima se pojavljuje ikona srca. Influenseri koriste inovativne načine da povećaju angažman među potencijalnim potrošačima utičući čak i na brendove da ulažu u takve strategije. 

Stoga je pružanje novih alata za kreatore sadržaja i influensere kako bi se lakše povezali i sarađivali na društvenim mrežama još jedan trend započet za koji predviđamo da će se nastaviti u 2022.

 

Influenseri postaju ključni partneri 

Potrošači traže najlakši način da kupe stvari koje su im potrebne. To znači da je manje verovatno da će ljudi podrazumevano kupovati direktno od brendova. Nova rutina u kupovini takođe znači nove kupovne navike, a to je otkrilo veću sklonost ka onlajn kupovini. Ovo je naročito povećano za vreme pandemije.

dve ruke koje se rukuju oko kojih su kompjuterski povezane tačke

Influenseri će biti ključni partneri u pružanju besprekornog iskustva kupovine i pretvaranju brand awereness-a u kupovinu. Kako trgovina i plaćanje u aplikacijama i na društvenim mrežama nastavljaju da rastu u 2022. godini, influens marketinške kampanje biće ključne za stvaranje ne samo svesti o brendu već i za olakšavanje on lajn prodaje.

 

Uloga influensera će se sve više profesionalizovati

Ukoliko je neko mislio da su influenseri privremena pojava, vreme je da prihvati da je pogrešio. Influens marketing poprima sve profesionalnije obrise. Dalja profesionalizacija aktera, standarda i procesa neophodna je za kontinuirani rast industrije. Ovo takođe uključuje fokusiranje sadržaja uticajnih ljudi i označavanje reklamnog sadržaja. Ovo je jedini način da se zadrži autentičnost i kredibilitet kao najvažniji kapital uticajnih ljudi. Društvene mreže znaju vrednosti koje influenseri donose publici na njihovim platformama. 

Jedan od najvećih trendova u influens marketingu u 2022. biće kontinuirana profesionalizacija kreatora sadržaja. Upravo jedan korak u ovom smeru je platforma Influnecertes, čiji su tvorci prepoznali potrebu za jednim ovakvim sistemom i ponudili idealno rešenje za influens marketing.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer