Skip to content

To možda nije lepo čuti, ali na kraju priče, ljude zapravo ne zanima šta prodajete. Sve što ih brine je da se njihovi problemi reše, a vaši proizvodi ili usluge su jednostavno sredstvo za rešavanje tih problema. Kako rešiti probleme klijenata zapravo može odgvor na pitanje koja je najbolja marketing strategija.

Neki od najuspešnijih i najzadovoljnijih preduzetnika bili su opsesivni u rešavanju problema svojih kupaca. Jednom kada su smislili kako to da učine, mogli su da se prepuste pravljenju svojih kampanja. Lako je upasti u zamku pravljenja reklama lepih na oko, koje zapravo klijentima ne pružaju nikakvu vrednost. Tajna marketinga leži u tome da naučimo tačno šta kupac želi i kako na njegove odluke može uticati da kupi neki proizvod, a ne neki konkurentski.

Kako rešiti probleme klijenata na obostrano zadovoljstvo?

Vaši kupci često ne znaju da reše svoje probleme, ali zato znaju koji su to problemi za koje traže rešenja. Pokažite im da imate odgovor koji traže i da ste stručni da uklonite njihovu bolnu tačku. To je zaista sve što treba da uradite.

Šta rešavate?

Kupci i klijenti žele da znaju kako im vaš proizvod može pomoći da reše problem. Generalno, ljudi misle da su njihove potrebe jedinstvene i stoga i rešenje mora biti jedinstveno. Komunikaciona poruka prilagođena jedinstvenim potrebama mnogo je efikasnija od opšteg opisa vaše kompanije ili ponude proizvoda ili usluga. I što je još važnije, komunikacijom zasnovanom na realnim potrebama klijenata započinje izgradnja odnosa.

 

Pronalaženje tih problema i zatim pronalaženje dobrih rešenja za njih i odgovoriti na pitanje kako rešiti probleme klijenata zahteva dobro isplaniran i organizovan napor. Vrhunski profesionalci znaju da kada pronađu značajne, goruće probleme kupaca, oni će biti spremni da plate za rešenje. Pronalaženje tih značajnih problema zapravo podrazumeva sortiranje kupaca koji su spremni i voljni da kupe od onih koji to nisu. Kritični faktor uspeha je kako plasirati svoje sposobnosti rešavanja problema, kako bi ljudi znali šta možete da učinite za njih, i na koji način mogu uštedeti vreme, novac ili trud koristeći vaša rešenja.

 

Prepoznajte problem, analizirajte problem, identifikujte kriterijume za odlučivanje, razvijte više rešenja, izaberite optimalno rešenje. Koraci koji treba da se pređu na putu kvalitetnog upoznavanja sa potrebama klijenata. Šta navodi klijenta da oseća problem? Da li kupac može da definiše problem? Samo su neka od pitanja na putu prepoznavanja i osmišljavanja rešenja za problem kupca. A samim time i rešenja za vaše uspešno poslovanje.

Pitajte klijente

Važno je da ste mapirali put kupca pre nego što pokrenete napore za kreiranje sadržaja. Ako ga niste mapirali, vaš sadržaj će biti manje efikasan i borićete se da privučete klijente. Mapiranje korisničkog puta usmeravaće vaše napore u stvaranju kvalitetnog sadržaja. Na kraju će vam sadržaj pomoći da stvorite jaču zajednicu sa svojim kupcima i idealno je da oni budu ti koji šire glas o vašim proizvodima i uslugama.

 

Pronađite način da promenite kontekst u kome će konkurencija postati irelevantna i donesite vrednost koja će vas izdvojiti od svih. Pitajte vaše klijente. Oni će vam dati najbolji odgovor na to koji su to njihovi izazovi, i što je još važnije koji je to problem koji im vi rešavate. Ovo isto tako možete da zaključite analizirajući šta ljudi kucaju u pretraživače. Koja su to pitanja na koje traže odgovor i rešenje?

 

Ako želite da neko kupi vaš proizvod ili uslugu, moraćete da udovoljite nekoj potrebi – rešite problem. U suprotnom svi vaši napori koje budete uložili neće dati srazmerne rezultate.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top