skip to Main Content

Kraj svake godine prolazi u sumiranju rezultata, analizaranju svega što je bilo dobro i loše u radu u prethodnoj godini, kao i u pravljenju strategije za narednu. Kada je u pitanju digitalni marketing i u narednoj godini će svakako jedno od najvažnijih faktora svake strategije biti kako privući pažnju ciljane publike i na taj način unaprediti poslovanje.

Apsolutno nas ne zanima da li ćete pročitati ovaj tekst

Da bi vaš marketing na internetu i društvenim mrežama bio uspešan, morate da shvatite kako je evoluirala ljudska pažnja. Zatim odgovor na pitanje kako privući pažnju korisnika iskoristite da prilagodite svoj marketing kako bi zadobili pažnju publike i zadržali je dovoljno dugo da prenesete vašu poruku. Mogli bismo reći da je pažnja najvrednija valuta koju neko može da vam da.

 

Kako privući pažnju korisnika?

Naravno da ne postoji nikakav mađioničarski trik kojim ćete uspeti automatski da privučete pažnju korisnika interneta i da ih učinte vašim vernim klijentima. Ipak, postoje neke stvari na koje naročito treba obratiti pažnju i koje vam mogu pomoći u ovome. 

 

Veruj mi na reč

Možda i najvažnija stvar kada su međuljudski odnosi u pitanju je poverenje. Ono je naročito važno kada je marketing u pitanju. Zašto bi neko ko vas ne poznaje poklonio svoje poverenje baš vama ili vašem proizvodu? Šta je ono što vas izdvaja iz gomile? 

Postoji nekoliko faktora koji utiču na to da li ćete steći nečije poverenje ili ne. S obzirom da vas potencijalni klijenti još uvek ne poznaju, jedan od najboljih načina da im privučete pažnju je da demonstrirate stručnost u oblasti kojom se bavite. Jedna studija otkriva da se centri za donošenje odluka u našem mozgu usporavaju ili čak isključuju dok primamo savete od stručnjaka.

Apsolutno nas ne zanima da li ćete pročitati ovaj tekst

Dakle, naročito ako pokušavate da privučete pažnju ljudi koji vas ne poznaju, slobodno prikažite sve svoje akreditive, potvrdite svoju stručnost i navedite druge (čitaj: zadovoljne klijente) koji ovo najbolje mogu da potvrde.

 

Dela, a ne reči

Verujte nam da vaš rad govori o tome koliko vam je stalo do vaših klijenata. Potrudite se da sve što radite pokazuje da vam je stalo, jer je to jedini način da pridobijete pažnju svoje publike. Pokušajte da se povežete sa publikom i angažujete je na dubljem nivou. Prebacite svoj fokus na stvaranje značajnih dodirnih tačaka. Vaši klijenti i publika žele da se osećaju cenjenim. A na vama ja da se potrudite da se tako i osete. Odnos bi trebalo da se gradi kao iskrena veza, a ne samo kao još jedna poslovna transakcija.

Ne postoji bolji način da se privuče pažnja korisnika od dobre preporuke. Razmislite na sopstvenom primeru koliko vam znači kada od nekoga čujete pozitvine komentare o nekome ili nekom proizvodu. 83% potrošača iz jedne sprovedene ankete veruju preporukama prijatelja i porodice, a 66% njih veruje potrošačkim mišljenjima objavljenim na internetu. Mislimo da ovi procenti govore dovoljno sami za sebe.

 

Niko ne voli lažove

I dok razmišljate o tome kako privući pažnju uvek imajte na pameti da će ljudi će na kraju saznati da li vaš brend drži svoju reč i ispunjava li svoja obećanja. Možete uvek uraditi i više od dogovorenog, ali nikada ne podbacujte. Budite vrlo precizni sa svime što imate da ponudite i što klijenti mogu očekivati od vas.

Ako ostanete verni svojoj reči, zadržaćete više svojih klijenata i značajno poboljšati svoje poslovanje. Razgovarajte sa klijentima, sprovedite ankete i redovno analizirajte performanse svog brenda.

 

Achtung, Achtung!

U borbi za privlačenje pažnje publike morate biti kreativni da biste pobedili. Stvorite nešto drugačije zbog čega će se ljudi zaustaviti, zaintrigirati i zainteresovati. Kada kreirate vrhunski sadržaj koji je prilagođen vašoj publici, on može učiniti čuda za vaš marketing.

Apsolutno nas ne zanima da li ćete pročitati ovaj tekst

Originalni sadržaj igra presudnu ulogu u uspehu u marketingu i na kraju generiše više potražnje i visokokvalitetnih potencijalnih klijenata za vaše poslovanje. 

Iskoristite moć priča kako biste naveli publiku da obrati pažnju na ono što imate da kažete. Da se ​​povežete sa modernim kupcem treba da preispitate svoj marketing. Sa tako malim opsegom pažnje, postanite svesni šta je potrošačima potrebno u ovom trenutku i pružite im upravo to. Ključ je da u svom celokupnom pristupu budete usmereni na kupca da biste privukli pažnju svoje ciljane publike.

 

I da, zapravo nam je veoma stalo da li ste stigli dovde i pročitali naš članak. Ukoliko smo opravdali vaše poverenje ovde možete pronaći još zanimljivih tekstova na temu marketinga i nastupa na internetu.

Apsolutno nas ne zanima da li ćete pročitati ovaj tekst

Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer