Skip to content

Blog vam pruža mogućnost da napravite relevantan sadržaj za svoje kupce (klijente). Koristite blog kao marketinšku taktiku za povećanje saobraćaja na web sajtu.

Blog je dobar za SEO jer pomaže u mnogim stvarima koje su važni faktori rangiranja. Kada imate blog koji se redovno ažurira sa visokokvalitetnim postovima i o temama relevantnim za vašu publiku, to može doneti osetnu razliku u sveukupnoj uspešnosti sajta na web-u.

Neka blog postane osnova za vaše aktivnosti na društvenim mrežama. 

Blog je vaša lična karta

Dobro napisani članci prikazuju vašu kompaniju kao lidera i poznavaoca u industriji. Objavljujući teme koje su u skladu sa vašim tržištem i pokazujući u njima svoje znanje i ekspertizu na određene teme, lakše ćete plasirati svoje uslugu ili proizvod na tržište.

Uverite se da je vaš blog mobilefriendly, odnosno da je optimizovan za prikazivanje na mobilnim uređajima. Responsive web sajtovi su naročito vrednovani od Google-a i u rezultatima pretrage se prvo prikazuju sajtovi koji su mobile-friendly. Osim toga nesporna je činjenica da je mobilna pretraga u velikom porastu i da je već odavno preuzela primat na internetu.

Blog nudi još jedan izvor za produbljivanje veze sa vašim klijentima. Oni su u mogućnosti da pomoću bloga upoznaju vaš posao ili proizvod iz udobnosti svoje kuće. Izgradite poverenje jer ste izvor informacija. Potrošači vole da budu obavešteni i cene to što im vi u tome pomažate.

Ima neka tajna veza

Veoma je važno da na sajtu imate dobro optimizovane interne linkove, kako bi korisnike, koje ste već privukli, mogli da uputite na adekvatan sadržaj na samom sajtu. Dobro povezan sadržaj na sajtu pružiće odlično korisničko iskustvo i omogućiće da sav relevantan sadržaj sa sajta bude lako dostupan. Kako budete dodavali sve više stranica o raznim ali srodnim temama, dobijaćete više mogućnosti za prirodno povezivanje (linkovanje) tih stranica.

Blog pozitivno utiče vaš SEO. Svež i aktuelan sadržaj i dalje je ključan za pobedu nad vašim konkurentima u rezultatima pretrage. Kao i svaki drugi sadržaj na sajtu i blog treba da bude optimizovan za pretraživače, kako bi se pozicionirao što bolje u pretrazi. Stručni i dobro optimizovani tekstovi stvaraju vezu sa korisnicima, koji će se vraćati na vaš sajt svaki put kada im zatreba neka informacija. Kada neko klikne na neki od rezultata pretrage i provede određeno vreme na tom sajtu, to signalizira Google-u da je taj sajt zaista koristan.

Ključne fraze u blogu

Svaki blog tekst treba da ima ključnu frazu ili reč za koju primarno želi da se pozicionira i koja je obično i glavna tema teksta. Optimizacija bloga za ključne reči ne podrazumeva što češće ubacivanje ove (ovih) reči u postove. U današnje vreme to zapravo škodi SEO-u, jer pretraživači (naročito Google) kažnjavaju ovakvo ponašanje. Stoga bi trebalo koristiti ključne reči u tekstu tako da to izgleda sasvim prirodno i spontano.

Postoje četiri osnovna mesta na koja treba da uvrstite ključne reči: Naslov (title tag), podnaslovi i telo posta (headers & body), URL i metaopis.  Za pravilno korišćenje naslova i podnaslova u tekstu pročitajte više ovde. Što se tiče tela posta, odnosno teksta, ključne fraze treba da budu prirodno upotrebljene, bez prečestog korišćenja koje može biti okarakterisano kao keyword stuffing što Google nikako ne voli. URL je prva stvar koju će pretraživač kroulovati, tako da ukoliko je u njega uključena ključna reč šanse za pozicioniranje u pretrazi se značajno povećavaju.

Previše ste zauzeti da biste se posvetili optimizaciji svog internet nastupa? Digitizer je tu da Vam pomogne. Pošaljite upit i kontaktirajte nas!

Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


    Mobile & Mail.

    Back To Top