Skip to content

Krenimo najpre od toga šta su i gde se sve pojavljuju Google Display oglasi. Kada spomenemo Google oglase, najčešće što nam padne na pamet su oglasi koji se pojavljuju na rezultatima pretrage. Međutim, Google ima još nekoliko mogućnosti kada je oglašavanje u pitanju a to su Google Display oglasi. U našem novom blogu spomenuli smo nekolikog važnih saveta kod kreiranja Google Display oglasa.

pametni telefon u ruci na čijem ekranu je logo Gugl oglasa

Važni saveti za Google Display oglase

Oni se pojavljuju na Google mreži multimedijalnog oglašavanja, skupu veb lokacija na kojima vaš oglas može da se prikaže. Milioni veb sajtova, sve je to Google Display network.

U jednom od prethodnih tekstova pisali smo o najčešćim greškama kod kreiranja Google Search oglasa, a danas vam donosimo nekoliko saveta kod kreiranja Google Display oglasa.

 

Targetiranje

Kod Google Display oglašavanja razlikujemo 2 najčešće vrste: Keyword i Topic targetiranje.

Ukoliko se odlučimo za targetiranje po ključnim rečima, oglasi će se pojavljivati pored sadržaja koji se podudara sa zadatom ključnom reči.

Kod targetiranja po temama, izaberite grupu veb sajtova koji su povezani sa vašom industrijom. Ovim se doseže šira publika, jer će se oglas prikazati na grupi tematski sličnih veb sajtova.

ekran iz kontrolne table Gugl oglasa sa podešavanjima tagetiranja

Lista izuzetih tema veb sajtova

Izuzmite na Google mreži multimedijalnog oglašavanja veb sajtove koji su van teme onoga što oglašavate. Poslednje što želite je da se vaši oglasi za proizvode ili usluge pojavljuju na mestima koji nemaju baš nikakve veze sa vama.

 

Pojednostavite banere

Vaši oglasi treba budu jasni, vizualno primamljivi a jednostavni. Kada se ovaj balans postigne na pravi način, oglas će biti jasan i imaće najveći uticaj.

 

Remarketing

O prednostima remarketinga smo pisali kada smo pričali o AdRoll platformi. Pored AdRolla, Google Display mreža je sjajan izbor za remarketing, ponovno oglašavanje.

Remarketing je u osnovi prikazivanje vaših oglasa korisnicima koji su već posetili vaš sajt. Možda ova metoda izgleda ‘’prenapadno’’, ali uspeva, jer su ljudi kojima se ponovo oglašavate več izrazili interesovanje za vas.

 

Pravite banere u više formata

Možda smatrate da je gubljenje vremena i resursa kreirati banere u svakom mogućem formatu, ali ovo može presudno zbog činjenica da neki veb sajtovi podržavaju samo jedan format. Ukoliko ste jedan od retkih oglašivača sa određenim formatom na navedenim veb sajtovima, povećavate izloženost vaših oglasa.
Pored navedenih saveta, takođe treba eksperimentisati, raditi A/B testiranje ukoliko imate budžetskih mogućnosti.

Više o značaju oglašavanja na Google mreži pročitajte ovde.

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković – Senior Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.