Skip to content

Prvi utisak je važan. Landing page je web stranica na koju osoba „sleti“ nakon što klikne na e-mail adresu, oglas ili preko nekog drugog kanala komunikacije. Ako se kupcu odmah ne svidi ono što vidi, verovatno neće posvetiti mnogo vremena vašem sajtu i upoznavanju sa vašim biznisom. Zato svako ko se ozbiljno bavi digitalnim marketingom zna da je najvažniji korak kada dovedete posetioce na sajt da ih prevedete u potencijalne klijente.

Šta je landing page?

Iz ovog razloga mnogo vremena, novca i resursa se posvećuje ovom pitanju. Ali koji je najbolji način da se ovo učini? Bez sumnje to je dobar landing page!

 

Landing page je web stranica koja omogućava da prikupljate podatake o posetiocima sajta. Dobar landing page je napravljen tako da cilja određenu publiku, kojoj omogućava da se upozna sa vašom ponudom i sadržajem i na primamljiv način pokušava da ih prevede u sledeću fazu reklamnog levka. Možete, na primer, da im ponudite neki korisni besplatni sadržaj i tako pretvorite veći procenat posetilaca u potencijalne klijente, istovremeno dobijajući potrebne informacije o njima.

 

Olakšajte izbor

Jednom kada se nađu na vašem landing page-u, korisnici treba da budu podstaknuti da preduzmu neku radnju, poput prijavljivanja na vašu e-mail listu ili kupovine vaših proizvoda. Ako korisnik preduzme specifične željene akcije, tada je vaš landing page uspešan.

Kada dizajnirate sajt jedna od prvih stvari koja je na pameti je pružiti što više informacija. Svi žele da budu sigurni da potencijalni kupci mogu pronaći ono što traže, pa iz tog razloga nastoje da unesu što više informacija na sajt. Iako ovo nije nužno štetno za sajt, može biti pogubno za landing page.

Landing page obično podstiče korisnike na samo jednu radnju ili akciju. Zašto?

To je zbog fenomena koji se naziva “paradoks izbora.” Jednostavno rečeno, to znači da što više opcija pružite ljudima, to im je teže da donesu odluku i deluju. Teorije paradoksa izbora nam govori da postoji tačka u kojoj pružanje previše opcija otežava donošenje odluke i tada je vrlo moguće da potrošači uopšte ne donosu bilo kakvu odluku. Landing page je zato veoma važan jer ograničava broj odluka koje posetilac može da donese, omogućavajući vama da ih vodite do ishoda koji želite.

 

Jasno i glasno

Landing page se razlikuju od ostalih stranica na sajtu, jer se fokusira na određene, kratkoročne ciljeve, kako bi se dobili željeni rezultati. Pored povećanja konverzija, poboljšanja plaćenih reklamnih kampanja i pružanja novih uvida u ciljanu publiku, landing page takođe može da poveća vaš kredibilitet. Korisnici obično cene jasne, jednostavne poruke koje objašnjavaju vrednost onoga što nudite.

Dobro isplanirana landing page pokazuje vašim klijentima da imate na umu njihov interes. Ovo je takođe mesto na kome možete umetati recenzije o svom proizvodu ili usluzi, koje su element social proof-a. Dokazano je da social proof povećava konverziju. Zato je od velike važnosti da obratite posebnu pažnju na ovaj segment vaše strategije.

Kvalitetnim landing page-om ojačavate i svoj brend. Ovo se odražava kroz doslednost u izgledu, tonu, stilu i copy-ju sajta. Imati jasan i jak brend ima nekoliko prednosti. Kada vaši korisnici ne izvrše konverziju odmah, snažan identitet brenda može im pomoći da vas zapamte za ubuduće. Ovo znači da mogu da se nakon nekog vremena odluče za vas ili vas čak preporuče nekom svom prijatelju.

 

Šta još landing page donosi?

Previše kompanija šalje svoje potencijalne klijente sa interneta na svoje početne stranice. Mnogo veći broj lead-ova ćete zadržati i još više zainteresovati jednostavnim slanjem na ciljane landing page-ove. Ove stranice pružaju vrlo jednostavan način za generisanje potencijalnih klijenata koje možete lako segmentirati i provoditi dalje kroz prodajni levak.

Svaki put kada potencijalni klijent izvrši konverziju preko landing page-a, vi prikupljate dragocene informacije o njma. Pomoću ovih informacija možete da napravite profile korisnika koji će verovatnije izvršiti konverziju i tako ćete imati osnovnu sliku o potencijalnim klijentima i pre nego što se pojave.

Kreirajući landing page stvarate još jedan dragoceni izvor podataka za svoju marketinšku strategiju. Praćenjem i analizom metrika povezanih sa vašim landing page-evima možete prikupiti puno uvida u vaše marketinške napore, što vam može pomoći da optimizujete i poboljšate svoj marketing.

 

Koji su osnovni elementi lading page-a?

Da pogledamo koji su to osnovni elementi koje svaki dobar landing page treba da sadrži.

Naslov je prvo što će posetioci verovatno videti kada dođu na landing page. Dobar naslov rezimira ponudu što je jasnije moguće i odgovara na pitanje: Šta će posetioci ovom konverzijom dobiti? Dobar copy se podrazumeva.Tekst treba da objasni vrednost ponude jasno, jednostavno i na uverljiv način. Bez dugačkog teksta, kratko i sažeto. Ključne reči, kao i za bilo koji drugi deo sajta, treba da se koristite i na ovoj stranici, u naslovu, header-ima i tekstu, kako bi se što bolje optimizovala za pretraživače.

Landing page koji sadrži relevantnu sliku pruža posetiocima opipljivu predstavu o tome šta će dobiti i čini je vizuelno mnogo privlačnijom.Veze za deljenje na društvenim mrežama omogućavaju posetiocima da lako podele stranicu sa svojim prijateljima proširujući tako doseg vaše stranice. I možda i najosetljiviji deo landing page-a je forma za ostavljanje podataka. Ona treba da bude jasna i laka za upotrebu i da zahteva samo neophodne podatke.

 

Digitizer je za vas pripremio još interesantnih i edukativnih tekstova iz sveta digitalnog marketinga. Kliknite ovde i pronađite temu koja vas zanima.

Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer

Od kada sarađujete sa kompanijom Digitizer?
Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.