Google je punom parom ušao u trku razvoja proizvoda zasnovanih na veštačkoj inteligenciji. Iako je…
Google olakšava implementaciju Google Tag-a putem integracija sa Google oglasima, Google analitikom i popularnim CMS platformama.
Integracija Google Tag Manager-a sa Google oglasima i Google analitikom vam omogućava da efikasnije upravljate svojim online marketing aktivnostima, da bolje razumete kako posetioci koriste vaš sajt i da donesete informisane odluke o tome kako da poboljšate korisničko iskustvo i povećate efikasnost vašeg sajta.

Međutim, nije tako lako postaviti tagove i upravljati njima bez tehničkog znanja.
Google olakšava implementaciju Google Tag-a
U avgustu prošle godine Google je predstavio tag za višekratnu upotrebu, koji pomaže oglašivačima da podese i upravljaju tagovima na celom sajtu. Google uvodi dodatne mogućnosti koje pojednostavljuju proces podešavanja i implementacije i veći uvid u pokrivenost sajta vezano za merenje.
Tag coverage summary
Da bi se poboljšala tačnost merenja, tagovi treba da se koristi na svim stranicama veb sajta. Sada možete brzo da utvrdite da li je vaš Google tag primenjen na sve stranice vašeg veb sajta pomoću tag coverage summary. Ovoj opciji možete da pristupite iz odeljaka Google tag u Google oglasima i Google analitici, kao i preko Google Tag Manager-a .
Tag coverage summary će takođe predložiti stranice koje možda nisu pravilno tagovane kako bi se osiguralo da se i one uključe u praćenje i merenje.

U postu na blogu Google daje primer kako se koristi tag coverage summary (sažetak pokrivenosti tagova):
„Videćete gde su vaši tagovi primenjeni na predloženim stranicama, koje se mogu dodati vašem sažetku da biste kasnije razumeli pokrivenost tagova na ovim stranicama. I, ukoliko predlozi ne obuhvataju sve stranice vašeg veb sajta, lako dodajte URL-ove tako što ćete ih ručno uneti ili otpremiti putem CSV fajl. Takođe možete da kliknete na ikonu Tag Assistant pored svake stranice da biste ispitali da li su vaši tagovi pravilno primenjeni.“
Integracija sa Google oglasima i analitikom
Da bi Google tag bio još lakši za korišćenje, biznisi i oglašivači će od skoro moći da pronađu mogućnosti Google tag direktno integrisane u Google oglase i Google analitiku.
Ova integracija uklanja potrebu za dodavanjem dodatnog koda na vaš veb sajt.
Za biznise koja koriste popularne sisteme za upravljanje sadržajem (CMS) poput WordPress-a, sada ćete moći da instalirate ovaj Google tag na celom veb sajtu bez ručnih promena koda sajta.
Možete ponovo da ponovo koristite postojeću primenu gtag.js ili da napravite novi Google tag za primenu bez menjanja koda veb sajta. To možete da uradite direktno u svom CMS-u u opcijama podešavanja naloga za oglase i analitiku. CMS instrukcije su prikazana na ekranu za instalaciju za platforme koje su integrisane sa Google tag-om.
Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Izvor: searchenginejournal
Ako je Vama potrebno Google oglašavanje, obratite nam se na linkove ispod:
Google Search Oglašavanje >
Google Display Oglašavanje >
Google Video Oglašavanje >
Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer