skip to Main Content

Za promovisanje online prodaje, Google je osmislio posebne Shopping oglase i posebnu platformu Google Merchant Center. Proizvodi se mogu prikazivati širom interneta gde potencijalni klijenti mogu da vide šta prodajete.

Korisnik pre nego što klikne na oglas dobije mnogo više informacija o proizvodu u odnosu na standardni tekstualni oglas na rezultatima pretrage.

Više od pola miliona online biznisa koristi Google Merchant Center.

 

Kako se koristi Google Merchant Center?

Kako bi vaša ponuda bila vidljiva na Google-u, potrebno je da napravi Google Merchant Center nalog. Nakon što kreirate nalog, potrebno je da dodate proizvode. Ovo možete uraditi ručno tako što upload-ujete Excel tabelu ili automatski ako imate Shopppy ili sličnu veću eCommerce platformu. Nakon toga, proizvodi se besplatno pojavljuju širom Google aplikacija kao što su Maps, YouTube, Search i druge. Kada neko klikne na proizvod, Google ga šalje na stranicu proizvoda na vašem sajtu.

Google Merchant Center je potpuno besplatan, a ukoliko želite, možete se odlučiti za plaćene oglase – Google Shopping Ads.

Google Shopping oglasi

Google Shopping oglasi koriste podatke o proizvodu iz Merchant Center-a, a ne ključne reči, da bi odlučili kako i gde da prikazuju oglase. Pre nego što pokrenete Shopping kampanju, potrebno je da povežete Merchant Center nalog sa vašim Google Ads nalogom.

Oglasi se mogu pojavljivati:

  • iznad i pored rezultata pretrage na Google-u,
  • U Shopping tabu na Google Search,
  • Na sajtovima Google partnera za pretragu

Kao i kod ostalih tipova Google oglasa, prednost je u tome što plaćate tek kada neko klikne i poseti vaš sajt.

 

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer