Skip to content

Google konstantno uvodi novine na svojim platformama. Pored toga što će standardni tekstualni Google Search oglasi nestati, krajem prošle godine stigla je još jedna novina – Performance Max tip kampanje.

Nakon sjajnih rezultata u Beta fazi, Performance Max kampanje su dostupne svima.

 

Šta je Performance Max kampanja?

Performance Max je novi tip kampanje koji vam omogućava da pristupite svim tipovima Google Ads kampanja odjednom. Ova kampanja je dizajnirana da dopuni standardne Google Search kampanje zasnovane na ključnim rečima pristupom svim Google kanalima kao što su Google Display, Youtube, Gmail, Maps.

snimak ekrana iz google ads kontrolne table

Automatizovana kampanja

Glavna razlika između Performance Max i ostalih Google Ads kampanja je u tome što Google automatizuje ciljanje i isporuku oglasa na osnovu informacija koje mu date. Ovo je automatizovani tip kampanje koji podseća na Smart kampanje. Takođe, Google automatski pravi oglase, na osnovu obezbeđinh sredstava (tekst, slike), slično kao kod Responsive Display oglasa.

 

Podešavanje kampanje

Slično kao i kod ostalih vrsta Google Ads kampanja, prvo podešavate dnevni budžet i način licitiranja oglasa (bidding). Imate 2 opcije – Max Conversions (CPA, cost per acquisition) i Conversion Value (Target ROAS, return on Ad spend).

U sledećem koraku birate lokaciju i jezik korisnika i dolazite do dela za kreiranje oglasa.

snimak ekrana iz google ads kontrolne table

Na levoj strani ekrana su opcije za dodavanje:

  • Slika (do 15)
  • Logoa (do 5)
  • Videa snimaka (do 5 video snimaka)
  • Naslovi, do 30 slova (do 5 naslova)
  • Duži naslovi, do 90 slova (do 5 dužih naslova)
  • Opisi
    • 1 kratak opis, do 60 slova
    • 4 duža opista, do 90 slova
  • Call to Action (izaberite jednu od ponuđenih fraza)
  • Ime kompanije

Nakon što dodate navedene opcije, sa desne strane ekrana se nalazi prikaz vaših oglasa. Možete videti kako će izgledati na YouTube-u, Gmail-u, Google Search, Display i Discover platformama.

Performance Max nudi mogućnost da dosegnete do većeg broja ljudi na svim Google kanalima. 

Da li je bolja ili ne od ostalih tipova Google kampanja?

Odgovor na ovo pitanje ne postoji, jedini način da saznate je putem testova i poređenja sa drugim tipovima Google Ads kampanja.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top