skip to Main Content

Da li ste znali da svakog dana postoji preko 3.5 biliona pretraga na internetu? Na tržištu pretraživača dominira Google, sa preko 90% ukupnog tržišnog udela. Upravo iz ovog razloga ne možete sebi da priuštite da budete na drugoj, trećoj, četvrtoj strani Google-a. Sa razlogom se mnogi pitaju ,,Kako da budem prvi na Google-u?’’

 

Kako da budem prvi na Google-u?

Svi žele da budu na prvoj stranici Google-a, ali, za sajtove manjih i tek otvorenih preduzeća, ovo može izgledati nemoguće. Vodeće kompanije u svojim oblastima su se pozicionirale i stekle ‘’kontrolu’’ nad najpopularnijim ključnim rečima i frazama.

Ipak, ne treba odustati. Da bi recimo SEO pokazao rezultate, generalni stav je da je potrebno 4 do 6 meseci da biste primetili prve rezultate.

Međutim, šta ako su vam rezultati potrebni odmah? Da li je moguće odmah biti na prvoj strani Google-a, čak iako ste malo preduzeće ili ste tek počeli sa vašim biznisom?

 

Odgovor je da, moguće je uz Google Search oglase.

google logo

Najveća prednost ovih oglasa je što korisnici traže vas, a ne vi njih, kao što je to slučaj kod drugih vidova digitalnog marketinga (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Google Display…). Pored toga, ukoliko je vaša Google Search kampanja dobro konfigurisana i optimizovana, pojavljivaćete se na vrhu rezultata pretrage, čak i iznad onih sajtova koji su uložili mnogo meseci i godina u SEO da bi se dobro pozionicionirali na rezultatima pretrage.

Naravno, ne mogu svi da isprate velika mesečna izdvajanja i da konstantno ulažu u Google Search oglase, pogotovo za ključne reči i fraze sa velikom konkurencijom i velikim brojem pretraga na mesečnom nivou.

 

Koje je rešenje?

Ne postoji jedinstvena formula, pogotovo znajući da Google konstantno menja i unapređuje svoje sisteme za pretragu i način na koji rangira sajtove na rezultatima pretrage. Ali, ukoliko imate dobro konfigurisane i optimizovane Google kampanje, ukoliko dodajete kvalitetan sadržaj i delite ga na društvene mreže, a pritom imate kvalitetne backlink-ove sa drugih sajtova onda ste na dobrom putu.

Ukoliko niste sigurni kako da počnete ili kako da konfigurišete i kreirate Google kampanju, ukoliko vam je potrebna pomoć u pisanju kvalitetnih i SEO optimizovanih blogova kontaktirajte nas za više informacija.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer