Kao i prethodnih godina, Google objavljuje izveštaj sa najtraženijim pojmovima i trendovima u pretrazi. Liste…
11. decembra 2018. Instagram je promenio kojim podacima za vaše kampanje se može pristupiti. Evo važnih promena kojih morate biti svesni ukoliko vodite Instagram kampanje nagrađivanja komentara ili takmičenja kroz hashtag-ove (hešteg takmičenja) .
I dalje ćete moći da vodite ovaj tip kampanja, ali način na koji ćete ih planirati i vrstu podataka kojima ćete imati pristup su se promenili.
Kako se menjaju Instagram kampanje?
U našem novom tekstu vam objašnjavamo koje su to promene i noviteti u Instagram kampanjama i kako da ostanete u toku sa promena, kako vaše kampanje ne bi trpele u rezultatima?
1. Promena nagrađivanja komentara na Instagramu
Jedna do omiljenih strategija za angažovanje (engagement) na Instagramu je nagrađivanje komentara, gde nasumice kao pobednika odabirate neki od komentara sa jednog od vaših postova.
Instagram je dugo vremena držao limit od 150 poslednjih komentara na postu koji su mogli biti povučeni. Ovo ograničenje je sada stvar prošlosti. Koristeći neke već postojeće alate sada možete da prikupite komentare sa svih vaših postova (čak i sa onih najpopularnijih i najviše komentarisanih). Takođe više ne morate da planirate unapred. I sam odabir pobednika je prilično automatizovan zahvaljujući odredjenim alatima. Ovo je velika pozitivna promena.
2. Promena hešteg takmičenja
Svi vole hešteg takmičenja, sproveli ste sigurno veliki broj do sada kroz dosadašnje Instagram kampanje. Evo nekoliko promena kojih bi trebalo da budete svesni ukoliko organizujete Instagram takmičenje sa specijalalnim heštegom (za to takmičenje).
3. Sada morate da postavite vašu kampanju pre upisivanja prvog heštega
Instagram je u svako doba omogućavao pregled svih postova za određeni hešteg. Morali ste da čekate do kraja vašeg takmičenja da bi ste sakupili sve postove koji koriste vaš hešteg.
Sada morate da planirate unapred. Razlog za ovo je taj što Instagram sada omogućava samo pregled postova od poslednjih 24 časa, koji koriste određeni hešteg.
Jednom kada je vaša kampanja postavljena postoje određeni alati koji omogućavaju da pratite sve nove postove sa odabranim heštegom. Ovo vam omogućava da povučete sav heštegovani sadržaj. Ako umesto toga čekate kraj kampanje, sakupićete samo heštagovane postove u poslednjih 24 sata.
4. Editovanje starih postova neće biti vrednovano
U prošlosti, ukoliko neko od korisnika doda vaš hešteg nekom starom postu ili izmeni tekst dodajući vaš hešteg, ova informacija bi bila prikupljena. Sada, pravilo od 24 časa se primenjuje u ovom slučaju i editovani post neće biti uračunat (prikupljen) ukoliko nije postavljen u nekoliko prethodnih dana.
Nailazimo na mnogo kampanja u kojima učesnici učestvuju u takmičenju menjajući stari post tako što ga komentarišu sa datim heštegom. Sa promenama na Instagramu ovi postovi više neće učestvovati u takmičenju.
5. Korisničko ime se više ne prikuplja
Instagram više ne izbacuje korisničko ime profila koji je postovao koristeći ciljani hešteg.
Možete se zapitati: Kako ću onda znati ko je postavio pobednički post?
Na sreću Instagram obezbeđuje URL posta sa heštegom. Poseta tom linku daće vam podatke o korisniku koji je postavio sadržaj. Pomoću ovih URL linkova i određenih alata možete da ustanovite ko je pobednik.
Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer