Kao i prethodnih godina, Google objavljuje izveštaj sa najtraženijim pojmovima i trendovima u pretrazi. Liste…
Da li ste znali da svakog dana postoji preko 3.5 biliona pretraga na internetu? Na tržištu pretraživača dominira Google, sa preko 90% ukupnog tržišnog udela. Upravo iz ovog razloga ne možete sebi da priuštite da budete na drugoj, trećoj, četvrtoj strani Google-a. Sa razlogom se mnogi pitaju ,,Kako da budem prvi na Google-u?’’
Kako da budem prvi na Google-u?
Svi žele da budu na prvoj stranici Google-a, ali, za sajtove manjih i tek otvorenih preduzeća, ovo može izgledati nemoguće. Vodeće kompanije u svojim oblastima su se pozicionirale i stekle ‘’kontrolu’’ nad najpopularnijim ključnim rečima i frazama.
Ipak, ne treba odustati. Da bi recimo SEO pokazao rezultate, generalni stav je da je potrebno 4 do 6 meseci da biste primetili prve rezultate.
Međutim, šta ako su vam rezultati potrebni odmah? Da li je moguće odmah biti na prvoj strani Google-a, čak iako ste malo preduzeće ili ste tek počeli sa vašim biznisom?
Odgovor je da, moguće je uz Google Search oglase.

Najveća prednost ovih oglasa je što korisnici traže vas, a ne vi njih, kao što je to slučaj kod drugih vidova digitalnog marketinga (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Google Display…). Pored toga, ukoliko je vaša Google Search kampanja dobro konfigurisana i optimizovana, pojavljivaćete se na vrhu rezultata pretrage, čak i iznad onih sajtova koji su uložili mnogo meseci i godina u SEO da bi se dobro pozionicionirali na rezultatima pretrage.
Naravno, ne mogu svi da isprate velika mesečna izdvajanja i da konstantno ulažu u Google Search oglase, pogotovo za ključne reči i fraze sa velikom konkurencijom i velikim brojem pretraga na mesečnom nivou.
Koje je rešenje?
Ne postoji jedinstvena formula, pogotovo znajući da Google konstantno menja i unapređuje svoje sisteme za pretragu i način na koji rangira sajtove na rezultatima pretrage. Ali, ukoliko imate dobro konfigurisane i optimizovane Google kampanje, ukoliko dodajete kvalitetan sadržaj i delite ga na društvene mreže, a pritom imate kvalitetne backlink-ove sa drugih sajtova onda ste na dobrom putu.
Ukoliko niste sigurni kako da počnete ili kako da konfigurišete i kreirate Google kampanju, ukoliko vam je potrebna pomoć u pisanju kvalitetnih i SEO optimizovanih blogova kontaktirajte nas za više informacija.
Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer