Skip to content

U današnjem svetu digitalnog marketinga pomalo zaboravljamo neke formate koji su do pre samo koju deceniju bili dominantni u oglašavanju. Malo starije generacije sigurno se sećaju nekih genijalnih reklama koje su mogli da slušaju sa radio stanica. Zamislite koliki je izazov, a sa druge strane umeće, privući pažnju publike samo putem audio oglasa. Ipak danas kada je pažnja ljudi rasejana na više strana ovaj način reklamiranja možda ponovo dobija na značaju. Ovo su prepoznali u YouTube-u i krajem prošle godine su lansirali beta verziju audio oglasa. YouTube audio oglasi se uvode da bi se pratili različiti načini na koje korisnici stupaju u interakciju sa ovom platformom.

devojka drži preko glave logo youtubea

Kao što je YouTube objasnio:

Da bismo vam pomogli da prilagodite svoj medijski i kreativni pristup različitim načinima na koji potrošači stupaju u interakciju sa YouTube-om, uvodimo audio oglase, naš prvi format oglasa dizajniran da poveže vaš brend sa publikom u angažovanom i ambijentalnom slušanju na YouTube-a. Audio oglasi, trenutno u beta verziji, pomažu vam da efikasno proširite doseg i povećate svest o brendu pomoću audio oglasa i istim načinom merenja odziva publike na vaš brendkao kao i kod video kampanje. “

 

YouTube audio oglasi

YouTube audio oglasi oglašavačima nude novi način da dođu do potrošača na YouTube-u, a da istovremeno dobijaju istu analitiku i podršku za kampanje, uključujući opcije ciljanja i strategije licitiranja, kao kada prikazuju standardne YouTube video oglase.

Audio oglasi mogu zvučati neobično za platformu koja je specijalizovana za video sadržaje, ali sigurni smo da u YouTube imaju vrlo jake razloge za pokretanje test verzije ovogo načina oglašavanja. Striming muzike na YouTube dosegao je svoj istorijski maksimum, pri čemu više od 50% prijavljenih gledalaca na YouTube-u svakodnevno u proseku potroši više od 10 minuta na muzički sadržaj. Upravo zato iz YouTube-a poručuju “predstavljamo nova rešenja za vaš brend kako bi se video, čuo i bio prepoznat uporedo sa muzičkim sadržajem”.

 

Povećajte svest o brendu

Matt Southern za Search Engine Journal primećuje da je „57 od prvih 100 YouTube pretraga povezano sa muzikom .“  Više od 75 posto izmerenih kampanja audio oglasa na YouTube-u povećalo je svest o brendu. YouTube audio oglasi su dostupni u beta verziji na aukciji na Google Ads-u i Display&Video 360-u po ceni za hiljadu prikaza (CPM), sa istim opcijama ciljanja publike, strategijama licitiranja i mogućnostima merenja učinka brenda kao i za video kampanje.

Iako više od 2 milijarde korisnika mesečno gleda muzičke videe na YouTube-u, a više od 85% aktivno gleda spotove dok sluša muziku, ipak značajan deo publike samo sluša, dok muzika svira u pozadini. Audio oglase karakteriše glasovni prikaz koji isporučuje poruku dok se na ekranu prikazuje statična slika ili jednostavna animacija. Mnogi korisnici ostavljaju YouTube strimove u pozadini kao što bi to radili sa radio stanicom, što znači da YouTube audio oglasi definitivno imaju svoje mesto. 

S obzirom da se sve više korisnika usled posledica uzrokovanih pandemijom okreće mrežnim platformama za većinu svojih potreba, od muzike, pa do kupovine, svi oglašavači treba da budu spremni da isprobaju nove strategije digitalnog oglašavanja koje pomažu u postavljanju poruka pred ciljanu publiku.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

 

Izvor: blog.google

Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top