skip to Main Content

Poslednjih meseci se može primetiti da Instagram zaista želi da korisnici upotrebljavaju i kreiraju Reels sadržaj, kako bi podstakli sve veće interesovanje za sadržaje kratke forme.

Iz Meta-e su primetili da Reels sada čini više od 20% vremena koje ljudi provode na Instagramu, dok video u celini čini 50% vremena koje korisnici provode na Facebook-u. Može se primetiti da svi video snimci objavljeni u Instagram aplikaciji sada ispunjavaju uslove za prikazivanje i u Reels fidovima. 

Očigledno je da Meta želi da podstiče objavljivanje u Reels formatu. O tome svedoče i analitike Reels objava, koje su dosta bolje od ostalih formata. 

 

6 saveta za Instagram Reels objave

U skladu sa ovim, Instagram je podelio šest ključnih saveta koji će vam pomoći da izvučete maksimum iz kratkih videa koje pravite.

 

Zabacite udicu

Kao kod svih video formata, prilikom kreiranja sadržaja, treba imati na umu jasan cilj i istaći ono što je bitno u prvih nekoliko sekundi Reels videa. Pa tako, ukoliko su cilj konverzije, prikažite svoj proizvod ili uslugu u prvih nekoliko sekundi, kako biste odmah zainteresovali pratioce.

 

Budite kreativni sa tranzicijama

Kreativnost je ključna za video zapise kratke forme, a Instagram savetuje da brendovi treba da eksperimentišu sa tranzicijama kako bi zabavili svoje pratioce. Ovde nema konkretnog uputstva – testirajte i pratite rezultate. Pratite velike brendove i influensere kako rade, istražite različite stilove i unapredite svoj kratak video sadržaj sa zanimljivim tranzicijama izmedju sekcija.

 

Uskladite ritam 

Muzika je bila ključni element u usponu TikTok-a, o čemu svedoči oživljavanje klasičnih hitova Fleetvood Mac-a, zajedno sa drugim hit pesmama koje su pratile kreativne trendove u aplikaciji. Instagram napominje da se preko 80% Reels videa gleda sa uključenim zvukom, a sinhronizacija sadržaja sa muzikom može igrati veliku ulogu u poboljšavanju performansi sadržaja. Instagram takođe predlaže korišćenje automatskih titlova za bolji engagement.

 

Održavajte trend 

Ključni deo za engagement na Reels-u i TikTok-u je usklađivanje sa trend sadržajem iz feed-a, što uključuje svest o najnovijim trendovima i angažovanje u njima, ako je tako nešto moguće. Podstaknite svoje pratioce da šeruju vaše Reels objave i podstaknite komunikaciju sa njima u okviru komentara. Dodajte relevantne hashtagove kako biste izvukli maksimum u pogledu dosega i broja prikaza Reels-a na ekranima (impressions).

 

Pokrenite saradnju

Ukoliko želite da iskoristite kreativnu moć Reels objava, rad sa iskusnim i veštim kreatorima može biti odličan način da unapredite priču o brendu, na način na koji verovatno ni sami ne biste pomislili. Saradnja sa kreativnom firmom i influesnerima iz prave niše podstiče veći engagement, daje autentičnost i izdvaja vaš sadržaj od drugih. Vrhunski kreatori znaju šta funkcioniše i radi. 

 

Budite autentični

Autentični sadržaj najbolje funkcioniše u videu kratkog sadržaja. Kreirajte Reels objave koji najbolje opisuju vaš brend i odražavaju vaše vrednosti. Na kraju krajeva korisnici traže realni sadržaj, ne previše ulepšanu verziju neke priče, proizvoda ili usluge.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer

Back To Top