skip to Main Content

IGTV – NOVA PLATFORMA NA INSTAGRAMU

Šta je IGTV?

IGTV je Instagramov način prekidanja tradicionalnog TV iskustva i prelazak na savremeno, mobilno iskustvo. Youtube je eksplodirao u popularnosti poslednjih godina, a zbog mobilnog video materijala vreme koje tinejdžeri provode pored TV ekrana smanjen je za 40%.

Svi na Instagramu sada mogu otvoriti sopstveni IGTV gde mogu da dele dugačke video snimke. Za sada video zapisi mogu biti dugi 10 minuta za većinu naloga, ali 60 minuta za velike naloge, a Instagram navodi da kasnije neće postojati vremensko ograničenje.

IGTV izbacuje video zapise na osnovu vaših interesa i to koga pratite, a svakako možete pretraživati i gledati brendove i trendove. Isto kao što možete Instagram Story, tako i IGTV video materijal možete deliti sa svojim prijateljima preko Instagram Direct-a.

Još uvek nema reklamnog materijala jer su iz Instagrama fokusirani na izgradnju platforme ali je vrlo verovatno da će ga biti.

3 stvari koje treba znati o IGTV

#1 IGTV je samo za vertikalne video snimke

Kao što smo rekli, IGTV je za vertikalne video zapise. Naravno, vi tehnički možete postaviti horizontalni video na IGTV, ali to nije najbolje iskustvo.

Vertikalni video olakšava svima da osete kako mogu početi da stvaraju, a umesto pritiska za stvaranje profesionalnih video zapisa na kameri, vertikalni video vas naravno podstiče da snimate telefonom.

#2 IGTV je kao Youtube, ne Netflix

Iako možete da uploadujete video zapise do jednog sata na IGTV-u, nemojte očekivati da ćete tamo uskoro gledati svoje omiljene TV emisije.

Cilj IGTV-a je da bude više kao YouTube, a manje kao Netflik. IGTV je namenjen više za praćenje vaših omiljenih brendova ili blogera, umesto holivudske elite.

Instagram pokušava da uzme parče YouTube-ove i Snapchat-ove pite tako što privlači na IGTV tinejdžere koji su popularni na ovim platformama.

#3 IGTV je mobilno iskustvo na dodir

Iako nećete videti svoje omiljene TV emisije na IGTV-u, Instagram pokušava da mobilno iskustvo zameni tradicionalni TV.

Kao kada uključite televizor i emisija počinje da se reprodukuje odmah, isto tako kada otvorite IGTV aplikaciju, video će automatski početi da se reprodukuje.

Trenutno postoje 3 IGTV kategorije: “For you”, “Following” i “Popular”

  • “For you” je kolekcija video snimaka za koje Instagram misli da će vam se svideti, sastavljena od ljudi koje pratite ali i onih videa koje je Instagramov algoritam odredio da se tu nalaze.
  • “Following” je kolekcija video snimaka svih profila na Instagramu koje već pratite
  • “Popular” sadrži sve video zapise koji su u trendu na IGTV-u.

Sada kada više razumete kako IGTV radi, spremni ste da napravite svoj kanal i postavite svoj prvi IGTV video!

IGTV može predstavljati veliku prednost za vaš biznis, u zavisnosti od toga čime se bavite.

Ako želite da na pravi način izgradite svest ljudi i korisnika INSTAGRAMA i drugih društvenih medija kontaktirajte nas ODMAH.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer

Back To Top