U optimizaciji za pretraživače (SEO), gde se fokus često okreće ka najnovijim trendovima i naprednim…
Krenimo najpre od toga šta su i gde se sve pojavljuju Google Display oglasi. Kada spomenemo Google oglase, najčešće što nam padne na pamet su oglasi koji se pojavljuju na rezultatima pretrage. Međutim, Google ima još nekoliko mogućnosti kada je oglašavanje u pitanju a to su Google Display oglasi. U našem novom blogu spomenuli smo nekolikog važnih saveta kod kreiranja Google Display oglasa.

Važni saveti za Google Display oglase
Oni se pojavljuju na Google mreži multimedijalnog oglašavanja, skupu veb lokacija na kojima vaš oglas može da se prikaže. Milioni veb sajtova, sve je to Google Display network.
U jednom od prethodnih tekstova pisali smo o najčešćim greškama kod kreiranja Google Search oglasa, a danas vam donosimo nekoliko saveta kod kreiranja Google Display oglasa.
Targetiranje
Kod Google Display oglašavanja razlikujemo 2 najčešće vrste: Keyword i Topic targetiranje.
Ukoliko se odlučimo za targetiranje po ključnim rečima, oglasi će se pojavljivati pored sadržaja koji se podudara sa zadatom ključnom reči.
Kod targetiranja po temama, izaberite grupu veb sajtova koji su povezani sa vašom industrijom. Ovim se doseže šira publika, jer će se oglas prikazati na grupi tematski sličnih veb sajtova.

Lista izuzetih tema veb sajtova
Izuzmite na Google mreži multimedijalnog oglašavanja veb sajtove koji su van teme onoga što oglašavate. Poslednje što želite je da se vaši oglasi za proizvode ili usluge pojavljuju na mestima koji nemaju baš nikakve veze sa vama.
Pojednostavite banere
Vaši oglasi treba budu jasni, vizualno primamljivi a jednostavni. Kada se ovaj balans postigne na pravi način, oglas će biti jasan i imaće najveći uticaj.
Remarketing
O prednostima remarketinga smo pisali kada smo pričali o AdRoll platformi. Pored AdRolla, Google Display mreža je sjajan izbor za remarketing, ponovno oglašavanje.
Remarketing je u osnovi prikazivanje vaših oglasa korisnicima koji su već posetili vaš sajt. Možda ova metoda izgleda ‘’prenapadno’’, ali uspeva, jer su ljudi kojima se ponovo oglašavate več izrazili interesovanje za vas.
Pravite banere u više formata
Možda smatrate da je gubljenje vremena i resursa kreirati banere u svakom mogućem formatu, ali ovo može presudno zbog činjenica da neki veb sajtovi podržavaju samo jedan format. Ukoliko ste jedan od retkih oglašivača sa određenim formatom na navedenim veb sajtovima, povećavate izloženost vaših oglasa.
Pored navedenih saveta, takođe treba eksperimentisati, raditi A/B testiranje ukoliko imate budžetskih mogućnosti.
Više o značaju oglašavanja na Google mreži pročitajte ovde.
Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković – Senior Account Manager @Digitizer