skip to Main Content

Konzumiranje sadržaja u današnje vreme zavisi od više faktora – godina, lokacije, načina života i sfera interesovanja pojedinca. Ljudi prate i čitaju različite vrste sadržaja, od videa do teksta. U današnje vreme kada su ljudi prilično zauzeti, ipak nalaze vremena da prate i čitaju blogove, čije ih teme interesuju.

 

Zašto ljudi čitaju blogove?

Ljudi čitaju neki blog iz 3 razloga:

  1. da bi naučili nešto novo
  2. da bi se zabavili 
  3. da bi ispratili trendove vezane za posao kojim se bave.

 

Ljudi žele da nauče nešto novo

Najčešći razlog zbog kojeg će ljudi čitati neki tekst na blogu je da nauče nešto novo. 

Ljudi svakodnevno pretražuju Google želeći da nađu uputstva o tome kako se nešto radi. Postovi koji uključuju vodiče, tutorijale koji detaljno objašnjavaju kako uraditi nešto i video zapise sa uputstvima korak po korak često su najposećeniji i najčitaniji. 

Čak i kada postovi konkretno ne informišu ljude o tome kako da urade nešto, već raspravljaju o složenim temama kao što su studije, trendovi ili obrađuju teme sa kojima su ljudi manje upoznati, mogu izazvati radoznalost čitalaca i privući ih da pročitaju neki tekst.

Ljudi žude za korisnim informacijama. Ako radite kao bloger ili kopirajter, ovo možete iskoristiti da kreirate sadržaj koji privlači pažnju, dok pišete o temama koje se odnose na vaš brend, proizvod ili uslugu.

devojka zamišljaeno gleda u telefon

Ljudi vole da se zabavljaju 

Kao što smo već rekli, ljudi žude za znanjem, ali vole i da se zabavljaju. Ono što svi volimo da čitamo su tekstovi koji pričaju zanimljive priče, mogu da nas nasmeju ili zaintrigiraju na neki drugi način.

Možda ste se nekada zapitali kako možete da zabavite svoje čitaoce, a da tekstovi na vašem blogu i dalje budu profesionalni. Kada razmišljate kreativno, postoji nekoliko načina na koje možete zabaviti svoju publiku, a da i dalje ostanete poslovni.

Na primer, možete da napravite zabavni grafikon ili objavu sa fotografijama na Instagramu o trendu koji je trenutno najaktuelniji u poslu kojim se bavite.

Takođe možete da napravite zabavan, ali u isto vreme i informativan video ili podkast koji će ići uz vaš blog. Sa ovim dodatnim sadržajima, možete, na primer, u podkastu intervjuisati stručnjaka iz oblasti kojom se bavite. 

momak znatiželjnog lica sedi za računarom

Ljudi vole da prate trendove

Iako neki ljudi možda neće biti zainteresovani za čitanje tekstova koji govore o vašem brendu ili proizvodu/usluzi koje nudite, oni bi ipak mogli biti zaintrigirani nekim interesantnim tekstom koji govori o industriji sa kojom je vaš proizvod povezan.

Ljudi i dalje čitaju kvalitetan sadržaj, a pod tim podrazumevamo sadržaj koji će ih informisati, naučiti nešto novo ili zabaviti. Ako se bavite kopirajtingom ili imate svoj blog, vaš zadatak je da im takav sadržaj i pružite.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Ana Korolija – Senior Copywriter @Digitizer