NEWS & STORIES

Statistika društvenih mreža u 2019.

Društvene mreže su polako ali sigurno postale glavni kanal komunikacije među ljudima širom sveta. Upravo iz tog razloga postale su interesantne i za plasiranje reklamnog sadržaja, promociju biznisa i brendova. Sa druge strane za sve one koji se bave osmišljavanjem i postavljanjem reklamnih kampanja, društvene mreže predstavljaju konstantni izazov. Promene algoritma, trendova u pretrazi, uvođenje novih sadržaja. Ovo su samo neki od faktora koji utiču na to da konstanto moramo da preispitujemo i prilagođavamo svoju strategiju novonastalim okolnostima. Upravo iz tog razloga statika korišćenja društvenih mreža jeste veoma značajna. Ona nam omogućuje da planiramo unapred  i da predupredimo i predvidimo neke promene i tako izbegnemo negativne posledice po naše kampanje.

–         Prema poslednjim podacima 3.2 milijarde ljudi su aktivni korisnici društvenih mreža, a čak 4.2 milijarde ima otvoren nalog na nekoj od društvenih mreža. Same ove brojke govore da je tržište koje je prisutno na društvenim mrežama ogromno i da tu sigurno ima i vaših budućih klijenata.

 

–         Svake sekunde registruje se 11 novih korisnika na nekoj od društvenih mreža, što na dnevnom nivou znači 86,400 novih potencijalnih klijenata.

 

–         Društvene mreže su postale sastavni deo naših života. Ljudi prosečno provedu 2 sata i 22 minuta na društvenim mrežama u toku dana. Dovoljno vremena da privučete pažnju potencijalnih klijenata.

 

–         Facebook je i dalje vladar na tržištu; Facebook drži primat sa 2.32 milijarde registrovanih korisnika. Jedina dva posećenija sajta su YouTube na drugom i naravno Google na prvom mestu.

 

–         Poslednjih godina glavna zvezda marketinga na društvenim mrežama su Instagram Stories, koje su poslednje dve godine doživele ogroman porast,sa 150 miliona na 500 miliona( januar 2019.)

 

–         Dve trećine ljudi iz marketinga je reklo da će veći deo svog budžeta za 2019. godinu potrošiti na Instagram. To je čak 6 puta više u odnosu na drugoplasirani YouTube sa 11%.

 

–         Više od 500 miliona ljudi je svakodnevno aktivno na Instagramu.

–         Skorašnje studije su pokazale da je dva puta veća šansa da ljudi u razdoblju između 55-64 godine imaju interakciju sa vama na društvenim mrežama, nego li oni mlađi od 25 godina.

 

–         Društvene mreže su kanal dostupan svima bez obzira na veličinu vašeg biznisa i budžeta. 81% malih biznisa je na neki način zastupljeno u reklamiranju na društvenim mrežama.

 

–         Tri puta je veća mogućnost da će oni koji još uvek nisu bili vaši klijenti posetiti vaš oglas na društvenim mrežama, nego oni koji su već bili vaši kupci.

 

–         Potrošači se na Web-u u velikoj meri oslanjaju na mišljenje i preporuku influensera. Preko 50% ljudi je reklo da su odluku doneli na osnovu mišljenja influensera. Ljudi se povezuju sa influenserima i što je još važnije veruju im.

 

–         Vaš nastup na društvenim mrežama mora da bude optimizovan za mobilne uređaje. 91% korisnika društvenih mreža pristupa svojim nalozima preko telefona.

 

–         Oko 54% korisnika donosi sud o vašem proizvodu ili usluzi na osnovu utiska sa društvenih mreža. Pozitivni ili negativni komentari ili preporuke su ono što će uticati na to da li će izvršiti konverziju.

 

–         Skorašnje studije su pokazale da će čak 71% korisnika društvenih mreža preporučiti vas svojim prijateljima ili dati pozitivnu ocenu ukoliko su imali dobro iskustvo. Dakle potrudite se da imate srećne i zadovoljne klijente, a za uzvrat ćete dobiti odličnu besplatnu reklamu.

 

–         Potrudite se da što više olakšate mogućnost konverzije na vašim nalozima i da ulijete što veću sigurnost u novčane transakcije pri kupovini kod vas. 49% ispitanika je ovo navelo kao najvažniji faktor za njih.

Izdvojili smo neke od, za nas, najupečatljivijih podataka. Nadamo se da ćete moći da iskoristite neke podatke kako bi optimizovali vaše kampanje na najbolji mogući način i povećali rezultate vašeg poslovanja.

 

 

Podaci preuzeti sa sajta: http://sharethis.com/

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer

Svi članci po nazivu