Kao i prethodnih godina, Google objavljuje izveštaj sa najtraženijim pojmovima i trendovima u pretrazi. Liste…
Ako čitate ovaj kratak blog, onda ste već “žrtva” copywriting-a.
Tragajući za istinom, privučeni tekstom i, pre svega, slikom, odlučili ste se da saznate koja je stvarno razlika između soka od trešanja i soka od višanja. Međutim, ovde ne piše skoro ništa o tematici koja Vas je privukla.
Istina o Copywriting-u
Da, stvarno jeste privučeni nečim što se zove CopyWriting (kopivrajting).
Da li ste prevareni?
Niste. Niko Vas nije terao da dođete.
Da li se osećamo krivim?
Ne. Nikako. Uostalom, svaki dan Vas tzv. novinari privlače bombastičnim tekstovima da nešto pročitate.
Ali ako ste radoznali i žudite za saznanjem šta Vas je tako snažno “povuklo” na ovu stranicu našeg bloga, objasnićemo Vam.
Šta je uopšte copywriting?
Kopivrajting (eng. copywriting) je umetnost pisanja tekstova sa marketinškim ciljem kojim se ostvaruje željena akcija.
Željena akcija = dolazak na ovu website stranu
Copy = Slika + Tekst
Razlika između copywriting-a i content-a?
Najprostije rečeno – kontent bez kopivrajtinga rezultira gubljenjem mogućeg DOBROG kontenta.
Content je sadržaj, a Copywriting je magnet za ljude da zbog sadržaja učine ciljnu akciju.
A koja je stvarno razlika između soka od trešanja i soka od višanja?
Ne znamo. Mi smo pili samo sok od višanja.
Ali zato znamo kako da Vaše potencijalne kupce navedemo na ciljane akcije. Kontaktirajte nas!
Made by Mladen Manojlović – CEO @Digitizer