skip to Main Content

Mobilni uređaji su danas svakodnevnica. Broj jedinstvenih korisnika mobilnog interneta raste iz godine u godinu i iznosi preko 4.3 milijarde korisnika.

Da li ste znali da polovina korisnika na mobilnim uređajima koristi internet za gledanje video snimaka, tj video streaming?

telefon sa youtube ikonicama oko sebe

Gledajući globalno, YouTube platforma zauzima najveći deo tržišta gledajući ukupno vreme provedeno na mobilnim uređajima. Čak 20%.

Upravo iz ovog razloga ne smete dozvoliti da ne budete tamo gde su vaši korisnici.

 

Kako dopreti do korisnika?

Ukoliko niste poznata ličnost, infuencer ili kako se popularno nazivaju jos YouTuber onda zaista nemate mnogo izbora nego da se, pored kreiranja jedinstvenog sadržaja okrenete i YouTube oglasima.

Koliko su ovi oglasi popularni, govori podatak da je u 2020. godini YouTube platforma ostvarila prihod od oglasa u iznosu od skoro 20 milijardi dolara.

 

Kako se prave YouTube oglasi?

YouTube oglasi se prave u okviru Google Ads platforme. Prvo odredite šta je cilj vaše kampanje i zatim odaberite Video kao tip kampanje. U okviru Video kampanje postoji nekoliko vrsta oglasa o kojima smo pisali u našem blogu.

kontrolna tabla iz Youtube oglasa

YouTube je uveo nekoliko novina, poput recimo Video Reach Campaign, gde oglašivači mogu ostvariti veći doseg za manju cenu uz Bumper Ads, In-stream Ads.

Video Reach Campaign su sledeća generacija Google Ads video oglasa. Oni olakšavaju kupovinu oglasa u Video Stream-u, Bumper oglasa i na ovaj način možete dosegnuti do više jedinstvenih korisnika po manjoj ceni.

Ukoliko želite da se i vaša video reklama nađe na YouTube mreži, pošaljite nam upit i kontaktirajte nas.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer