skip to Main Content

Svakoga dana minimum milijardu ljudi koristi Google.

1 milijarda = 1 000 000 000 = 1 000 miliona = 1 000 000 hiljada

Od svih pretraga, 90% se završi na prvoj strani google-a, a manje od 10% na drugoj. 

 

Ove činjenice su od Google-a napravile jedno MOĆNO digitalno gazdinstvo koje, na žalost ili nečiju sreću, odlučuje o količini posetica (eng. traffic) na Vašem sajtu. Objasnićemo Vam najjednostavnije načine kako možete da povećate broj posetilaca koristeći Google.

REDOVNO DODAJTE NOVI kontent NA SAJT

  • Novi kontent je poželjan min. 2 puta mesečno. Ovo je veliki deo glavne strategije količinskog povećanja posetioca na Vaš sajt. Google prepoznaje kada često dodajete nove page-eve ili post-ove  i nagrađuje Vas boljom pozicijom.
  • Dodavanje novog kontenta omogućava starim posetiocima da vide Vaš biznis iz nove perspektive. Na primer, ako neki stari potencijalni kupac ili klijent nije ranije bio zainteresovan za Vaše usluge, novi kontent bi mogao da ga zanima.

BIRAJTE popularne KLJUČNE REČI

 

Šta to znači?

Kada Vam neko spomene ključne reči imate 2 opcije:

  1. Da ga gledate BELO kao tele
  2. Da apsolutno razumete o čemu priča
  3. opcija NE POSTOJI.

 

A zašto? Pa zato što usko specijalizovane oblasti kao poznavanje Google ili Facebook algoritama zahtevaju neverovatno razumevanje i volju da u nekom trenutku radite i učite stvari za koje ne znate da li će Vam trebati. Nije to ekonomija. Nije ni pravo, a ni građevina. Ali i jeste i ekonomija i pravo i građevina (bez uvrede za ostale fakultete, nismo birali po nekom posebnom aršinu) i biće sve više i više. Verujte nam na reč.

 

Kako, ali stvarno kako, birati Ključne Reči?

Pa tamo negde na Vašem sajtu postoje neki Vaši tekstovi. Ako ih nema NAPRAVITE ih (ili ćemo mi morati i to). U pomenutim tekstovima postoji nešto što se zove Naslov (Titles) ili PodNaslov (Subtitles ili Subtopics) H1 tag H2 tag itd…

U suštini, ZAMISLITE kako bi neko kome treba nešto što vi prodajete ili nešto što vi nudite upisao u Google pravouganoik (pijačni izraz).

Na primer:

“najbolji advokat u beogradu”

“najbolja riba na splavovima”

“najbogatiji političar u Srbiji”

E to su ključne reči.

I ako ubodete da ih na Vašem sajtu ima najviše, odnosite pobedu.

 

Barem za kratko.

 

Dok Google burazer ne promeni algoritam ili barem to što oni zovu algoritam.

 

 

 

POSTUJTE, ŠERUJTE i REKLAMIRAJTE Vaš sadržaj sa sajta na DRUŠTVENIM MEDIJIMA

 

Kao što već znate, društvene mreže koje koristite definišu target kome se obraćate i mogu na NEVEROVATAN način da Vam pomognu u promociji kao delu marketing mix-a ako i samo ako pravite VREDAN, PRIMAMLjIV i ZANIMLjIV kontent. Ako su Vaši postovi i Vaš sadržaj namenjeni usko targetiranoj publici, potrudite se da ga ta publika i vidi.

Sito mora da se protrese!

Kreiranje grupa kojima će te biti zanimljivi, a iz svakojake publike na društvenim mrežama, nije lak posao.

To je posao za profesionalce.

Ali kada krenete, nema nazad. Ako Vam je publika “verna” ona će gledati, pratiti, lajkovati, komentarisati i šerovati Vaš sadržaj. Google prepoznaje sve. Ako veruju i vole Vaš sadržaj na sajtu, skrolovaće skroz do dna sajta – to je Google algorithm strength test. Opasna stvar.

 

Zaključak

 

Neophodno je znati različite načine koji mogu da Vam pomognu da dobijete posetioce od Google-a i koje ćete kasnije konvertovati u prodaju kao GLAVNI CILj. Ovi metodi će Vam drastično pomoći u tome. Počnite što pre jer algoritam brata Google-a ima VREMENSKU determinantu – što duže to bolje!

 

Kontaktirajte nas i pomoći ćemo Vam!

Made by Mladen Manojlović – CEO @Digitizer