Skip to content

Globalna ujdurma koja je nastala lansiranjem Opean AI Chat GPT-3, a potom i GPT-4 verzije, a za njima i veliki napori konkurencije da se uključe u trku, skrenula je pažnju sa nekih važnih događaja. A jedan od njih jeste svakako i martovski Core Update koji je Google pustio sredinom meseca.  

 

Martovski Core Update

Zvanično saopštenje je objavljeno na Tviteru, a Google je takođe ažurirao svoju stranicu za ažuriranje pretrage, navodeći: „Danas smo objavili Core Update za mart 2023. Ažuriraćemo našu stranicu istorije izdanja rangiranja kada se uvođenje (update-a) završi.“ Kompanija je dalje navela da bi proces uvođenja mogao da potraje i do dve nedelje. 

Google periodično menja svoje algoritme za rangiranje, poznate kao Core Update. Ova ažuriranja su dizajnirana da povećaju relevantnost rezultata pretrage, učine ih korisnijim za sve korisnike i drže korak sa promenljivom prirodom veba.

Broad Core Update, kada se prašina slegne, takođe je koristan za ponovno proveravanje strategije i planova optimizacije veb sajtova za pretraživače. Ovo znači da SEO profesionalci i vlasnici veb sajtova moraju da budu u toku i da prilagođavaju svoje strategije.

Imajte na umu da Core Update može da potraje nedeljama da se uvede, a rangiranje u pretraživanju će verovatno varirati tokom ovog perioda. Zbog toga je prerano za preciznu procenu uticaja Core Update-a iz marta 2023. dok se uvođenje ne približi završetku.

Iako nemamo pojedinosti o Core Update-u iz marta 2023., možemo izvući neke zaključke na osnovu prošlih ažuriranja.

Evo nekoliko važnih zaključaka koje bi trebalo da imate na umu:

  • Vreme je ključno: Efekti Core Update-a nisu odmah primetni. Google-ovim popisivačima mogu trebati dani ili nedelje da indeksiraju i ponovo procene veb.
  • Pazite na brojke: Gledajte organski saobraćaj pretrage na vašem sajtu i rangiranje ključnih reči, jerće vam ovi pokazatelji pomoći da procenite uticaj ažuriranja i identifikujete potencijalne oblasti za poboljšanje.

 

  • Kvalitet je kralj: Google-ov cilj sa ovim ažuriranjima je da pruži bolje rezultate pretrage. To znači dosledno kreiranje vrednog sadržaja prilagođenog potrebama vaše ciljne publike.

 

  • Ne zanemarite fine detalje: Tehnički aspekti vaše veb lokacije, kao što su brzina sajta, prilagođenost mobilnim uređajima i pravilno indeksiranje, igraju veliku ulogu u određivanju vašeg ukupnog rangiranja. Posvetite im pažnju koju zaslužuju.

 

Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

 

Izvor: searchenginejournal

[/vc_column]

Ako je Vama potrebno Google oglašavanje, obratite nam se na linkove ispod:

Google Search Oglašavanje >
Google Display Oglašavanje >
Google Video Oglašavanje >

Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer

Follow.

Sign Up.

GoodLinks.