skip to Main Content

Instagram je najavio veliku promenu u okviru svoje aplikacije. Naime, upravo je objavljena vest da se priprema novi oblik trgovine u okviru same aplikacije. Prodaja robe putem Instagrama više neće biti ista.

Najnovija vest sa Instagrama

Prodaja robe putem Instagrama

Novi dodatak u Instagram Shopping dolazi u obliku platforme za kreatore koji prodaju stvari kao što su umetnička dela, ilustracije, ručni radovi i druga roba. Kao uslov, sva preduzeća koja se registruju moraju da to urade sa web sajtom čiji su trenutno vlasnici i koji je osposobljen za online prodaju.

Bez obzira da li prodajete sveće preko e-commerce sajta, ili ste food bloger koji promoviše sopstvenu liniju posuđa, bilo koji business ili creator nalog sa najmanje jednim prihvaćenim proizvodom može koristiti oznake za prodaju (shopping tags) kako bi privukao korisnike na web sajt.

Najnovija vest sa Instagrama

img source: Instagram.com

Ova promena stupa na snagu 9. Jula u svim zemljama u kojima je podržan Instagram Shopping. Pružiće znatno veću transparentnost i mnogo pouzdanije iskustvo kupovine.

Da bi omogućio ovu promenu, Instagram je uveo nove smernice kojih se zainteresovana preduzeća i kreatori moraju podržavati kako bi se kvalifikovali za prodaju na Instagramu.

Jedna od tih je da Instagram nalog mora predstavljati prodavnicu ili web lokaciju gde se proizvodi prodaju, popis proizvoda mora biti dostupan za direktnu kupovinu na web sajtu. Takođe, Instagram nalog mora da pokaže ‘’pouzdanost’’ tako što ima autentično utvrđeno prisustvo i dovoljnu bazu pratilaca.

Za najnovije vesti iz sveta digitalnog marketing nastavite da nas pratite.

Najnovija vest sa Instagrama

Made by Nemanja Nedeljkovic – Senior Account Manager @Digitizer