Društvene mreže su postale globalno tržište, čineći prodavnice na ovim platformama nezamenljivim za biznise koji…
Meta na mesečnom nivou uvodi novosti, promene i postavlja neke nove trendove na društvenim mrežama.
Šef Instagrama kaže da će fotografije dobiti više fokusa na aplikaciji 2023.
Kao što se da primetiti, Instagram je u prethodnoj godini naporno gurao video material kako bi se takmičio sa drugim platformima. Adam Moseri, šef Instagrama naveo je da će Instagram nastojati da fotografije ponovo budu u fokusu u 2023. godini.

Prema Moseriju:
„Mislim da smo 2022. bili previše fokusirani na video i gurnuli smo rangiranje predaleko, i u suštini smo prikazali previše video zapisa, a nedovoljno fotografija. Od tada smo balansirali, tako da su stvari poput toga koliko često neko voli fotografije u odnosu na video snimke i koliko često neko komentariše fotografije u odnosu na video, otprilike jednake, što je dobar znak da su stvari izbalansirane.’’
Fotografije će ostati ključni fokus za Instagram, a održavanje prave ravnoteže između Reels, slika i slično će u ovom pogledu biti ključno.
Primetili su i korisnici da je Instagram prethodnih godinu, dve izgubio svoj put. Postao je previše pod uticajem trendova drugih aplikacija (TikTok, YouTube Shorts), za razliku od održavanja onoga što ga je činilo jedinstvenim.
Instagram je postao popularan zahvaljujući fotografijama, korisnici su objavljivali svoja iskustva, događaje i činio se kao vrsta interaktivnog foto albuma.
New Memories
Instagram isprobava novi način da podstakne korisnike da ponovo dele svoje stare postove, pri čemu se upit za priču „Memorija“ sada pojavljuje u fidovima nekih korisnika.
Instagram testira prompt za priču „Memorija“, koji je u suštini njegova funkcija arhive, samo ponovo upakovana na drugačiji način.
Dakle, da, to je prilično drugi put u funkciju arhiviranja, dok Instagram već neko vreme ima različite iteracije ove vrste upita u aplikaciji. Ali sada, korisnicima daje direktniji pritisak da ponovo podele svoje prošle priče, što je slično Facebook-ovim zahtevima „Na ovaj dan“ i moglo bi da podstakne veći angažman u aplikaciji.
Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer