Skip to content

Ako ne koristite Instagram Story na vašem biznis profilu, propuštate dosta toga. Ne samo da je Instagram Story zabavan i kreativan već je jedan od najboljih načina da povećate svoj angažman, svest o brendu pa čak i prodaju.

Zašto je Instagram Story moćan alat za vaš biznis?

Sa preko 500 miliona korisnika na dnevnom nivou Instagram Story je odličan način za dosezanje do novih potencijalnih kupaca i izgradnju jače veze sa postojećim.

Instagram Story se prvi put pojavio 2016. godine i od tada postaje sve popularniji na platformi. Interesantan je podatak da se prosečan broj objava na Instagram Feed-u iz godine u godinu smanjuje od kad se Instagram Story pojavio.

Očekivanje vaše publike

Kako se očekivanja publike iz godine u godinu rastu i menjaju, na vama je da se prilagodite i plasirate publici ono što želi.

Vaša publika očekuje autentičnu i bližu konekciju sa brendom koji podržava. Iz tog razloga se 24-časovni Instagram Story se savršeno uklapa u ono što zapravo želite.

Story omogućava publici koja vas prati da se oseti kao da učestvuje u svemu što se dešava, pogotovo kada je u pitanju Instagram Story Live koji pruža mogućnost publici da uživo prati dešavanje.

Instagram Story highlights

Instagram Story highlights-i su se pojavili u decembru 2017. i potpuno promenili igru. Za korisnike običnih Instagram profila oni ne predstavljaju značajnu stvar, ali su od velike važnosti upravo za biznis profile.

Highlights-i se nalaze odmah ispod biografije profila i stoga ih treba koristiti kao mogućnost produžetka biografije vašeg biznisa.

U vašim Instagram highlights-ima  treba naglasiti sve što nije moglo stati u kratku biografiju. Pružena vam je mogućnost da ljudima koji posete vaš profil kažete: Ko ste vi, šta i zašto to radite, koje su vaše prednosti, kao i da im prikažete proizvod ili uslugu koju prodajete.

Instagram hyperlink

Instagram hyperlink funkcija je dostupna samo profilima koju imaju više od 10 hiljada pratilaca ili ukoliko sponzorišete vašu objavu. Ukoliko pripadate ovoj grupi koja poseduje 10 hiljada pratilaca, onda imate mogućnost da u svoj Instagram Story uključite i hyperlink.

Kao što znamo Instagram ne dozvoljava mogućnost hyperlink-ovanja nigde osim u biografiji (Instagram pokušava da nas zadrži u svojoj aplikaciji i to im polazi za rukom) tako da se mogućnost dodavanja hyperlink-a smatra za veliku prednost.

Iskoristite ovu prednost uključivanjem jasnog poziva na akciju, kao što su: Pogledaj odmah, rezerviši sad, još samo danas i ostalim konkretnim pozivima na akciju. 

Pored highlights-a i hyperlink-a postoji još zanimljivih načina kako da privučete vašu publiku i navedete ih na reakciju, ali kao što mađioničar nikad ne objašnjava svoje trikove tako i mi neke stvari moramo zadržati za sebe i naše klijente. Duštvene mreže su moćan reklamni kanal, a mi znamo kako da ga iskoristimo.

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Andrej Jovanović –  Account Manager @Digitizer

Follow.

Sign Up.

GoodLinks.