Skip to content

Instagram je razvio niz novih funkcija dizajniranih da formiraju jače veze sa pratiocima. 

Ove nove karakteristike mogu se koristiti sa Instagramovim najbrže rastućim kanalima – Pričama (Stories) i video snimcima uživo.

Kako se reklamirati na Instagramu?

Za sve vas koji ste se pitali kako se reklamirati na Instagramu donosimo interesantan tekst o novitetima, koje je Instagram od skoro uveo u komunikaciju sa pratiocima. 

Odbrojavanje u pričama

Korisnici sada mogu dodati interaktivne nalepnice za odbrojavanje na Instagram-ove priče.

Prodavci mogu koristiti ovu funkciju za odbrojavanje do događaja, kao što je lansiranje proizvoda ili vebinar.

Maloprodavci u e-trgovini takođe mogu da koriste nalepnice odbrojavanja u pričama da bi podsetili pratioce na ograničenu ponudu koja uskoro ističe. Ili o onoj koja treba da počne.

Nakon što se prvi put napravi nalepnica za odbrojavanje, biće dostupna za ponovnu upotrebu sve dok se odbrojavanje ne završi.

Evo jednog od načina kako se reklamirati na Instagram-u, uspešno.

Svi korisnici mogu da prate odbrojavanje, što im omogućava da budu obavešteni kada je ono završeno.

Pitanja u Instagramu Uživo

Nalepnice za pitanja sada se mogu koristiti tokom video snimaka uživo, omogućavajući korisnicima da dobijaju pitanja od svojih pratilaca i da im odgovore u realnom vremenu.

Video snimci uživo već su popularan medij za odgovaranje na pitanja pratilaca.

Međutim, ako ima mnogo ljudi koji postavljaju pitanja odjednom, lako je izgubiti „pravo“ pitanje.

Isto tako, ljudi koji su se pridružili stream-u, možda neće znati kada osoba u videu govori o tome što je odgovor na pitanje.

Sa nalepnicama pitanja u video snimcima uživo, osoba u videozapisu može lako da vidi sva pitanja, a gledaoci će moći da vide pitanje na koje se trenutno odgovara.

Ove funkcije su dostupne i na iOS-u i Android-u. Emitovanje video snimaka uživo je dostupno samo na iOS-u, ali ih korisnici mogu videti i na Android-u.

Insta Story Chat

Update 1. Od nedavno Instagram je uveo novu opciju u okviru Story-ja. U pitanju je Story chat. Ovo je isto kao i kreiranje grupnog ćaskanja u direktnim porukama (DM). Jedina razlika je što možete direktno započeti ćaskanje sa ljudima koji gledaju vaše Insta Stories. 

Novi stiker u ponudi, jednostavno nazvan “Chat”, omogućuje svima koji gledaju Story da pošalju zahtev i pridruže se ćaskanju. Administrator naloga odobrava sve zahteve pratilaca za pristupanje chat-u.

Na prvi pogled bi se reklo da je ova opcija namenjena samo ljudima koji Instagram koriste da bi delili sadržaj sa pravim prijateljima. Mišljenja smo, ipak, da se svakako može pronaći način da se iskoristi i u marketinške svrhe. Interesantna priča može biti razlog za veću interakciju pratilaca sa vašim nalogom.

Na prvi pogled bi se reklo da je ova opcija namenjena samo ljudima koji Instagram koriste da bi delili sadržaj sa pravim prijateljima.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top