Skip to content

To možda nije lepo čuti, ali na kraju priče, ljude zapravo ne zanima šta prodajete. Sve što ih brine je da se njihovi problemi reše, a vaši proizvodi ili usluge su jednostavno sredstvo za rešavanje tih problema. Kako rešiti probleme klijenata zapravo može odgvor na pitanje koja je najbolja marketing strategija.

Neki od najuspešnijih i najzadovoljnijih preduzetnika bili su opsesivni u rešavanju problema svojih kupaca. Jednom kada su smislili kako to da učine, mogli su da se prepuste pravljenju svojih kampanja. Lako je upasti u zamku pravljenja reklama lepih na oko, koje zapravo klijentima ne pružaju nikakvu vrednost. Tajna marketinga leži u tome da naučimo tačno šta kupac želi i kako na njegove odluke može uticati da kupi neki proizvod, a ne neki konkurentski.

Kako rešiti probleme klijenata na obostrano zadovoljstvo?

Vaši kupci često ne znaju da reše svoje probleme, ali zato znaju koji su to problemi za koje traže rešenja. Pokažite im da imate odgovor koji traže i da ste stručni da uklonite njihovu bolnu tačku. To je zaista sve što treba da uradite.

Šta rešavate?

Kupci i klijenti žele da znaju kako im vaš proizvod može pomoći da reše problem. Generalno, ljudi misle da su njihove potrebe jedinstvene i stoga i rešenje mora biti jedinstveno. Komunikaciona poruka prilagođena jedinstvenim potrebama mnogo je efikasnija od opšteg opisa vaše kompanije ili ponude proizvoda ili usluga. I što je još važnije, komunikacijom zasnovanom na realnim potrebama klijenata započinje izgradnja odnosa.

 

Pronalaženje tih problema i zatim pronalaženje dobrih rešenja za njih i odgovoriti na pitanje kako rešiti probleme klijenata zahteva dobro isplaniran i organizovan napor. Vrhunski profesionalci znaju da kada pronađu značajne, goruće probleme kupaca, oni će biti spremni da plate za rešenje. Pronalaženje tih značajnih problema zapravo podrazumeva sortiranje kupaca koji su spremni i voljni da kupe od onih koji to nisu. Kritični faktor uspeha je kako plasirati svoje sposobnosti rešavanja problema, kako bi ljudi znali šta možete da učinite za njih, i na koji način mogu uštedeti vreme, novac ili trud koristeći vaša rešenja.

 

Prepoznajte problem, analizirajte problem, identifikujte kriterijume za odlučivanje, razvijte više rešenja, izaberite optimalno rešenje. Koraci koji treba da se pređu na putu kvalitetnog upoznavanja sa potrebama klijenata. Šta navodi klijenta da oseća problem? Da li kupac može da definiše problem? Samo su neka od pitanja na putu prepoznavanja i osmišljavanja rešenja za problem kupca. A samim time i rešenja za vaše uspešno poslovanje.

Pitajte klijente

Važno je da ste mapirali put kupca pre nego što pokrenete napore za kreiranje sadržaja. Ako ga niste mapirali, vaš sadržaj će biti manje efikasan i borićete se da privučete klijente. Mapiranje korisničkog puta usmeravaće vaše napore u stvaranju kvalitetnog sadržaja. Na kraju će vam sadržaj pomoći da stvorite jaču zajednicu sa svojim kupcima i idealno je da oni budu ti koji šire glas o vašim proizvodima i uslugama.

 

Pronađite način da promenite kontekst u kome će konkurencija postati irelevantna i donesite vrednost koja će vas izdvojiti od svih. Pitajte vaše klijente. Oni će vam dati najbolji odgovor na to koji su to njihovi izazovi, i što je još važnije koji je to problem koji im vi rešavate. Ovo isto tako možete da zaključite analizirajući šta ljudi kucaju u pretraživače. Koja su to pitanja na koje traže odgovor i rešenje?

 

Ako želite da neko kupi vaš proizvod ili uslugu, moraćete da udovoljite nekoj potrebi – rešite problem. U suprotnom svi vaši napori koje budete uložili neće dati srazmerne rezultate.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer

Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.