skip to Main Content

Sigurno ste do sada mnogo puta čuli da neko priča o digitalnom marketingu, reklamiranju na internetu, društvenim mrežama.

 

Šta je Digitalni Marketing?

Digitalni marketing obuhvata sve one marketinške napore koji koriste elektronske uređaje ili internet kao kanale svog delovanja. Digitalni marketing koristi više kanala i tehnologija koji omogućavaju sprovođenje reklamnih kampanja, analiziranje kampanja, sadržaja i strategija kako bi se došlo do zaključka šta funkcioniše, a šta nije naišlo na dobar odgovor i rezultat.  Kanali na koje se digitalni marketing oslanja kako bi se povezali sa trenutnim i potencijalnim kupcima su web-sajtovi optimizovani za pretraživače, društvene mreže, e-pošta.

Digitalni marketing je promocija brendova koji koriste internet i druge oblike digitalne komunikacije. To ne uključuje samo e-poštu, društvene mreže i web oglašavanje, već i tekstualne i multimedijalne poruke. U osnovi, ako marketinška kampanja uključuje bilo koji vid Digitalne Komunikacije, to je digitalni marketing.

 

Sprovođenje Digitalne Kampanje

Digitizer svoje poslovanje zasniva na transparentnosti i maksimalnoj posvećenosti svakom našem klijentu. Ne krijemo se iza nerazumljivih termina i brojki u pokušaju da ostavimo utisak na klijenta. Ne pokušavamo da digitalni marketing mistifikujemo kao nešto što je razumljivo samo nama. Svakog klijenta edukujemo i informišemo u skladu sa njegovim željama i potrebama, kako bi što bolje razumeo proces njihovog nastupa na digitali.

Digitalni marketing se služi korišćenjem brojnih digitalnih taktika i kanala za povezivanje s kupcima tamo gde oni provode veći deo svog vremena: on line. Dobri stručnjaci u digitalnom marketingu imaju jasnu sliku o tome kako svaka digitalna marketinška kampanja podržava njihove ciljeve. I u zavisnosti od ciljeva njihove marketinške strategije mogu da sprovedu svaku kampanju kako kroz besplatne, tako i kroz plaćene kanale koji im stoje na raspolaganju.

Pokrivamo za vas sve segmente digitalnog marketinga, od izrade web sajta, preko vođenja društvenih mreža, pisanja sadržaja, kao i vođenja kampanja plaćenih oglasa na pretraživačima i na društvenim mrežama.

 

Praćenje i Merenje Rezultata Kampanje

Budući da digitalni marketing ima toliko mnogo mogućnosti i strategija povezanih sa njim, dozvoljava kreativnost i eksperimentisanje sa različitim marketinškim alatima i taktikama za budžet. Takođe omogućava apsolutnu merljivost svih važnih parametara kojima se procenjuje uspešnost kampanja i što je najvažnije dobiti koja se pravi.

Redovno izveštavanje o rezultatim kampanja i transparetno ukazivanje na kanale na kojima se troši budžet predviđen za marketing na internetu, osnova je dobre prakse koje se pridržavamo u poslovanju.

Back To Top