Skip to content

Verovatno nije teško pretpostaviti da je većina ljudi upoznata sa osnovnom idejom hashtag-ova. Hashtag se koristi u postovima na društvenim mrežama kako bi se mogle pretraživati po temama. Ali poznavanje koncepta svakako nije isto što i razumevanje. Važno je da razumeti kako ih pravilno koristiti i kako na svakoj od platformi na kojoj se upotrebljavaju.

Hashtag je način organizovanja i sortiranja sadržaja društvenih mreža. Možete ga koristiti na svakoj od društvenih mreža da biste pronašli teme koje vas zanimaju. Takođe možete pretraživati i preko Google-a.

Čemu služe i kako se koriste hashtagovi?

Iz perspektive korisnika, hashtag-ovi se koriste za kategorizaciju sadržaja, što olakšava otkrivanje novih ili srodnih članaka i uvida. Stoga, kada se pogrešno koriste, ljudi koji traže novi sadržaj moraju da kopaju kroz nerelevantan, pogrešno kategorizovan sadržaj,  kako bi došli do onoga što zapravo traže. Ne želite da ovo loše korisničko iskustvo bude povezano sa vašim brendom!

 

Kada se koriste nepravilno mogu da imaju negativan uticaj na vaš engagement.

Ipak, kada je u pitanju Instagram priča se malo razlikuje. Što više hashtag-ova koristite, imaćete više engagment-a.

 

Oni svakako donose više koristi kada znate šta radite.  Njihovo korišćenje na postu je zaista jednostavno. Prosto dodavanje znaka # ispred jedne reči ili fraze, bez razmaka ili interpunkcije. Takođe možete uključiti i brojeve. Ispisivanje hashtag-a je dovoljno jednostavno, ali postoje neke suptilne nijanse kojih bi trebalo da budete svesni kako bi iz njih izvukli maksimum.

Nekoliko opštih saveta

  • Nemojte se zaletati koristeći hashtag na svakih nekoliko reči. 
  • Broj hashtag-ova koji se mogu koristiti zavisi od platforme koju koristite, ali u većini slučajeva, jedan ili dva mogu imati dovoljno veliki uticaj.
  • Neka vaši hashtag-ovi budu  kratki i upečatljivi, umesto da pokušavate da koristite mnogo reči u jednoj oznaci.   
  • Ne pokušavajte da budete previše pametni ili neobični. Ako izaberete oznaku koju niko ne traži, nećete imati previše koristi od vašeg marketinga.     
  • Upotreba hashtag-ova koji su detaljni i specifični će dovesti do boljih rezultata od onih širokih ili opštih. Oni pre mogu dovesti do toga da vaš sadržaj bude izgubljen u moru nepovezanog sadržaja.     
  • Ne pokušavajte da forsirate hashtag-ove za svaki post. Umesto toga, koristite ih samo kada dodaju vrednost vašem postu i postoji verovatnoća da će stimulisati razgovor i interakciju.   
  • Hashtag-ovi se mogu koristiti i za istraživanje konkurencije. Pretražujte pomoću njih i otkrićete relevantan sadržaj vezan za vašu temu.

Kako do pravog hashtag-a

Svi se slažemo da je primarni cilj da naš post ili reklamu predstavimo što većem auditorijumu potencijalnih klijenata. Suština je pokušati da razmišljate na jedinstven način o problemima i mogućnostima s kojima se suočavate i kako sve možete dosegnuti do klijenata. 

Pokušajte da se stavite u poziciju klijenata. Šta je ono što bi njih moglo da zanima. Koji su to termini koje oni verovatno koriste na društvenim mrežama, prevashodno na Instagram-u. Od velike pomoći u ovom slučaju može da bude pravljenje profila vašeg potencijalnog klijenta (buyer persona). Ako se potrudimo da što bolje shvatimo potrebe i nastrojenja potencijalnih klijenata, svakako možemo očekivati i bolje rezultate.

Postoji mnogo načina za pronalaženje najboljih hashtag-ova za vaše poruke, a oni će se razlikovati na različitim postovima.

Da, hashtag-ovi mogu biti malo zbunjujući, ali pokušajte da sebi olakšate i uprostite stvari. Za početak napravite kratku listu  na telefonu ili računaru koju možete da kopirate i ubacite u postove. Uz malo istraživanja i što ih više budete koristili uvidećete koji su hashtag-ovi relevantni za vas i vašu zajednicu i počećete da proširujete svoj “vokabular”. Uskoro će to biti druga priča i videćete koliko brzo krug vaših pratilaca može da naraste.

Naš kreativni tim je tu da vam pruži pomoć u osmišljavanju nastupa na društvenim mrežama. Kontaktirajte nas već danas!

Made by Andrej Jovanović –  Account Manager @Digitizer

Od kada sarađujete sa kompanijom Digitizer?
Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.