skip to Main Content

Nedavno smo pisali o novinama koje su došle sa jednim od poslednjih ažuriranja Facebook Business Suite-a, a koje se odnose na automatsko objavljivanje i zakazivanje Story-ja.

Kako Facebook neprestano radi na poboljšanju korisničkog iskustva ali i iskustva administratora, odnosno korisnika Facebook-ovih alata za pružanje usluga, u medjuvremenu se pojavio redizajnirani dashboard Facebook Business Suite-a. 

 

Šta je Facebook Business Suite?

U pitanju je platforma u okviru Facebook-a koja se pojavila u septembru 2020. godine sa ciljem da biznisima olakša upravljanje stranicama i profilima na Facebook-u i Instagram-u i to u okviru jedne platforme.

To znači da istovremeno možete postovati na Facebook-u i Instagram-u i isto tako biti povezani sa pratiocima sa obe platforme. Možete upravljati obaveštenjima, porukama, komentarima, kao i pratiti analitiku sa jednog mesta.

snimak ekrana iy facebook kontrolne table

S obzirom da slična platforma u okviru Facebook-a već postoji i zove se Creator Studio, o kojem smo pisali više puta, u nekom od narednih blogova ćemo pisati o razlici izmedju ove dve platforme. Za sada se zadržavamo na Facebook Business Suite-u.

 

Objavljivanje postova

Kada kliknete na Create post sa leve strane novog prozora koji se otvorio postoje sledeće opcije. U okviru Placements postoji odabir platforme za postovanje (Facebook i Instagram), zatim unos teksta, odabir vizuala, kao i unos lokacije. Možete odabrati photo, video ili kreirati video na samoj platformi, sa ograničenim opcijama koje platforma nudi. 

Sa desne strane prozora se nalazi pregled objave, tj. kako će ona izgledati kada je postavite, kao i mogućnost unosa linka i uključivanje opcije Get messages. Objavu možete postaviti odmah, zakazati za neki naredni period ili sačuvati kao draft.

Koje su ostale važne opcije u okviru platforme?

  • Pregled svih notifikacija
  • Inbox sekcija koja uključuje objedinjeni Messenger (Facebook inbox) i Instagram DM, kao i komentare sa obe platforme
  • Sekcija za postove i storije, u okviru koje postoji pregled svih već postavljenih objava, zakazanih objava, kao i onih koji se nalaze u drafts. Moguće je filtrirati objave po platformi, kao i vremenu objavljivanja, odnosno zakazivanja.
  • Kalendar objava 
  • Pregled svih Ads-a
  • Analitika 

 

Dostupna je i aplikacija za mobilne uredjaje – Business Suite, koja dosta doprinosi administraciji stranica i profila na društvenim mrežama.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer

Back To Top