Skip to content

Složićete se da postoji malo ljudi koji vole reč “statistika”. Zatrpavanje raznim ciframa, grafikonima i tabelama nekima zna da bude naporno, medjutim u našem novom blogu vam donosimo isključivo zanimljive cifre i informacije koje su vezane za korišćenje društvenih mreža u prethodnoj, 2020. godini.

Društvene mreže nastavljaju da vladaju internetom i obaraju sve rekorde koje se tiču preuzimanja aplikacija i vremena provedenog na njima. Ovi podaci nam govore o snazi društvenih mreža koju one imaju u širenju informacija, povezanosti, komunikaciji i naravno u pružanju marketinških usluga.

Važno je ispratiti ove podatke i informacije i iz njih izvući sve ono što može da pomogne u kreiranju strategije i kontenta na društvenim mrežama.

 

Statistika društvenih mreža u 2020. godini

  • U oktobru 2020. godine broj aktivnih korisnika društvenih mreža je prešao cifru od 4 milijarde.
  • Prosečan korisnik dnevno provodi 2h i 29min na društvenim mrežama.
  • Facebook nastavlja da bude najpopularnija društvena mreža na globalnom nivou. Ova informacija je jako bitna jer mnogi danas izvode zaključak na osnovu subjetkivnog osećaja i kažu da Facebook prestaje da bude popularan. To nije tačno.
grafikon najpopularnijih društvenih mreža

img source: Digital report

  • Facebook ima preko 1,8 milijardi koriniska na dnevnom nivou.
  • Prosečni korisnik na Facebook-u će za mesec dana: 
    • lajkovati 12 postova
    • ostaviti 5 komentara
    • šerovati 1 post
    • kliknuti na 12 oglasa

Ako vam ovo deluje malo, onda vidite koliko ste otprilike iznad  proseka.

  • Skoro 80% korisnika Facebook-a koristi platformu isključivo preko mobilnog telefona.
  • Youtube je druga najkorišćenija platforma, odmah iza Facebook-a i ima preko 2 milijarde korisnika.
  • Prosečan korisnik dnevno provodi 17 min. i 22 sec. na Youtube-u.
  • Preko 70% pregleda videa na Youtube-u dolazi sa mobilnih telefona.
  • Instagram ima oko 854 miliona korisnika na mesečnom nivou. Prognoze su da će do 2023. imati 988 miliona.
grafikon kretanja broja korisnika Instagrama kroz godine

img source: Statista

  • Preko 500 miliona korisnika koristi Instagram Story svaki dan.
  • Linkedin ima ukupno 722 miliona korisnika.
  • 40 miliona korisnika nedeljno koristi Linkedin za traženje posla.
  • Na svaki minut 3 korisnika pronadje posao na Linkedin-u.
  • Tik Tok ima skoro 700 miliona korisnika i to je sedma po redu najkorišćenija platforma na svetu.
  • 7 od 10 tinejžera u Americi koristi Tik Tok.

Nakon ovih zanimljivih informacija, u nastavku ćete pronaći kakvo je stanje društvenih mreža u Srbiji.

 

Statistika društvenih mreža u Srbiji u 2020. godini

Broj korisnika društvenih mreža se u Srbiji konstantno povećava i u 2020. godini je iznosio 3,7 miliona. 6,7% više u poredjenju sa podacima iz 2019. godine.

  • Broj ljudi do kojih može da se dopre putem Facebook oglasa iznosi 3 miliona.
  • 94,8% korisnika Facebook-a pristupa platformi preko mobilnog telefona.
  • 62,1% korisnika Facebook-a pristupa platformi isključivo preko mobilnog telefona
  • Prosečan korisnik mesečno na Facebook-u lajkuje 17 objava.
  • Prosečan korisnik mesečno na Facebook-u klikne na 25 oglasa.
  • Broj ljudi do kojih može da se dopre putem Instagram oglasa iznosi 2,1 milion.
  • Broj ljudi do kojih može da se dopre putem Linkedin oglasa iznosi 860.000

Na osnovu ovih podataka, može se primetiti koliki značaj društvene mreže imaju u društvu kao celini. Osluškujući potrebe tog društva, putem društvenih mreža se lako može dopreti do ciljanih korisnika i preneti željena poruka. Mnogo lakše i dosta preciznije nego na ostalim marketinškim kanalima.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

 

Izvor: https://datareportal.com/

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top