Skip to content

Google pretraga i načini na koji se rezultati pretrage prikazuju se konstantno menjaju, a Google dugo godina ulaže u sada aktuelnu veštačku inteligenciju.

 

Koje su Google novosti u pretrazi?

U ovom blogu pogledajte najnovija ažuriranja i zanimljivosti o Google pretrazi.

Google Lens

Google Lens je najbolje opisan kao pretraživač za stvarni svet. On koristi veštačku inteligenciju za identifikaciju teksta i objekata na slikama, kao i u živom prikazu kamere na vašem telefonu.

Takođe, može vam dati informacije o tim elementima kao i načini kako da komunicate sa istim.

Ukoliko dobijete sliku ili video od prijatelja koji je u obilasku Madrida, i želite da saznate više o znamenitosti u pozadini slike ili i videa, dovoljno je da pirate Google Lens i on će vam identifikovati objekat.

Pomoć u kreiranju Google oglasa

Suština Google oglasa je da isporučite najbolji oglas pravoj osobi i u pravo vreme.

Google sistem najbolje funkcioniše kada ima širok izbor naslova i opisa oglasa. Možete dozvoliti Google-u da automatski kreira naslove i opise uzimajući informacije sa vašeg sajta, domena i prethodno kreiranih oglasa.

Ova opcija je trenutno u otvorenoj Beta verziji i dostupna je na engleskom jeziku. Što se tiče ostalih jezika, Google planira da ih uvede krajem ove godine.

 

Novi cilj u kampanji

Google je uveo novi cilj ‘’Customer acquisition’’ za Search kampanje. On omogućava da optimizujete kampanju tako da licitirate više za nove korisnike, u odnosu na postojeće, ili da samo licitirate za nove korisnike.

Google razlikuje nove od postojećih putem postavljenih ostvarenih konverzija, podešenih tagova ili možete ručno dodati novi Audience list.

 

 

Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Ako je Vama potrebno Google oglašavanje, obratite nam se na linkove ispod:

Google Search Oglašavanje >
Google Display Oglašavanje >
Google Video Oglašavanje >

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Follow.

Sign Up.

GoodLinks.