skip to Main Content

Svi smo čuli da je promena jedina konstanta i da to nikada nije istina više nego u svetu digitalnog marketinga. Društvene mreže se konstantno menjaju i razvijaju, bilo da je reč o demografiji društvenih mreža, najnovijim trendovima ili novim ažuriranjima algoritama. Veoma je važno uvek biti u toku sa najnovijim informacijama, a u novom tekstu pišemo o tome koji su to Instagram trendovi za 2020. godinu.

Koji su to Instagram trendovi za 2020. godinu?

Da bismo vam pomogli da kao marketar ostanete u toku sa ovim izmenama, analiziramo koji su to Instagram trendovi definisali 2019. godinu i predstavljamo vam nove Instagram trendove za koje očekujemo da u 2020. godini. budu potpuni hit.

IGTV

Kada govoriom o tome koji su to Instagram trendovi obeležili poslednji period, onda je Instagram TV nezaobilazan. Samim pokretanjem IGTV-a, nije bilo sasvim jasno kako on radi ili šta će doneti Instagram reklamnoj strategiji. Međutim, nakon nekoliko promena i ažuriranja Instagram platforme u celini, IGTV je i dalje živ i zdrav i verovatno će nastaviti da dobija na značaju tokom 2020. godine.

Prvo, Instagram je dodao svoju IGTV karticu na svoju stranicu za pretragu, pružajući korisnicima još više mogućnosti da pronađu autore video zapisa i sadržaja koji ih zanimaju. Zatim je Instagram dodao i opciju da se u redovne korisničke objave uključe IGTV video zapisa.   

I ne samo to, već je platforma omogućila i pejzažni video sadržaj, čineći još jednostavnijim deljenje postojećeg video sadržaja koji je vaš brend već stvorio. Dodavanje mogućnosti da učitaju horizontalni video sadržaj omogućava još većem broju kreatora sadržaja lakši pristup IGTV-u.

Šta to znači za vaš brend? To znači da biste apsolutno morali razmisliti o dodavanju IGTV-a u svoju Instagram strategiju u 2020. godini.

 

Instagram Story

Od svog nastanka u u 2016. godini, Instagram Story brzo raste, dostižući preko 500 miliona dnevno aktivnih korisnika do početka 2020. I ne čini se da će prestati. 

 

U stvari, kompanija samo olakšava deljenje svojih story-ja sa sve više i više ljudi, dodajući u to da svoje story-je delite sa sve više i više ljudi, dodajući mogućnost da automatski delite sve svoje Instagram story-je na Facebook.

Instagram ima toliko sjajnih funkcija koje takođe možete iskoristiti i unutar vaših Story-ja. Dodajte muziku, učinite ih interaktivnim, ugraditi animirane nalepnice i još mnogo toga. Instagram i dalje proširuje funkcionalnost Story-ja, uključujući sve više novih opcija i zanimljivosti.

 

Instagram Shopping

Instagram je ugradio dovoljno funkcija za kupovinu da platforma gotovo da može postati potpuno novi tok prihoda za vaše poslovanje putem e-trgovine. A kada više od 130 miliona korisnika svakog meseca dodirne Instagram oznake za kupovinu na fotografijama, to je definitivno strategija koju želite da koristite.

Instagram je dodao toliko funkcija za poboljšanje kupovine na svojoj platformi, poput mogućnosti označavanja proizvoda u svojim postovima, obeležavanja proizvoda u svojim Pričama, pa čak i provere i dovršavanja celokupne kupovine na platformi.

Ako imate onlajn prodavnicu, pravi je trenutak da se oprobate i na Instagram Shop-u.

 

Tvitovi na Instagram-u

Uvek je zanimljivo videti kako se sadržaj i ideje sa platformi društvenih mreža probijaju na druge platforme.

Ono što je potpuni trend na Instagram-u, jesu skrinšotovi svojih ili tuđih tvitova koji navode vaše pratioce na interakciju, zbog koje se podiže organski reach vašeg profila.

 

Interaktivan sadržaj

Trenutno je interaktivni sadržaj ogroman za brendove na mnogim kanalima.

Instagram Story uključuje funkcije poput anketa, kvizova, pitanja i još mnogo toga, kako biste svojoj publici pružili priliku da direktno komunicira sa vama i vašim sadržajem.

Ovo je zabavan način da privučete mišljenje svoje publike. Interaktivnost možete dodati samo za zabavu ili je možete strateški koristiti za istraživanje tržišta i za prikupljanje ideja za buduće proizvode ili usluge.

Saznali ste koji su najnoviji Instagram trendovi i kako promovisati Instagram profil pomoću njih. Za još edukativnih tekstova iz sfere digitalnog marketinga posetite naš blog.

Made by Andrej Jovanović –  Account Manager @Digitizer