Šta (ne)treba da preduzmete nakon promene algoritma društvenih mreža

U svetu marketinga promena algoritma društvenih mreža je uvek udarna vest. Zbog velike zavisnost brendova od društvenih mreža kao marketinškog kanala, i najmanja promena vezuje ruke marketarima.
SAZNAJ VIŠE
Šta (ne)treba da preduzmete nakon promene algoritma društvenih mreža

Slovo T nešto si ‘tela?

Razumevanje namere koja se krije iza ključnih reči za koje pokušavate da se pozicionirate u mnogome može da Vam olakša celokupni SEO proces. Pretraživači postoje da bi omogućili korisnicima interneta da dobiju rezultate koji su relevantni sa njihovom pretragom. Dobra SEO strategija je zasnovana na razumevanju namere Vaše ciljane publike prilikom pretrage.
SAZNAJ VIŠE
Slovo T nešto si ‘tela?

Storytelling - Pričam ti priču ili nešto više od toga

Pretpostavljamo da kao i mnoge druge kompanije i Vi ulažete u content marketing. Na kraju krajeva 87 porcenata B2B i 86 procenata B2C kompanija se reklamira pomoću kvalitetnog sadržaja. Ipak, koja je svrha svog kvalitetnog sadržaja ukoliko niko ne može da ga pronađe?
SAZNAJ VIŠE
Storytelling - Pričam ti priču ili nešto više od toga

Kako naterati Google da Vam šalje posetioce na sajt?

Svakoga dana minimum milijardu ljudi koristi Google. 1 milijarda = 1 000 000 000 = 1 000 miliona = 1 000 000 hiljada. Od svih pretraga, 90% se završi na prvoj strani google-a, a manje od 10% na drugoj. Ove činjenice su od Google-a napravile jedno MOĆNO digitalno gazdinstvo koje, na žalost ili nečiju sreću, odlučuje o količini posetica (eng. traffic) na Vašem sajtu. Objasnićemo Vam najjednostavnije načine kako možete da povećate broj posetilaca koristeći google…
SAZNAJ VIŠE
Kako naterati Google da Vam šalje posetioce na sajt?

Optimizovanje sadržaja website-a za pretragu

Pretpostavljamo da kao i mnoge druge kompanije i Vi ulažete u content marketing. Na kraju krajeva 87 porcenata B2B i 86 procenata B2C kompanija se reklamira pomoću kvalitetnog sadržaja. Ipak, koja je svrha svog kvalitetnog sadržaja ukoliko niko ne može da ga pronađe?
SAZNAJ VIŠE
Optimizovanje sadržaja website-a za pretragu

Šest neophodnih stvari za B2B content marketing

Business-to-business (B2B) content marketing bazira se uglavnom na istim principima kao i business-to-customer (B2C) strategija, ali sa KLjUČNIM razlikama…
SAZNAJ VIŠE
Šest neophodnih stvari za B2B content marketing

LinkedIn (ni)je najbolja društvena platforma u gradu za B2C

LinkedIn je izuzetan kanal za prezentovanje vašeg biznisa, ali jako skup
SAZNAJ VIŠE
LinkedIn (ni)je najbolja društvena platforma u gradu za B2C

Biznis na Instagramu

Kako promovisati lokalni biznis na Instagramu i 11 korisnih saveta
SAZNAJ VIŠE
Biznis na Instagramu

Instagram TV

Potpuno nova platforma Instagrama je stigla!
SAZNAJ VIŠE
Instagram TV

Trešnje vs. Višnje

Koja je stvarno razlika između soka od trešnje i soka od višnje?
SAZNAJ VIŠE
Trešnje vs. Višnje

Optimizacija sajta ili plaćeni oglasi

Šta je isplativije i u čemu je povezanost i razlika između ova dva vida internet nastupa?
SAZNAJ VIŠE
Optimizacija sajta ili plaćeni oglasi

Facebook algoritam

Kako funkcioniše i kako da radi za Vas
SAZNAJ VIŠE
Facebook algoritam

Anatomija uspešnog Instagram posta

Kako napraviti uspešan Instagram post
SAZNAJ VIŠE
Anatomija uspešnog Instagram posta

Šta su Google oglasi

I kako postaviti efikasnu kampanju
SAZNAJ VIŠE
Šta su Google oglasi

Kako da povećaš produktivnost

5 koraka da postanete još PRODUKTIVNIJI!
SAZNAJ VIŠE
Kako da povećaš produktivnost

SEO STRATEGY FOR 2018

Kako da napravite SEO strategiju koja RADI?
SAZNAJ VIŠE
SEO STRATEGY FOR 2018

SOCIAL MEDIA CONTENT CALENDAR

Da li Vam je zaista POTREBAN i kako ga napraviti?
SAZNAJ VIŠE
SOCIAL MEDIA CONTENT CALENDAR

Instagram for Business

Kako se Instagram koristi za marketing na društvenim mrežama?
SAZNAJ VIŠE
Instagram for Business

Terminologija na društvenim mrežama

Koji su to izrazi koji se najčešće koriste pri profesionalnoj optimizaciji društvenih mreža?
SAZNAJ VIŠE
Terminologija na društvenim mrežama

Permanentno unapređenje poslovanja

Kako koristiti društvene mreže u svrhu permanentnog unapređivanja poslovanja?
SAZNAJ VIŠE
Permanentno unapređenje poslovanja