skip to Main Content

Licitiranje je ključ svake uspešne Google Ads kampanje. Ono direktno utiče na to koliko su vaši oglasi vidljivi i na sam učinak kampanje.

Veliki je izazov upravljati ponudama na licitaciji oglasa, posebno ako imate kampanje sa velikim brojem ključnih reči i fraza, više tipova podudaranja (Broad, Exact i slično).

Iz ovoga razloga, mnogi koji se oglašavaju na Google Ads platformi biraju automatsko licitiranje. Pored automatskog postoji standardno, gde vi određujete iznos licitacije.

 

Google Ads Automatsko licitiranje

Automatsko licitiranje je rešenje koje omogućava da automatski postavljate ponude na osnovu vaših postavljenih ciljeva. Ono koristi mašinsko učenje za optimizaciju za konverzije ili vrednost konverzije.

Nudi 3 mogućnosti:

  1. Pravo licitiranje u vreme aukcije
  2. Adaptivno učenje na nivou upita
  3. Bogati korisnički signali i analiza

 

Strategije automatskog licitiranja

Google Ads nudi nekoliko strategija kampanje automatskog licitiranja.

 

Smart Bidding zasnovan na konverzijama:

  1. Maksimizirajte konverzije – za ostvarivanje što više konverzija u okviru fiksnog budžeta
  2. Određena cena po konverziji, Target CPA – za ostvarivanje što više konverzija u okviru određene cene po radnji
  3. Povećajte vrednost konverzije – za ostvarivanje što veće vrednosti konverzije u okviru fiksnog budžeta (ukoliko ima više različitih proizvoda, tipova konverzija, ne vrede svi isto)
  4. Ciljni povraćaj troškova oglašavanja – za ostvarivanje što veće vrednosti konverzije u okviru ciljanog povraćaja troškova oglašavanja.

 

Strategije licitiranja zasnovane na svesti:

  1. Maksimizirajte klikove, za ostvarivanje najviše klikova za određen budžet
  2. Udeo u prikazima oglasa, za prikazivanje oglasa u apsolutnom vrhu stranice, na vrhu stranice ili bilo gde na stranici rezultata Google pretrage

 

Smart Bidding koristi Google tehnologiju mašinskog učenja i kontinuirano ažurira algoritme za licitiranje kako bi se uskladili sa promenama u učinku kampanje.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer