skip to Main Content

Pre nego što dođemo do teme Tekst ili Responsive Search oglasa, potrebno je da ih pojedinačno razumete.

U februaru su u okviru Google Search oglasa, Responsive Search oglasi postali podrazumevani (default).

 

Tekstualni oglasi

Tekstualni oglasi se pojavljuju na rezultatima Google pretrage i oni mogu imati: 3 naslova, 2 opisa i prikazanu URL adresu na koju vodi vaš oglas.

Tekstualni oglasi imaju 3 ponuđena polja za naslov, od toga su prva 2 polja obavezna. Limit je do 30 slova po naslovu, a oni su razdvojeni vertikalnom linijom. Treći naslov se češće pojavljuje na širokim ekranima. Što se tiče opisa oglasa, limit za slova je 90, a oni su razdvojeni tačkom.

Responsive Search oglasi

Responsive Search oglasi vam omogućavaju da pravite oglase sa više naslova i opisa, a tokom vremena Google Ads će automatski testirati različite kombinacije i saznati koje imaju najbolji učinak.

Pri kreiranju oglasa, morate uneti minimum 3 naslova, a možete uneti do 15. A što se tiče opisa, minimum je 2, a možete uneti maksimum 4.

 

Šta je bolje?

Responsive Search oglasi su u nešto fleksibilniji od običnih tekstualnih oglasa i pružaju mogućnosti da u okviru jednog oglasa iskoristite više različitih naslova i opisa. Zatim Google automatski prikazuje kombinacije naslova i opisa. Naravno, ovo ne znači da je ovo uvek najbolji izbor, jer kada pravite oglase za naše tržište neke kombinacije jednostavne neće imati mnogo smisla.

Odgovor na ovo pitanje ‘’Šta je bolje?’’ ne postoji. Najbolje je testirati nekoliko različitih tekstualnih oglasa, Responsive Search oglas i videti šta donosi najbolje rezultate nakon test perioda od nekoliko nedelja.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Back To Top