Društvene mreže su postale globalno tržište, čineći prodavnice na ovim platformama nezamenljivim za biznise koji…
Koliko je Instagramu postao važan video format u prethodnih par godina, može se primetiti na primeru Reels vrste objava i popularizaciji iste. Od novina koje dolaze sa Instagrama u poslednje vreme, većina je na temu Reels-a, odnosno video sadržaja.
U prilog tome, najnovija vest koja dolazi nije u vezi Reels-a ali jeste u vezi video sadržaja u okviru Story formata. Instagram nastavlja svoj rad na video formatu, uz najavu da video snimci u okviru Story-ja koji su kraći od 60 sekundi više neće biti podeljeni na segmente od 15 sekundi u aplikaciji.
Novina u vezi Instagram Story videa
Kao što se može videti u ovom obaveštenju u okviru aplikacije, kada se ažurira instagram aplikacija, dobija se obaveštenje da se video snimci u storijima više neće deliti na segmente, što će korisnicima doneti još bolje iskustvo gledanja.

Instagram je testirao ovu opciju na odabranim korisnicima tokom prošle godine, kao deo šireg procesa integracije raznih video opcija, a u skladu sa opštim engagement trendovima.
Oktobra 2021. godine, Instagram je povukao svoj IGTV brend, jer je kombinovao IGTV i video snimke u jednom formatu, dok je u julu 2022. Instagram objavio da će svi otpremljeni video snimci kraći od 15 minuta biti objavljeni kao Reels.
Objedinjavanje video materijala u okviru jedne vrste objava ima za cilj da pojednostavi aplikaciju, a takođe će, u idealnom slučaju, pomoći Instagramu da izvuče maksimum engagement-a.
Prebacivanje video sadržaja u Reels format, koji se pokazao kao veoma popularan, Instagramu će dati više video materijala za umetanje u fidove korisnika.
Izvršni direktor kompanije Meta, Mark Zakerberg nedavno je primetio da nešto više od 15% sadržaja u Instagram fidovima sada dolazi od ljudi, grupa ili naloga koje korisnici ne prate, a njegove AI preporuke sve više doprinose korisničkom iskustvu. Zakerberg je napomenuo da očekuje da će taj iznos biti više nego udvostručen do kraja sledeće godine.
Ovo je informacija sa kojom nisu svi korisnici još uvek u potpunosti zadovoljni ali ipak, iz Instagrama su uvereni da će vremenom postati, kako algoritmi za preporuke sadržaja nastave da se razvijaju.
Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer