Google Display kampanje predstavljaju snažan alat za oglašavanje. Kroz precizno ciljanje i široku mrežu partnerskih…
Google Ads je jedan od najpopularnijih i najefikasnijih načina privlačenja korisnika na vaš sajt. Verovali ili ne, čak 75% pretraga na računarima u svetu dolazi putem Google pretrage. Kako bi prikazali vaše reklame ciljanoj publici potrebno je da izbegavate neke od najčešćih grešaka.
Najčešće greške kod kreiranja Google Search Oglasa
U našim prethodnim blogovima, pisali smo o tome kako da vaše Google oglase učinite efikasnijim kao i kako da poziciju oglasa na pretrazi unapredite. Sada vas upoznajemo sa time koje su najčešće greške kod kreiranja Google Search oglasa.
Nedovoljno upotrebljavanje Google ekstenzija u oglasima
Google Sitelink ekstenzije oglasa su najprivlačniji dodatak oglasu koji se pojavljuje prilikom prikazivanja i najčešće ima potencijal da zauzme veliki deo prostora. Naravno, pored navedene Sitelink ekstenzije na raspolaganju vam je mnoštvo drugih dodataka. Ovi dodaci mogu biti još i poziv na telefonski broj, adresa, tekst ekstenzija (slanje sms poruke direktno na željeni broj telefona), dodatni opisi i mnogi drugi.
Automatski prihvatiti sve Google “preporuke”
Google ‘’preporuke’’ dosta znače i nekada mogu dosta pomoći kako bismo što bolje optimizovali Google kampanje. Međutim, dešava se da Google često kao glavnu preporuku nudi znatno povećanje trenutnog budžeta kako bi postigao još bolje rezultate. Pored toga, jedna od najčešćih preporuka je i menjanje bid strategije u ‘’Maximize Conversions’’. Ova promena može dosta poremetiti vašu kampanju i nije garantovano da ćete za istu sumu dobiti više konverzija, pogotovo ako već nemate dovoljan broj konverzija sa kojim bi Google mogao da barata.
Prevideti Demographic targeting
Kada se spomenu Google Search oglasi, kod kreiranja i optimizacije kampanje svima su u fokusu ključne reči i fraze. Mnogi zaborave da podese ciljnu grupu po polu, lokaciji, godinama i tu često dolazi do previda. Mnogi preskoče ovaj korak pri kreiranju kampanje.
Broad Keywords
Google Search oglasi nisu baneri, a cilj oglašavanja na rezultatima pretrage ne bi trebalo da bude što više prikaza oglasa. Mnogi i jure poziciju broj 1 i koriste ključne reči koje su previše ‘’široke’’ i obuhvataju veliki broj fraza od kojih mnoge nisu relevevatne za njihovu kampanju.
U blogu smo spomenuli neke od najčešćih grešaka pri kreiranju Google Ads oglasa, nešto više o tome kako da vaše oglase učinite efikasnijim pročitajte u našim prethodnim blogovima.
Uskoro očekujte i nastavak. Pratite nas!
Made by Nemanja Nedeljković – Senior Account Manager @Digitizer