Skip to content

U današnje vreme ljudi su zauzeti, nemaju vremena za sve što žele da postignu, pa zato i pažljivo biraju šta će čitati tj. šta je to što je vredno njihove pažnje i vremena. Zadatak naslova u tekstu je da privuče pažnju potpuno, tako da je tog momenta sva pažnja usmerena samo na vaš tekst. Kada naslov nekog teksta privuče pažnju, ljudi počinju da čitaju tekst kako bi saznali više. Da li će početi da čitaju nešto ili će samo nastaviti dalje, ljudi odlučuju za samo sekundu ili dve. Zato je naslov prva, a ponekad i jedina šansa da biste privukli pažnju čitaoca. Iako vaš tekst može biti informativan, koristan i jako zabavan, vrlo često može ostati nepročitan, ako naslov tog teksta ne privlači pažnju.

crtež strane sajta koji uređuju dva muškarca

Kakav treba da bude naslov teksta da bi privukao pažnju?

Pre svega, naslov mora biti jasan, kratak i precizan. On treba da govori o tome šta sledi u ostatku teksta. Takođe, naslov mora biti relevantan. Pored svega ovoga, naslov mora da bude zanimljiv da bi privukao pažnju. Naslov teksta nikako ne sme da bude dosadan.

On u stvari predstavlja vaš prvi kontakt sa potencijalnim klijentom, a svi znamo koliko je važan prvi utisak. Vaš naslov je važan za čitaoca jer je odličan pokazatelj vaše ličnosti. Ono što ne bi trebalo da se radi kada smišljate naslov teksta je da pokušavate odmah da “prodate” nešto vašem čitaocu, već bi trebalo da ga privučete da nastave da čitaju ostatak teksta. 

 

Pitanje je najbolji odgovor

Korišćenje pitanja u naslovu je najefikasniji način privlačenja pažnje. Ovo je takođe nešto što pretraživači vole, posebno kada ostatak vašeg teksta sadrži odgovor na to pitanje. Ako je dobro napisano, pitanje bi trebalo bi da privuče, zaintrigira ili čak isprovocira čitaoce da požele da čitaju više. 

Ako pretražujete internet, primetićete da neki tekstovi na ovu temu sugerišu da naslovi ne bi trebalo da sadrže više od sedam reči. Međutim, to nije uvek tačno. Važno je da oni budu jednostavni, konkretni i zanimljivi kao što smo već rekli, a broj reči koje naslov sadrži je manje bitan. 

muškarac koristi tablet

U toj jednoj sekundi u kojoj čitalac odlučuje da li će čitati neki tekst ili ne, on će se zapitati da li on ima korist od vašeg teksta. To je ono što će mu pokazati naslov koji ste napisali.

U prethodnim tekstovima smo pisali o tome da je bitno da određeni tekst sadrži i emociju, da čitalac u vašem tekstu može da pronađe razumevanje, pa, na kraju, i rešenje problema koji ga muči. 

Naslovi su zaista najvažniji deo pisanja vašeg članka. To je prva stvar koja može privući pažnju vašeg čitaoca. Zato se potrudite da naslov bude jasan, precizan i zanimljiv.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Ana Korolija – Senior Copywriter @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top