Skip to content

Poznavanje marketinga na društvenim mrežama i funkcionisanja Facebook Ads Manager-a zahteva konstantno praćenje trendova, kao i testiranje novih mogućnosti i postavki. Facebook oglasi mogu biti vrlo moćno reklamno sredstvo ukoliko se upotrebljavaju na pravi način.

Bez obzira na to koliko ste ovladali pomenutim alatom, potrebno je stalno sebi postavljati isto pitanje – da li mogu da uradim još nešto bolje, kako bi moj oglas bio vidljiviji, interesantniji i kako bi odmah privukao pažnju ciljane grupe?

U nastavku ćete pronaći 5 bitnih stavki koje će vam pomoći da vaši Facebook oglasi u 2021. budu što efikasniji i učinkovitiji.

Efektni Facebook oglasi

Ne dozvolite da Facebook oglasi mnogo odstupaju od objava koje već postavljate na Facebook i Instagram.

Ako je vaš Feed dosta prepoznatljiv i pratioci lepo reaguju na objave koje postavljate, već ste vizuelno ostavili dobar utisak na ciljnu grupu i možete da nastavite u tom ritmu.

Sa druge strane, korisnici lako prepoznaju oglase koji su sponzorisani / upečatljivi i stoga ih preskaču. Oglasi koji su manje napadni (prirodniji), stapaju se sa ostalim sadržajem u Feed-u i veća je verovatnoća da će se korisnik na njima zadržati i videti o čemu se radi.

Medjutim, i pored toga što želite da se oglas podudara sa ostalim sadržajem u Feed-u, on treba malo da se prilagodi i ulepša. U nastavku saznajte kako.

 

Opušteno sa opisom 

Jedna reč iz ovog podnaslova je dovoljna – opušteno.

Opušteno, ali gramatički ispravno, naravno.

Podsetite se ko je vaša ciljna grupa, tj. kome se obraćate. Ako npr. prodajete proizvode i alat za majstore, opis oglasa ne mora da zvuči kao da je iz Dnevnika 2. Prilagodite opis ciljnoj grupi. 

Kako biste se obratili prijatelju ili komšiji? Otpustite stege i napišite ležerniji opis, iz stomaka.

mačka obučena u šareno odelce sa naočarima na krevetu ispred koje je otvorena knjiga

Koristite kratki video

Pažnja na društvenim mrežama je dosta skupa. Korisnici su zatrpani reklamama, dnevnim vestima, objavama prijatelja, šaljivim i kreativnim materijalima…

Medjutim, i pored toga, istina je da video oglasi dosta više privlače pažnju korisnika. Posebno ukoliko su kratki i jasno predstavljaju proizvod ili uslugu. 

Ukoliko do sada već niste, uvedite titl kao obavezan deo svakog videa. Dosta korisnika prolazi kroz Feed sa smanjenim tonom na telefonu, pa će vam stoga titl itekako biti od koristi.

Nemojte se preterano opterećivati video kvalitetom. Zapamtite da video koji postavljate ne mora izgledati kao reklama sa TV-a, jer i sami znate da društvene mreže nisu TV. Setimo se prvog saveta iz ovog teksta – neka oglas koji postavljate bude sličan materijalu koji korisnici obično vidjaju u Feed-u

Koristite opuštenije vizuale

Kao što smo spomenuli kod video materijala, photo objave takodje ne moraju izgledati previše profesionalno. Ne moraju da budu kao iz foto studija. Na Facebook-u i Instagram-u dosta bolje prolaze vizuali koji su autentični, prirodniji i ležerniji.

sivi mačak na krevetu drži šapu prislonjenu na šolju za kafu

Testirajte dužinu opisa 

U zavisnosti od toga čime se bavite i šta reklamirate na društvenim mrežama, nekada je potrebno dosta toga napisati u opisu, a nekada i malo može biti dovoljno za dobar rezultat. Potrebno je testirati i videti na šta korisnici bolje reguju.

 

Testirajte kratku verziju opisa:

Zatim testirajte srednju verziju opisa:

I na kraju testirajte dužu verziju:

Ono što bi zasigurno trebalo da zapamtiti je sledeće:

Ukoliko koristite nešto duži opis na oglasu, potrudite se da u prvoj rečenici privučete korisnika i ako on klikne na “see more” dosta ste uradili. Ukoliko se još i zadrži na objavi nešto duže, algoritam odmah prepoznaje da su vaši Facebook oglasi interesantani i pruža im veći reach.

Pored ovih saveta, možete takodje eksperimentisati i sa emotikonima, samo nemojte preterivati jer i oni mogu izgledati napadno u oglasima.

Kao što možete da primetite, za dobar rezultat oglasa potrebno je obratiti pažnju na odredjene sitnice koje mogu dovesti do željenog rezultata. Najbitnije je da stalno pratite trendove, testirate vašu ciljnu grupu i opažate kako i na šta korisnici bolje reguju.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top