Fotografije su oduvek bile važan deo dizajna, bilo da se radi o veb sajtovima, vizualima…
Svi volimo vizuale, zapravo vizuali nas privlače više nego neki tekst. Prosto ljudski mozak tako funkcioniše. Upravo su vizuali razlog zašto je Instagram jedna od najpopularnijih društvenih mreža.
Ako nas pitate – vizuali su zakon!
Bez obzira da li dizajnirate sliku za svoj blog, eksperimentišete ili kreirate svoj prvi grafički prikaz, vizuelni sadržaj je efikasan oblik komunikacije, ali samo kada je dobro obavljen. Stvaranje snažnog vizuelnog sadržaja zahteva vreme, energiju, resurse i znanje. Iako je možda primamljivo da samo na brzinu završite posao, da biste zaista napravili uticaj potrebna vam je odlična priča ispričana kroz upečatljiv i kvalitetan dizajn.
U ovih 8 primera ćete saznati kako da poboljašate i učinite svoj visual content zanimljivijim.
1. Boje
Nemojte preterivati u korišćenju različitih boja. Boje treba koristiti štedljivo da bi se istakla važnost informacija.
2. Tipografija
Font mora biti čitljiv i prikladan za stil komunikacije. Najbolje je koristiti samo jedan font na vizualu.
3. Raspored
Prezentujte content na način koji vodi publiku kroz logičku hijerarhiju. Poravnavanje elemenata u rasporedu će pomoći u održavanju urednosti.
4. Okviri
Koristite okvire štedljivo da biste označili samo ključne informacije.
5. Prostor
Zadržite dovoljno “negativnog” prostora. Kada je previše informacija na jednom mestu poruka postaje zatrpana i nejasna.
6. Ikone
Ikone koje se dodaju treba da budu jednostavne, lako razumljive i univerzalne. Zapamtite da je njihov zadatak da ulepšaju cilj, a ne da ga ometaju.
7. Podaci
Nemojte preplaviti publiku sa bezbroj nepotrebnih podataka, treba biti kratak i jasan.
8. Jednostavnost
Izbegavajte nepotreban dizajn, zapamtite da minimalni dizajn može biti vrlo efikasan sve dok imate jaku priču.
Visual content čini više od privlačenja pažnje. Poznato je da može da poboljša pamćenje čak do 400%. Dakle što je bolji Vaš vizuelni sadržaj, veća je verovatnoća da će vaša publika zapamtiti poruku.
Prema istraživanju koje je obuhvatilo više od 500 marketinških kompanija, najveći procenat ciljeva preduzeća uključuju stvaranje više visual content-a.
Kombinovanje elemetana kao što su slika i tekst ili dodavanje interaktivnih medija može učiniti Vaš vizual uspešnijim. Vizualizacija podataka, orginalna umetnička dela i autentične fotografije takođe pomažu u poboljšanju vašeg content-a.
Upotrebite neke od gore navedenih saveta kako biste kreirali privlačni vizual i time probudili emociju u ljudima koji Vas prate na društvenim mrežama ili čitaju Vaš blog.
POBOLjŠAJTE SVOJ VISUAL CONTENT KAKO BISTE UČINILI VAŠ DIGITALNI MARKETING ISTAKNUTIM!
Made by Andrej Jovanović – Account Manager @Digitizer