Meta na mesečnom nivou uvodi novosti, promene i postavlja neke nove trendove na društvenim mrežama.…
Od kako se pojavio Instagram Reels, kao odgovor Instagrama na veliku popularnost videa na TikTok-u, ova vrsta objave je doživela ekspanziju, sa neprekidnom tendencijom rasta.
Kao što se moglo primetiti, Instagram je od samog pojavljivanja ove vrste objava više forsirao korišćenje Reels-a, pružajući mu dosta veći doseg u odnosu na običan video ili photo objavu.
Jedna od najnovijih informacija iz Instagrama je upravo u vezi Reels objava, a odnosi se na to da će svaki objavljeni video koji je kraći od 15 minuta direktno biti postavljen kao Reel objava. Pored ove novine, pojavila se je još jedna velika, o kojoj ćemo pisati u nastavku.
Sponzorisanje Instagram Reels objava
Sponzorisanje ove vrste objava dugo nije bilo moguće. Mnogi su se pitali zašto je to tako i verovatno da je jedan od razloga bio fokus algoritma na prirodan reach Reels objava i želja Instagrama da motiviše korisnike i kreatore da prave što zanimljivije Reels objave, kako bi držali pažnju drugih korisnika i održavali ih što duže u okviru aplikacije.
Kako je objašnjeno od strane Instagrama, Reels je najbrže rastući format i veoma važan deo Instagrama. Sve više ljudi gleda Reels kako bi se zabavili, kako bi se dublje upoznali sa svojim interesovanjima ili otkrili neke nove stvari. Od nedavno, biznis profili mogu da sponzorišu svoje Reels objave, da dosegnu do novih korisnika i pratioca, kao i da povećaju engagement.
Kao i kod ostalih vrsta objava, sada će i Reels imati opciju boost u donjem delu objave, koja vodi kroz brži proces promocije. To bi sada mogao biti dobar način da se veštački kreiraju viralni trendovi (ako imate sreće), koji su do sada nastajali na organski način.
Sponzorisane Reels objave će se pojavljivati u feed-u, storijima, Reels feed-u i Explore feed-u, kako bi dosegli do željenih korisnika na više načina.
Da bi se ispunili uslovi za sponzorisanje Reels objave, video mora biti kraći od 60 sekundi i naravno da bude u odnosu 9:16, odnosno u vertikalnom formatu preko celog ekrana, kao za Story. One Reels objave koje koriste muziku sa zaštićenim autorskim pravima, GIF-ove, interaktivne stikere ili odredjene kamera filtere, neće ispunjavati uslove za sponzorisanje.
Sponzorisanje Reels sadržaja bi mogao biti dobar način da se dopre do novih željenih pratioca, a kako Instagram napominje, to je najbrže rastući format sadržaja u aplikaciji. Ono što je činjenica, uspeh sponzorisanih Reels objava će biti određen kvalitetom sadržaja koji plasirate i koliko dobro razumete šta vaša ciljna grupa želi da vidi.
Dakle, iako bi to moglo biti dragoceno sredstvo za povećanje dosega i dopiranja do novih potencijalnih korisnika, budite oprezni u promovisanju onih Reels objava koji ni organski ne dobijaju posebnu pažnju. Loš Reels verovatno neće pomoći u promociji poslovanja, čak iako dosegne veliki broj korisnika.
Obratite pažnju na statistiku organskih Reels objava i sponzorišite one objave koje su već napravile dobar organski rezultat. Isto važi i za nove Reels objave. Predlažemo da ne sponzorišete odmah novu Reels objavu, već nakon par dana, kada budete imali uvid u statistiku.
Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.
Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer