U digitalnom marketingu, odabir prave platforme za oglašavanje može da igra ključnu ulogu u uspehu…
Globalna ujdurma koja je nastala lansiranjem Opean AI Chat GPT-3, a potom i GPT-4 verzije, a za njima i veliki napori konkurencije da se uključe u trku, skrenula je pažnju sa nekih važnih događaja. A jedan od njih jeste svakako i martovski Core Update koji je Google pustio sredinom meseca.
Martovski Core Update
Zvanično saopštenje je objavljeno na Tviteru, a Google je takođe ažurirao svoju stranicu za ažuriranje pretrage, navodeći: „Danas smo objavili Core Update za mart 2023. Ažuriraćemo našu stranicu istorije izdanja rangiranja kada se uvođenje (update-a) završi.“ Kompanija je dalje navela da bi proces uvođenja mogao da potraje i do dve nedelje.
Google periodično menja svoje algoritme za rangiranje, poznate kao Core Update. Ova ažuriranja su dizajnirana da povećaju relevantnost rezultata pretrage, učine ih korisnijim za sve korisnike i drže korak sa promenljivom prirodom veba.
Broad Core Update, kada se prašina slegne, takođe je koristan za ponovno proveravanje strategije i planova optimizacije veb sajtova za pretraživače. Ovo znači da SEO profesionalci i vlasnici veb sajtova moraju da budu u toku i da prilagođavaju svoje strategije.
Imajte na umu da Core Update može da potraje nedeljama da se uvede, a rangiranje u pretraživanju će verovatno varirati tokom ovog perioda. Zbog toga je prerano za preciznu procenu uticaja Core Update-a iz marta 2023. dok se uvođenje ne približi završetku.
Iako nemamo pojedinosti o Core Update-u iz marta 2023., možemo izvući neke zaključke na osnovu prošlih ažuriranja.
Evo nekoliko važnih zaključaka koje bi trebalo da imate na umu:
- Vreme je ključno: Efekti Core Update-a nisu odmah primetni. Google-ovim popisivačima mogu trebati dani ili nedelje da indeksiraju i ponovo procene veb.
- Pazite na brojke: Gledajte organski saobraćaj pretrage na vašem sajtu i rangiranje ključnih reči, jerće vam ovi pokazatelji pomoći da procenite uticaj ažuriranja i identifikujete potencijalne oblasti za poboljšanje.
- Kvalitet je kralj: Google-ov cilj sa ovim ažuriranjima je da pruži bolje rezultate pretrage. To znači dosledno kreiranje vrednog sadržaja prilagođenog potrebama vaše ciljne publike.
- Ne zanemarite fine detalje: Tehnički aspekti vaše veb lokacije, kao što su brzina sajta, prilagođenost mobilnim uređajima i pravilno indeksiranje, igraju veliku ulogu u određivanju vašeg ukupnog rangiranja. Posvetite im pažnju koju zaslužuju.
Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Izvor: searchenginejournal
Ako je Vama potrebno Google oglašavanje, obratite nam se na linkove ispod:
Google Search Oglašavanje >
Google Display Oglašavanje >
Google Video Oglašavanje >
Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer